دکوراسیون

اجرای دکوراسیون پیرایشگاه مردانه

اجرای دکوراسیون پیرایشگاه مردانه

اجرای دکوراسیون پیرایشگاه مردانه
پیرایشگاه مردانه واژه ای صحیح برای کلمه عامیانه آرایشگاه مردانه است ، چراکه مردان برخلاف زنان که با افزودن مواردی ، به زیباتر کردن خود می پردازند با کم کردن مواردی ، به این کار مبادرت می نمایند . دکوراسیون داخلی را هر کجا که محل کسب درآمد است ، به شیوه ای صحیح بکار بگیریم ، باعث جذب بیشتر مشتری ، رضایت بیشتر آن ها و رضایت شغلی کارکنان آن مکان خواهد بود . اگر شما هم به دکوراسیون داخلی پیرایشگاه خود اهمیت می دهید ما در این نوشتار همراهی کنید .

تاریخ مقاله :1398/09/13

ایرانادکور ، پیشرو در اجرای پروژه های دکوراسیون واحد های تجاری ، بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و خانگی با در اختیار داشتن علم روز دنیا و کارشناسان با تجربه در تیم خود بهترین ها را برای فضای شما اجرا خواهد نمود . ایده‌های ناب طراحی داخلی را از ما بخواهید .

آرایشگاه مردانه

ایده هایی برای دکوراسیون پیرایشگاه مردانه

آرایشگاه معمولا خود محلی برای زیبایی و زیباتر شدن است . پس دکوراسیون آن باید همراه و همگام این زیبایی باشد . استفاده بهینه و صحیح از فضاها ، استفاده از وسایل مدرن و شیک ، نورپردازی مناسب ، نحوه چیدمان زیبای وسایل و … از جمله فاکتورهایی است که امروزه در دکوراسیون های فروشگاه از جمله دکوراسیون آرایشگاه مردانه به آن ها توجه می شود .

اولین اصل در جذب مشتری در آرایشگاه ها رعایت بهداشت و نظم است . آرایشگاه زیبایی که اصول بهداشتی را رعایت نمی کند به سرعت مشتریان خود را از دست خواهد داد .

آرایشگاه مردانه

نصب تابلو در آرایشگاه

یکی از بهترین راه کارها برای زیباتر کردن فضای آرایشگاه مردانه نصب تصویر و عکس است . نصب تابلوهای مرتبط به کار آرایشگاه مانند تصاویر انواع مدل موهای مردانه می تواند جذابیت آرایشگاه مردانه را بیشتر کند. در دکوراسیون آرایشگاه مردانه ابتدا باید نوع فضای آن آرایشگاه در نظر گرفته شود . سپس با توجه به آن طراحی مناسبی برای آرایشگاه انجام شود .

نقش رنگ ها در پیرایشگاه مردانه

رنگ ها تم ها و تمام وسایل باید با هم هماهنگ و متناسب باشد ، هماهنگی و تناسب وسایل داخل آرایشگاه با فضای آرایشگاه موجب زیبایی بیشتر آرایشگاه مردانه می شود و افراد در آن احساس آرامش می کنند . حتی عکس هایی انتخاب کنید که با رنگ اصلی انتخاب شده شما جور باشد  .

برای فضا های  کوچک هرگز از رنگ های تیره بکار نبرید . و از سویی نیز باید در سالن های زیبایی به ویژه پیرایشگاه های مردانه با مهارت کافی از تناژ رنگ های روشن استفاده شود تا فضا زنانه نشود . یکی از مزایای رنگ های تیره این است که اگر سطوح تمیز نباشند کمتر نشان داده می شوند که این موضوع شاید ظاهر را زیباتر کند اما در واقع اصول بهداشتی را زیر پا می گذارد . در فضا های کوچک با احتیاط بیشتری از رنگ های تیره استفاده می کنیم تا فضا تنگ و تاریک و دلگیر نشود .

آینه پیرایشگاه مردانه

آینه های آرایشگاه بسیار مهم است  . آینه کاری نیز مانند نورپردازی محیط از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از ضروریات جدا نشدنی هر آرایشگاهی است . طراحی و قاب این آینه ها می تواند در جلب نظر مشتری و حس بهتر کمک کننده باشد . خصوصا اگر المان های مردانه را بر روی ان تا حدی استفاده کنید .

الما هایی که مردها دوست دارند مثلا عکس فوتبالیست هایی با موهای خاص ، هنرپیشگان سینما با استایل خاص ، موتور سیکلت ، دوچرخه ، گروه های موسیقی و … .

حتی برخی از این المان ها را می توانید به پیرایشگاه خود بیاورید . اگر موتور سیکلت خاصی داری و یا دوچرخه ای قدیمی و یا خیلی خاص و یا هر چیز دوست داشتنی مردانه دیگری که باعث جلب توجه مشتریان شما بشود .

آرایشگاه مردانه

مطالب زیر را احتمالا دوست دارید بخوانید :

enlightenedدکوراسیون آرایشگاه زنانه

enlightenedطرح جدید برای دکور سالن زیبایی

enlightenedنکات مهم در دکور آرایشگاه زنانه

enlightenedدکوراسیون دفتر کار شیک و مدرن

enlightenedطراحی و اجرای دکوراسیون اداری

اگر مایلید بهترین دکوراسیون پیرایشگاه مردانه برای شما اجرا شود با ما در تماس باشید . ایرانادکور مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب ایران با سالها تجربه در خدمت شما خواهد بود . خلاقیت و تفکر خلاق در معماری سرلوحه ما در ایرانادکور است .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه