دکوراسیون

دکوراسیون ام دی اف ، آرایشگاه زنانه

دکوراسیون ام دی اف ، آرایشگاه زنانه

دکوراسیون ام دی اف ، آرایشگاه زنانه
طراحی خاص و متفاوت برای دکوراسیون آرایشگاه زنانه از اهمیت زیادی برخوردار است . آرایشگاه ها جزء مکان هایی هستند که زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آن ها بیش از هر فضای دیگری مورد توجه مشتریان قرار می گیرد . آرایشگر ها هم یا قبل از شروع کار و یا بعد از گذشت مدت زمانی از شروع کار خود متوجه اهمیت دکوراسیون داخلی آرایشگاه خود می شوند . دکوراسیون ام دی اف آرایشگاه زنانه نیز جزو برترین انتخاب ها برای این حرفه است که در ادامه قصد داریم بیشتر درباره آن بدانیم .

تاریخ مقاله : 1398/09/21

ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب َکشور ، پروژه های فروشگاهی و تجاری بسیاری را در مدت فعالیت خود در شیراز و جنوب ایران انجام داده است که نتیجه اجرای این پروژه ها ، مشتریانی وفادار و اعتمادی همیشگی است . مفتخریم تا برای اجرای بهترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه در خدمت شما عزیزان باشیم تا خود شاهد بهبود وضعیت کاریتان باشید .

آرایشگاه زنانه

اجرای دکوراسیون ام دی اف ، آرایشگاه زنانه

آرایشگاه زنانه در قسمت دکوراسیون به طور کلی دارای سه  بخش است : بخش اول قسمت رزرواسیون و بخش اداری ،  بخش دوم فضای اصلی انجام خدمات زیبایی و آرایشی و بخش سوم قسمت های خصوصی مثل اتاق های مانیوکور اتاق آرایش عروس و اتاق های اختصاصی هر آرایشگاه .

قسمت  اصلی سالن آرایشگاه زنانه مختص جایی است که خدمات اصلاح و میکاپ در ان انجام می شود . به طور کلی این محیط از یک سری صندلی و آینه های بلند و کوتاه و وسایل و لوازم آرایش مو و صورت تشکیل شده است .

گام نخست در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه و همچنین اجرای دکوراسیون پیرایشگاه مردانه تعیین شیوه طراحی به سبک مدرن یا کلاسیک است . در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه مدرن برای تزیین دیوار و سقف از کناف و پوشش‌های چوبی مدرن یا دیوارپوش سه بعدی در دکور آرایشگاه استفاده می‌شود و نورپردازی مستقیم صورت می گیرد طراحی می‌شود . در حالی که در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه کلاسیک ( لوکس ) بیشتر از کاغذ دیواری طرحدار، گچبری شیک و پرخرج ، پتینه کاری دیوار و نورپردازی غیر مستقیم استفاده می‌شود .

دکور آرایشگاه زنانه

دکوراسیون آرایشگاه زنانه ام دی اف چیست ؟

ام دی اف یک نوع فرآورده چوبی است که به صورت فیبر فشرده با تراکم متوسط که تنها کاربرد آن منحصر به ساخت مبلمان ، سرویس خواب و کابینت آشپزخانه نبوده و می توان از آن در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه ام دی اف هم نهایت استفاده را برد.

به دلیل قابلیت انعطاف پذیری که در چوب های ام دی اف است آن را می توان تقریبا در هر کاری به کار گرفت . ام دی اف ها به نسبت کاغذ دیواری در آرایشگاه های زنانه کاربرد بیشتری دارند.

ام دی اف مخصوص جایی است که میزان رطوبت پایین باشد ،

مزایای دکوراسیون  ام دی اف برای آرایشگاه زنانه

  • قیمت پایین
  • چون از خرده چوب درست شده ، ماده ای طبیعی است
  • سازگار با سلامت است
  • تنوع رنگ و طرح در بازار بالاست
  • قابل استفاده در هر محیطی است و مقاومت بالایی دارد فقط باید مراقب رطوبت زیاد بود
  • قابلیت شکل پذیری بسیار بالایی دارد
  • بخاطر سطح روکش خورده  آن تمیز کردن ام دی اف بسیار راحت است .

دکور آرایشگاه زنانه

مشاوره در خصوص دکوراسیون آرایشگاه

ایرانادکور بهترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه در شیراز و جنوب کشور را برای شما عزیزان اجرا خواهد نمود ، کافیست با ما در تماس باشید تا نکات مهم در دکور آرایشگاه زنانه را برای شما بازگو کنیم .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکور آرایشگاه زنانهآرایشگاه زنانهدکوراسین آرایشگاهیتزیین آرایشگاهدیزاین آرایشگاهسالن آرایشدکوراسیون داخلی سالن آرایشدکوراسیون داخلی شیرازاجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه