دکوراسیون

اجرای باکس نور مخفی در سقف

اجرای باکس نور مخفی در سقف

اجرای باکس نور مخفی در سقف
نور یکی از زیبایی های زندگی ماست ، مخصوصا اگر این نور به صورت دلخواه ما تابش داشته باشد . بسیاری افراد برای اینکه تغییری در دکوراسیون منزل یا محل کار خود ایجاد کنند ، اقدام به اضافه کردن باکس نورمخفی به سقف می نمایند . اگر قصد اجرای باکس نورمخفی ، در اتاق نشیمن، اتاق خواب، مغازه یا فروشگاه خود ، دفتر کارتان و یا هر فضای دیگری دارید ، می توانید با ایرانادکور در تماس باشید .

تاریخ مقاله : 1398/09/12

گروه معماری ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ایرانادکور با 8 سال سابقه اجرا متشکل از معماران توانمند و تیم اجرایی با تجربه  که پروسه اجرای پروژه ها را طبق به روزترین متدها و استانداردها انجام داده  و طراحی پروژه های دکوراسیون داخلی را با هر نوع کاربری و سلیقه کارفرمایان محترم به فنی ترین صورت ممکن با بهره گیری از نرم افزار های معماری و در نظر گرفتن سهولت اجرا و هزینه تمام شده پروژه به انجام می رساند . اجرای انواع روش های نورپردازی و نور مخفی از جمله فعالیت های کارشناسان ما در این مجموعه است .

باکس نور سقف

اجرای باکس نور مخفی در سقف

باکس نور مخفی را هم به سقفی که از پیش با کناف کار شده است می توان اضافه کرد و هم به سقفی که با متریال های دیگر کار شده است . بنابراین همین اول راه خیال شما را راحت کنیم که باکس مخفی سقف بر روی هر سقفی قابلیت اجرا دارد .

می خواهیم کمی از کناف بگوییم ، کناف از زمانی که در آلمان ساخته شد تا کنون راه زیادی را پیموده و امروزه حداقل در ایران به عنوان یکی از متریال های اصلی و پر مصرف برای سقف و دیوار در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . طراحان و معماران ایرانی کناف را جایگزین گچ ساده کرده اند و این به خاطر ویژگی های کناف است . اشاره ای گذرا به ویژگی های کناف مزایای آنرا آشکار می سازد :  سبک وزن بودن کناف ، اجرای سریع ، آماده بودن متریال ، قابلیت اجرای هر طرحی با کناف و …. این ویژگی ها، ویژگی های عمومی کناف هستند . برخی خصوصیات نظیر ضد حریق بودن نیز وجود دارد که مربوط به انواع خاص کناف است .

نور سقف

در واقع کناف مناسب ترین متریالی است که می توان با آن باکس نور مخفی را اجرا نمود و پس از آن اقدام به نورپردازی کرد . بنابراین اگر شما هم از داشتن حاشیه ای نورانی و راز آلود در سقف خود لذت می برید ، با ما در ایرانادکور همراه باشید تا زیباترین و جذابترین این باکس ها را برایتان اجرا کنیم .

نور مخفی

نحوه اجرای نورمخفی در سقف

نورمخفی معمولا بصورت رشته های باریکی از چراغ های LED ال.ای.دی یا هالوژن های کوچک با حدفاصل متناسب از یکدیگر در زیر باکس کناف یا سقف کاذب کناف ما که می تواند به هر شکلی باشد ، قرار می گیرد . ال ای دی ها را با چسب فیکس می کنیم . برای هالوژن ها با گردبر بخشی از باکس یا سقف کناف برش خورده و لامپها درون آنها تعبیه و نصب می گردند . برای زیبایی بیشتر باید دقت خوبی برای نصب داشت و فواصل را به دقت رعایت نمود . از مزایای نور در سقف می توان به موارد زیر اشاره کرد :

نور در سقف

  • صرفه جویی در مصرف انرژی (برای نورپردازی سقف کاذب از لامپ‌های LED استفاده می‌شود )
  • تنوع طراحی بر روی سقف
  • گسترده تر و بزرگتر نشان دادن فضا
  • مدرن تر نشان دادن محیط
  • تنوع رنگ زیاد

نورپردازی سقف

نوشتار های زیر از سایت ایرانادکور کمک شایانی در این زمینه به شما خواهد داشت :

enlightenedانواع کناف

enlightenedکاربرد کناف در ساختمان های مسکونی

enlightenedدکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

enlightenedاجزای تشکیل دهنده ساختار کناف

enlightenedاصول نورپردازی دفتر کار

enlightenedنواع لایه های نورپردازی در طراحی داخلی

enlightenedنور پردازی اتاق خواب

نور سقف

اهمیت نور در معماری و معماری داخلی این روزها بر کسی پوشیده نیست . هدف از اجرای نور مخفی ایجاد حسی متفاوت در دیزاین داخلی است و هدف اصلی ما تامین روشنایی منزل نیست . گرچه می توان با روشن نگه داشتن تنها همین نورپردازی ها فضایی رمانتیک و آرامش بخش ایجاد نمود . برای بهترین اجرای باکس نور مخفی سقف در شیراز و جنوب کشور با ما در ایرانادکور در تماس باشید .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

باکس نور مخفیکناف سقفال ای دیLEDنورردازی سقفانواع نور در سقفدکوراسیون سقفاجرای باکس نوردکوراسیون داخلی شیرازاجرای دکوراسیون داخلیدیزاین سقفدکور سقف

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه