دکوراسیون

کابینت های دکوراسیون مطب دندانپزشکی

کابینت های دکوراسیون مطب دندانپزشکی

کابینت های دکوراسیون مطب دندانپزشکی
طراحی و دکوراسیون اولین چیزی است که در اولین ورود به هر فضایی جلب توجه می کند . کابینت های دکوراسیون مطب دندانپزشکی علاوه بر کاربرد ، می تواند زیبایی و نظم را به این مکان هدیه کند . در ادامه قصد داریم شما را با دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی و نکاتی در خصوص کابینت های مطب آَشنا کنیم . با تیم ایرانادکور همراه باشید .

تاریخ مقاله : 1398/09/27

ایرانا دکور پیشگام عرصه دکوراسیون داخلی علاوه بر دکوراسیون داخلی منازل تجارب بسیاری در طراحی دکوراسیون داخلی مطب پزشکان دارد . ارائه ایده های ناب طراحی داخلی و معماری همواره ما در اوج نکه داشته است .

enlightenedبرای آشنایی بهتر با دکوراسیون داخلی مطب ، پیشنهاد می کنیم مقاله لینک شده را حتما با دقت مرور کنید ، اطلاعات جامع و بسیار جالبی در این خصوص را در آن مقاله ارائه کرده ایم.enlightened

کابینت دندانپزشکی

متریالکابینت های دکوراسیون مطب دندانپزشکی

از عناصر بسیار مهم ، کاربردی و ضروری در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مطب دندانپزشکی کابینت ها هستند. این کابینت ها هستند که کلیه وسایل و مواد دندانپزشکی را در خود طبقه بندی کرده و جای می دهند . هر مطب دندانپزشکی می تواند سبکی داشته باشد . با توجه به سبک طراحی داخلی مطب ، رنگ و جنس سایر وسایل، سبک کابینت ها و جنس و طرح متریال آنها انتخاب می شود.

کابینت های دکوراسیون مطب دندانپزشکی می تواند از ترکیبی از متریال ها ساخته شود . بزرگترین نیاز یه دندانپزشک ، جا دادن کلیه وسایل و رعایت استریل بودن فضا است . حال در این میان سلیقه وی هم به میان می آید و محدودیت هایی ایجاد می کند .

انوع کابیت های دندانپزشکی

کابینت های چوبی : کاربرد چوب برای کابینت مطب دندانپزشکی باعث ایجاد حس طبیعی برای مشتریان شده و حس صمیمیت در فضا را ایجاد می نماید .همچنین چوب همیشه به لوکس بودن فضا کمک بزرگی می کند .

چوب بلوط ، راش ، گردو ، افرا ، روسی و … با توجه به استحکام بالا و قابلیت شکل دهی نامحدود جزو بهترین انتخاب ها هستند . موضوعی که در هنگام خرید کابینت های چوبی باید دقت شود این است که چوب های جنگلی باید قبل از اجرای کابینت با روش هایی مثل اشباع کردن یا ترمو فرآوری شده استریل شوند تا وسایل تمیز و استریل بمانند .

کابینت دندانپزشکی

کابینت های ام دی اف دندانپزشکی : رایج ترین و پرکاربردترین نوع کابینت ها در حرفه دندانپزشکی محسوب می شوند. ام دی اف که از خرده چوب درست شده و  با روکش های متنوع ، قابلیت ایجاد طرح ها و رنگ های مختلفی را دارد می تواند در کلینیک های دندانپزشکی یا مطب سایر پزشکان زیبایی و تنوع خاصی ایجاد کند . برای داشتن جلوه ی زیبایی به مطب دندانپزشکی و هماهنگی راحت تر می توان از کابینت های ام دی اف بهره برد . کابینت ام دی اف سفید مشکی انتخاب بسیار شیک و مدرنی در مطب دندانپزشکان است .

کابینت هایگلاس :هایگلاس نوعی از ام دی اف براق است که تنوع رنگی بالایی دارد . سهولت در تمیزکردن از دیگر ویژگی های مثبت آن به شمار می آید و یکی از بهترین انتخابها برای مطب های دندانپزشکی است . مقاومت این کابیت ها در برابر رطوبت بالاست و مقاومت بهتری نسبت به ام دی اف دارد بنابراین گران تر است .

کابینت دندانپزشکی

کابینت پلی گلاس: با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها ، ام دی اف با روکش پلی گلاس تولید می شود . این نوع از کابینت مقاومت بالایی در برابر ضربه و خش دارد و خاصیت آنتی باکتریال بودن ، رنگ های زنده و جذاب ، طرح های متنوع و فانتزی باعث جذب دندانپزشکان به این متریال دارد . ضخامت بالای ورق و استحکام آن در محبوبیت این محصول را در فضاهای پزشکی موثر بوده است .

کابینت دندانپزشکی

اگر می خواهید بهترین طراحی مطب دندانپزشکی در شیراز و جنوب کشور برایتان اجرا شود با ما در تماس باشید ، مشاورین مجرب تیم دکوراسیون داخلی ایرانادکور ، ایده هایی خلاق و به روز را به شما ارائه خواهند داد تا هرگز از اعتمادتان به ما پشیمان نشوید . خلاقیت و تفکر خلاق در معماری سرلوحه ما در تیم ایرانادکور است . با ما در تماس باشید .

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

مطب دکتردکوراسیون مطبکابینت دندانپزشکیدکوراسیون داخلی مطبمطب دندانزشکیاجرای دکوراسیون داخلیبهترین دکوراتور شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه