دکوراسیون

بهترین دکوراسیون اتاق مدیریت

بهترین دکوراسیون اتاق مدیریت

بهترین دکوراسیون اتاق مدیریت
اتاق مدیریت ، قلب یک سازمان و شرکت است . این اتاق جزو یکی از مهم ترین اتاق های هر مجموعه ای است بنابراین باید به طراحی دکوراسیون داخلی آن توجه ویژه ای داشت ، با اینکه تمام اتاق ها و فضاهای اداری و تجاری باید به دقت دکور شوند ، اتاق مدیریت به دلیل این که پذیرای مهمان ها و افراد مهمی است که سازمان و مجموعه با آن ها در ارتباط است نیازمند توجه بیشتری است ، تصمیمات مهم بنا است در این اتاق اتخاذ شود و قراردادهای حساسی در این مکان امضا شوند ، بنابراین اگر شما هم به طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت نیاز دارید به ما همراه شوید .

تاریخ مقاله 1398/09/14

ایرانادکور ، پیشرو در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری در جنوب ایران با اطلاع از اصول دکوراسیون داخلی ، بهترین و زیباترین ایده ها را با صرف کمترین هزینه و زمان مطابق سلیقه و نیاز شما عزیزان اجرا خواهد نمود .

اتاق مدیریت

نقش رنگ در دکوراسیون اتاق مدیر

رنگ ، عامل بسیار مهمی در تاثیر گذاری بر روی افراد است . رنگ های روشن می تواند حس اعتماد به نفس در انسان ایجاد کند و باعث شود که روند مذاکرات و جلساتی که برپاست آرام تر و با صبر و حوصله بیشتری پیش برود . بنابراین سعی کنید از بکاربردن رنگ های تیره در اتاق مدیر عامل خودداری نمایید .

اتاق مدیریت

مبلمان اتاق مدیریت

یکی از اصلی ترین المان های اتاق مدیر عامل ، مبلمان است ، که علاوه بر کاربرد آن برای نشستن به عنوان نشانه شکوه و بزرگی آن شرکت یا ارگان است . مبلمانی که برای جلسات انتخاب می شود باید رسمی و شیک باشد . نباید از مبلمان راحتی برای این منظور بهره ببریم . اگر مساحت اتاق مدیر عامل زیاد است می توان آن را با فضای اتاق جلسات یکی کرد و از ست های هماهنگ مبل برای آن ها تهیه کرد با این کار می توانید هزینه های طراحی دکوراسیون داخلی را نیز کم کنید . قفسه ها و شلف های اتاق مدیریت که قرار است وسایل و دفاتر و اسناد در آن جای گیرند هم باید با مبلمان اتاق کاملا هماهنگ انتخاب شوند .

میز اتاق مدیریت

میزهای مدیریتی تنوع بالایی دارند و حتی می توان گاهی آن ها را متناسب با ابعاد و اندازه اتاق ها تغییر داد . میزهای مدیریتی معمولا به نسبت میزهای کارمندی بزرگ هستند و جزییات بیشتری دارند . بعضی از این میزها کشوها و فایل های زیادی دارند و بعضی های دیگر جایی برای آرشیو پرونده ها و فضایی شبیه کتابخانه در دل خود دارند ، عوامل بسیاری مانند رنگ ، طرح ، اندازه و ابعاد و نوع متریال در انتخاب میز مناسب تاثیر دارند . رنگ میز مدیر بیشتر تیره می باشد زیرا رنگ های تیره برای میز جذابیت بیشتری دارند و نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب می کنند . اما نکته مهم دیگر در انتخاب رنگ این است که با دکوراسیون اتاق متناسب باشد . بهترین مکان برای قرار دادن میز مدیریت محلی است که روبروی در ورودی نباشد .

اتاق مدیریت

نورپردازی در اتاق مدیریت

بهترین نور برای اتاق مدیریت نور طبیعی است ، پنجره های بزرگ و استفاده از تهویه هوا خصوصا در هنگام جلسات طولانی مدت ضروری به نظر می رسد . پس از آن نورهای چراغ ها باید به گونه ای در نظر گرفته شوند که کاملا قابل کنترل باشند ، حتی بتوان در هنگام پخش فایل بر روی پرده نمایش اتاق ، نور را تا حد امکان کم کرد و پرده ها را نیز تیره نمود .

لوازم دکوری در اتاق مدیر

این تصور غلط را از خود دور کنید که چون اتاق مدیریت جزو فضاهای اداری محسوب می شود پس باید طراحی دکوراسیون داخلی آن خیلی خشک و بی روح باشد . بر عکس می توان از تابلوهای هنری و حتی لوازم و وسایل دکوری در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت استفاده نمود ، گلدان های آپارتمانی ، آکواریوم ، دارت و بسیاری از ادوات و لوازم شیک دکوری و سرگرمی می تواند در اتاق مدییت تعبیه گردد .

اتاق مدیریت

نوشتارهای زیر از سایت ایرانادکور حتما به شما در داشتن بهترین انتخاب ها کمک خواهد کرد :

enlightenedطراحی منحصر بفرد سالن اجتماعات

enlightenedطراحی و اجرای دکوراسیون اداری

enlightenedمزایا و معایب مبل چرم

enlightenedچیدمان مبلمان

تیم تخصصی ایرانادکور ، بهترین طراحی اتاق مدیریت در شیراز و جنوب کشور را برای شما عزیزان اجرا خواهد نمود ، کافیست با ما در دفاتر شیراز در تماس باشید و پس از دریافت مشاوره رایگان ، از سرعت عمل و خلاقیت تیم ما در اجرای دکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن خودتان شگفت زده شوید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه