دکوراسیون

دکوراسیون اتاق دو تخته خوابه

دکوراسیون اتاق دو تخته خوابه

دکوراسیون اتاق دو تخته خوابه
اتاق های دو تخته در واقع برای دو نفر طراحی و دکور می شوند . بنابراین هر آن چه که برای یک فرد نیاز است مانند تخت خواب ، میز کنارتخت ، کمدها باید برای نیاز دو فرد در نظر گرفته شوند . این اتاق که معمولا برای دو فرزند در یک خانواده ، مهمان و یا در هتل ها وجود دارد را می توان با استفاده از تقارن و جانمایی صحیح و اصول و فنون دکوراسیون زیباتر کرد . در ادامه به بررسی برخی نکات در خصوص دکوراسیون اتاق دو تخته خواهیم پرداخت .

تاریخ مقاله : 1398/09/11

ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی با رعایت اصل اول که همان سلیقه مشتری است ، بهترین ایده ها و خلاقانه ترین روش ها را به شما ارائه خواهد داد . ما با در اختیار داشتن علم و هنر روز دنیا در کمترین زمان ممکن و صرف حداقل هزینه ، فضای اطراف شما را متحول خواهیم نمود . ترفندهای دکوراسیون اتاق کودک را در سایت ما بخوانید .

اتاق دو تخته

نکاتی در خصوص دکوراسیون اتاق دو تخته

امروزه با توجه به کوچک شدن فضای آپارتمان ها ، گاهی خانواده ها مجبور به استفاده از اتاق خواب های مشترک هستند . معمولا خواهرها و یا برادران با اختلاف سنی کم و همچنین چند قلو ها در یک اتاق می خوابند و تا زمان بلوغ و حتی بعد از آن نیز این موضوع ادامه پیدا می کند .

از بهترین روش ها برای طراحی اتاق خواب های دو تخته تقسیم اتاق به دو بخش کاملا مساوی و استفاده از دو سری وسایل کاملا مشابه و همرنگ در چ اتاق است . توجه به جنسیت فرزندان برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دو تخته یکی از مهم ترین نکات است که باید مورد توجه قرار بگیرد اگر هر دو نفر جنسیت یکسان دارند طراحی ساده تر می شود و اگر فرزندان شما از دو جنس مختلف هستند در طراحی داخلی اتاق آن ها این تفاوت سلایق را در نظر بگیرید تا هر دوی آن ها شاد و راضی باشند .

دو تخته

روش دو تخت موازی : می توانید تخت خواب ها را در کنار هم و به موازات یکدیگر قرار دهید و در بین تخت خواب ها از وسایلی مثل میز تحریر و قفسه کتاب و میز آرایش یا پاتختی و … استفاده کنید .

روش دو تخت عمود یا ال شکل : در این حالت معمولا سر تخت در کنار یکدیگر و پاها عموی هم قرار می گیرد .

تخت عمود

تخت های دو طبقه : طراحی های بسیار جذاب و خلاقانه ای برای تخت های رو طبقه در بازار وجود دارد که می توانید با بهره گرفتن از فضای  سطوح بالاتر در اتاق بهترین استفاده را از محیط داشته باشید .

تخت دو طبقه

تخت های تا شو : در سالهای اخیر خلاقیت به کمک فضاهای کوچک آمده و انواع تخت های مبل شو و تا شو طراحی شده اند حتی گاه تختی از زیر تختی دیگر به صورت کشویی بیرون می آید که بسیار جذاب است و جای کمتری نیز اشغال می شود .

پارتیشن : گاهی که داشتن حریم خصوصی مهم می شود می توان از انواع پارتیشن بهره برد و بین دو سری وسایل هر نفر را با یک پارتیشن جدا کرد با این کار نور و دما در اتاق ثابت می ماند اما تفکیک بصری (دیداری ) بدست خواهد آمد .

تخت

مطالب زیر در وب سایت ایرانادکور قطعا به شما کمک خواهد کرد :

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق نوجوان

کاغذ دیواری اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

راهنمای انتخاب بهترین روتختی برای اتاق خواب

نکاتی درباره روشنایی اتاق خواب

طرح‌های رنگی در اتاق خواب

کارشناسان ما در ایرانادکور بهترین دکوراسیون داخلی اتاق خواب را برای شما اجرا خواهند نمود کافیست با ما در ارتباط مستقیم باشید و حرفه ای ترین دکوراسیون داخلی منزل در شیراز را دریافت نمایید .

نویسنده :ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه