دکوراسیون

دکوراسیون فروشگاه ابزار و یراق

دکوراسیون فروشگاه ابزار و یراق

دکوراسیون فروشگاه ابزار و یراق
جذب مشتری ، در هر فروشگاهی با طراحی دکوراسیون مغازه ارتباط تنگاتنگ دارد ، طراحی دکوراسیون مغازه ابزار و یراق فروشی هم ازین قانون مستثنی نیست . احتمالا دلیل باز کردن این مطلب و شروع مطالعه شما داشتن یه فروشگاه ابزار و یراق است که می خواهید آن را به بهترین وجه دکور کنید . اما اینکه چگونه دکوراسیون مغازه ابزار فروشی موجب جذب مشتری می شود را نمی دانید . این مطلب حتما به شما کمک خواهد نمود .

تاریخ مقاله : 1398/09/09

ایرانا دکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با آگاهی از اصول طراحی دکور مغازه به شما این امکان را می دهد که با  صرف کمترین هزینه و زمان ، بهترین و به روز ترین ایده ها را برای دکوراسیون مغازه و یا واحد تجاری خود انتخاب نمایید .

مغازه بزار و یراق

enlightenedدر همین ابتدا دعوت می کنیم مقاله جامع دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را بخوانید تا با تمام اصول صحیح طراحی و اجرای دکور فروشگاه آشنا شوید.

فروشگاه ابزار و یراق

به مجموعه وسايل فلزي كه با ذوب كردن فلز و شكل دادن با قالب ساخته شده است ، يراق ناميده مي شود . در زندگي از يراق بسيار استفاده مي كنيم مانند دستگيره در ، شير آب ، شير گاز و … . ابزار نيز به مجموعه وسايلي كه انجام كار ها را براي ما راحت مي كند گفته مي شود . هر كاري ابزار مخصوص به خود را دارد . فروشگاهی که برای این موارد در نظر گرفته می شود ابزار و یراق فروشی است .

فراگیری نکاتی مانند نحوه چیدمان اجناس و ترکیب رنگ آن ها و رعایت نکاتی دیگر ، صاحب یک مغازه ابزار و یراق فروشی را در مسیر کسب درآمد بهتر قرار می دهد . اگر به دنبال این هستید که مشتری پس از ورود به فروشگاه یا مغازه ابزار فروشی شما دست خالی بیرون نرود ، با استراتژی های طراحی دکوراسیون مغازه ابزار فروشی آشنا شوید .

دکوراسیون فروشگاه ابزار و یراق

مکان فروشگاه : محلی که برای اینگونه مشاغل در نظر می گیرید ، باید کاملا با فکر انتخاب شود ، اگر در شهر شما خیابان یا محله ای به این کار اختصاص دارد بهتر است شما هم در همان بورس محلی فعالیت خود را شروع کنید چون مشتریان نیز می دانند برای خرید اینگونه ابزار آلات باید به کجا بیایند ، استفاده از همفکری دیگران و پرس و جو می تواند به شما کمک کند .

ابزار و یراق

چیدمان : همیشه محصولات پرفروش را در مکان خاصی از فروشگاه قرار دهید تا همیشه در دسترس قرار داشته باشند . محصولات لوکس و جدید خود را در مکانی قرار دهید که حتی از بیرون قابل مشاهده باشند برای جلب توجه بیشتر می توانید از نورپردازی کمک بگیرید .

وروردی : ورودی یک مغازه یا فروشگاه ، همان جایی است که مشتری با تردید بسیار در آن قدم می گذارد و در همین اولین قدم ها می فهمد که اجناس شما ارزان یا گران است . پس اینجا دکوراسیون مغازه ابزار فروشی شما و نحوه چیدمان ابزارها و وسایل ، در جذب مشتری و خرید صد در صدی آن از فروشگاه شما ، تاثیر بسزایی دارد .

برند ابزار و یراق : اعتبار برند محصولات ارائه شده در ابزار فروشی شما ، میزان جذب مشتری شما را بیشتر خواهد کرد . پس ابتدا بایستی اطلاعات خود را از بازار ، قیمت ها ، برندهای معتبر و مرغوب و جنس های مشتری پسند بالا ببرید و درباره تک تک محصولاتی که قرار است در فروشگاه بچینید اطلاعات جامعی بدست آورید . تلاش کنید از اجناس بی کیفیت ، غیر اصل و بی دوام در فروشگاه خود استفاده نکنید .

مغازه ابزار

واقعیت گرایی : اگر بتوانید در فروشگاه ابزار و یراق خود ، برخی واقعیات زندگی عادی را جلوه گری کنید ، موفق به فروش بهتر می شوید ، مثلا برای فروش دستگیره درب می توانید نمونه ای واقعی از چند درب کابینت و کمد و اتاق داشته باشید و زیباترین دستگیره های فروشگاهتان را بر روی آن ها نصب کنید تا مشتری بتواند تجسمی واقعی از کالا داشته باشد .

نورپردازی : نورپردازی همیشه زیباست . بهترین ، پرفروش ترین و با کیفیت ترین اجناس خود را به وسیاه نورپردازی صحیح جلوه بیشتری دهید . نورپردازی نگاه مشتری را به سمتی که شما می خواهید متمرکز می کند و این همان چیزی است که ما در تلاشیم انجام دهیم .

سمت راست مغازه : این یک نکته کلیدی است که مشتریان ناخود آگاه هنگام ورود ابتدا کالاهای سمت راست مغازه را بررسی می کنند . حتما این نکته را در نظر بگیرید .

ابزار و یراق

یراق

برای داشتن بهترین و تاثیر گذارترین طراحی دکور مغازه ، با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین دکوراسیون فروشگاهی در شیراز را برایتان اجرا کنیم . ایرانادکور پیش رو در ارائه دکوراسیون داخلی با سالها تجربه در خدمت شما عزیزان خواهد بود .

جهت طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز میتوانید از کارشناسان ایرانادکور کمک بگیرید و یا مقاله کامل طراحی دکور مغازه در شیراز را مرور و مطالعه کنید.

نویسنده : ص.توکلی / تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون فروشگاهفروشگاه ابزار و یراقمغازه ابزار و یراقابزار و یراق فروشیدکوراسین مغازهاجرای دکوراسیون شیرازدکوراسیون فروشگاهی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه