دکوراسیون

طراحی دکوراسیون طلا فروشی

طراحی دکوراسیون طلا فروشی

طراحی دکوراسیون طلا فروشی
طراحی دکوراسیون طلا فروشی در میزان جذب مشتری و فروش بسیار موثر است . از آنجا که طلا وسیله ای برای زیبایی است و اغلب مشتریان خانم ها هستند ، زیبایی دیداری بسیار اهیمت پیدا می کند . دکوراسیونی که مجلل و با شکوه باشد خس اعتماد و اطمینان را بیشتر جلب می کند و بازدید مشتری به خرید منجر می شود . در ادامه به نکاتی در خصوص دکوراسیون طلا فروشی می پردازیم با ما در ایرانا دکور همراه باشید .

ایرانادکور مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی ، ضمن اهمیت دادن به فضاهای کسب و کار ، راه را برای کاربردی تر و ایمن تر کردن محیط هموار می نماید . مشتریانی که با اعتماد به ما دکوراسیون فروشگاه خود را به ما سپرده اند ، گواه این ادعا هستند . ایده های ناب طراحی داخلی در فکر و دستان متخصصان ماست .

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

طلا فروشی

بررسی طراحی دکوراسیون طلا فروشی

علاوه بر موضوع زیبایی شناسی ، مسایل دیگری در طراحی دکوراسیون طلا فروشی واجب به نظر می رسد . مسایلی مثل امنیت و حفاظت در چنین فروشگاه هایی می بایست رعایت شود . چرا که طلا کالایی لوکس و گران قیمت است و دزدی از فروشگاه های طلا فروشی به سهولت انجام می شود . بنابراین پروسه طراحی داخلی طلا فروشی یکی از مهمترین و سخت ترین کارها در طراحی دکور مغازه است .

دکوراتور باید شناخت کاملی از طلا فروشی داشته باشد و بداند که طلا مانند سایر کالاها نیست که براحتی در دسترس مشتری قرار می گیرد . ویترین های مغازه طلا فروشی با ویترین بقیه مغازه ها فرق دارد و می بایست علاوه بر موضوع دکور و زیبایی بقدری ایمن باشد که خیال صاحب مغازه را تا درصد بسیاری راحت کند .

بهترین ویترین برای طلا فروشی ویترینی است که بدون نیاز به دراوردن طلا از آن بطور مداوم ، مشتریان قادر به مشاهده محصول باشند و هرگاه تصمیم نهایی برای خرید گرفتند بتوانند آن را در اختیار داشته باشند .

طلا فروشی 1

نورپردازی مغازه طلا فروشی

نورپردازی یکی دیگر از مسایلی است که در طراحی دکوراسیون طلا فروشی دخالت بسیار دارد .  طلا کالای درخشان و زیبا است که زیبایی ان در زیر نور پردازی صحیح دو چندان می شود . درخشش نگین ها و سنگهای جواهرات در زیر نورپردازی جذابیتی بی نظیر پیدا می کند و این باعث می شود مشتری به سمت خرید سوق داده شود .

سبک های مختلف مدرن ، مینیمال ، کلاسیک و … می تواند در طراحی دکوراسیون طلا فروشی  به کار رود . پیشتر در همین سایت انواع سبک های معماری را برشمردیم که می توانید از آن ها بهره ببرید .

دکوراسیون طلا فروشی

امنیت در طلا فروشی

همانگونه که ذکر شد امنیت در طلا فروشی بسیار ضروری است از کار هایی که می توان برای بالا بردن امنیت طلا فروشی انجام داد ، نصب دوربین های مدار بسته ، استفاده از شیشه های ضد ضربه و مکم چه برای ویترین بیرونی و چه برای ویترین های داخلی مغازه ، استفاده از درب های ریموتی که با اجازه صاحب مغازه باز می شود است .

طراحی ویترین به گونه ای است که کلیه قطعات طلا به حدی واضح دیده شوند که نیاز به جا به جایی مدام آن و بررسی توسط مشتری نیاز نباشد .

دکور طلا فروشی

ایرانادکور ، بهترین طراحی دکوراسیون طلا فروشی در شیراز و جنوب کشور را برای شما عزیزان در نظر خواهد گرفت . سال ها تجربه و تحصیل در زمینه دکوراسیون داخلی و اجرای پروژه های بسیار در کارنامه تیم تخصصی ماست . با ما از طریق شماره های اعلام شده در سایت در تماس باشید تا دکوراسیون مغازه کوچک یا فروشگاه بزرگ شما را به بهترین وجه انجام دهیم .

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه