دکوراسیون

دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

دکوراسیون مغازه موبایل فروشی
امروزه موبایل یکی از عناصر اصلی تکنولوژی در بین افراد جامعه است . دکوراسیون مغازه موبایل فروشی هم نیاز فروشگاه های عرضه این عنصر خاص دوست داشتنی است . همانطور که اهمیت داشتن یه موبایل خوب برای مشتری مهم تر از پیش شده است ، فروش بیشتر و موفق تر و برنده شدن در بازار رقابت هم برای فروشندگان داغ تر شده . بی شک دکوراسیون مغازه موبایل فروشی مستقیما بر میزان فروش و پایبندی مشترین تاثیر خواهد داشت . تا پایان نوشتار با ما همراه باشید .

تاریخ مقاله 1398/09/15

ایرانادکور ، با آگاهی از اصول طراحی دکور مغازه ، و اجرای پروژه های موفق فروشگاهی در ارائه بهترین دیزاین مغازه موبایل فروشی به شما کمک خواهد نمود . اعتماد شما در این سال ها ارزشمند ترین پشتنوانه ما در ایرانادکور است .

enlightenedدر همین ابتدا دعوت می کنیم مقاله جامع دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را بخوانید تا با تمام اصول صحیح طراحی و اجرای دکور فروشگاه آشنا شوید.

مغازه مویابل فروشی

ویترین در دکوراسیون فروشگاه موبایل

بی شک یک گوشی موبایل ساده در بهترین و مدرن ترین ویترین می تواند خود را خوب جلوه دهد و یک موبایل با یک برند خوب می توان در یک دکور نا مناسب خود را بد جلوه دهد . دکوراسیون مغازه موبایل فروشی و دکور ویترین از مهم ترین فاکتورهای موفقیت در فروش می باشد . زیرا مشتری در برخورد اول با ویترین مغازه و اجناس آن رو به رو می شود و اگر این ویترین جذاب و چشمگیر نباشد به سرعت از آن خواهد گذشت .

اولین موردی که می تواند به شما در جذب مشتری کمک کند ، القا حس مهم بودن کالاها به مشتری است . پس اولین قدم در جذب مشتری به مغازه شما داشتن یک طرح مدرن ودیزاین خاص است . طراحی دکوراسیون ویترین شیک و مدرن برای مغازه  نظر مشتری را جلب کرده و مایل به دیدن بقیه اجناس به داخل مغازه می شود . ویترین مغازه بنا بر سلیقه فروشنده می تواند شلوغ و مدرن طراحی شود یا بصورت ساده وکلاسیک دکور گردد .

مغازه مویابل فروشی

نورپردازی مغازه موبایل فروشی

مانند  بسیاری از مغازه ها نورپردازی برای موبایل فروشی هم مهم است ، هیچ کس دوست ندارد در مغازه ای کم نور به خرید موبایل مورد نظر خود بپردازد ، زیرا مکان کم نور احساس نا امنی را در مشتری بوجود می آورد و در کنار اینکه نمی تواند دید خوبی بروی اجناس موجود در مغازه داشته باشد ، از بالا بردن بودجه خود برای خرید دستگاهی بهتر هم می ترسد . نور به انسان حس امنیت می دهد وقتی فروشگاه شما کاملا روشن و مدرن و تمیز است قطعا در لحظه تصمیم گیری نقطه عطفی در ذهن مشتری ایجاد خواهد کرد که خود را تجهیز کند .

مغازه مویابل فروشی

چیدمان گوشی ها در مغازه موبایل فروشی

نوع چیدمان محصولات بسیار مهم است . طبقه بندی موبایل ها باید اساس خاصی داشته باشد . برند ، طرح و عملکرد می توانند معیار باشند . همیشه به یاد داشته باشید که مشتری معمولا طرح و استایل موبایل را بهتر بخاطر می سپارد تا ویژگی های دیگر آن را . چیدمان بر اساس برند هم می تواند ایده خوبی باشد تا وقتی مشتری به دنبال گوشی در برند مورد علاقه خود است راحت تر بتواند انواع آن را ببیند و سر در گم نشود .

مغازه مویابل فروشی

مغازه مویابل فروشی

مشاوران ایرانادکور با داشتن ایده های ناب طراحی داخلی همراه شما در طراحی و اجرای مغازه ای زیبا و چشم نواز خواهند بود . با ما در ارتباط باشید تا بهترین دکوراسیون مغازه موبایل فروشی در شیراز و جنوب کشور را برایتان اجرا نماییم .

جهت طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز میتوانید از کارشناسان ایرانادکور کمک بگیرید و یا مقاله کامل طراحی دکور مغازه در شیراز را مرور و مطالعه کنید.

نویسنده : ص.توکلی /  سرپرست تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

مغازه موبایل فروشیدکوراسیون موبایل فروشیدکوراسیون گوشی فروشیتلفنم همراهدکوراسیون مغازهدکوراسیون فروشگاهاجرای دکوراسیون فروشگاهیاجرای دکوراسیون شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه