دکوراسیون

طرح های جدید کمد دیواری

طرح های جدید کمد دیواری

طرح های جدید کمد دیواری
انواع مدل کمد دیواری در اتاق خواب و یا سایر مکان ها علاوه بر جمع آوری وسایل ، زیبایی را دو چندان می کند ، و به فضا نظم می دهد . بسته به نوع دکوراسیون فضا و اندازه آن می توان از طرح ها و انواع مدل کمد دیواری جدید و مدرن استفاده کرد . در این مطلب شما را با کمد دیواری های جدید آشنا می کنیم .

تاریخ مقاله : 1398/08/15

اگر می خواهید بهترین و کاربردی ترین کمد را برای اتاق های خانه مدرن خود طراحی کنید با مشاوران ما در ایرانادکور مشورت کنید . مشاوران با تجربه ما با در اختیار داشتن خلاقیت و علم خود با معرفی انواع کمد لباس به شما عزیزان کمک خواهند کرد .

enlightenedenlightenedشما می توانید با مراجعه به مقاله جامع صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز با اصول و استاندارد طراحی و اجرای کمد دیواری آشنا شوید ، مطالبی که در آن مقاله ارائه شده است را با دقت مرور کنید تا اطلاعاتتان در این زمنیه به روز و تکمیل شود.

کمد دیواری

معرفی طرح های جدید کمد دیواری 

در گذشته بیشتر کمد دیواری ها دو درب داشتند و اگر می خواستند خیلی بر روی طراحی وقت بگذارند ، چند عدد کشو هم به این کمد ها اضافه می شد . اما انواع کمد دیواری در ساختمان های امروزی با گذشته کاملا متفاوت است . کمد دیواری های امروزی به اشکال متنوع و متفاوت در رنگ و سایز بندی های زیبا و شکیل در دسترس هستند . برای هر وسیله ای جای مخصوصی در نظر گرفته می شود و به لحاظ فکری پیش بینی همه چیز در این کمد ها می شود . در کمد دیواری های جدید جای لباس های راحتی و منزلی با لباس های مجلسی و بیرونی و ادراری کاملا مجزا است . محل مخصوصی برای کفش و جایی برای کیف در نظر گرفته اند. لوازم آرایش و جواهرات برای خود مکانی از پیش تعیین شده دارند . حتی ممکن است قسمتی از کمد را برای تعبیه گاو صندوق در نظر بگیرند .

محل بزرگی برای رخت خواب و ملحفه و در اتاق بچه ها جای مخصوصی برای اسباب بازی در نظر گرفته می شود . جای رایانه ، کتاب ها و لباس و کفش ها در کمد یک نوجوان کاملا معین است و بسیاری موارد دیگر .

کمد اتاق

جنس کمد دیواری

در بحث متریال استفاده شده برای ساخت کمد های لباس و رختخواب باید بدانید که می توان از مصالح و متریال های متفاوتی بهره برد .  از ورق ام دی اف روکش ملامینه یا نئوپان روکش ملامینه یا های گلاس برای ساخت کمدهای دیواری می توان استفاده کرد . در این مورد، نئوپان روکش ملامینه کاربرد خیلی بیشتری دارد . علت این مسأله، سبکی نئوپان نسبت به ام دی اف است . البته در خارج از کشور کمتر از نئوپان استفاده شده و بیشتر از سایر متریال ها استفاده می شود .

علاوه بر چارچوب ، درب های کمد دیواری را می توان از مواد مختلفی ساخت ، بخش های داخلی مثل طبقات داخل کمد می توانند با ورق های نئوپان یا ام دی اف ساخته شوند . برای چارچوب و درب ها معمولا از نئوپان روکش ملامینه استفاده می شود و برای قسمت های داخلی که کمتر در دید قرار دارند ، از نئوپان سفید هم در این مورد می توان استفاده نمود .

درب های کمد دیواری می تواند از جنس متریال های مختلف مثل نئوپان، هایگلاس، ممبران، چوب، روکش چوب ام دی اف و … باشد و محدودیتی از این بابت وجود ندارد .

کمد دیواری اتاق

کمد های تمام چوب

اگر شما از افراد چوب دوست هستید که می خواهند همه چیز را از چوب بسازید ، می توانید از چوب نراد ، چوب روسی ، چوب سپیدار و … یکی را انتخاب کنید . چوب روسی خشک برای درب کمد ها توصیه می شود . ایده‌های خلاقانه طراحی کمد لباس در همین سایت در دسترس است .

کمد

ایرانادکور ، همراه شما در انتخاب بهترین ها در حرفه دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور است . برای دریافت مشاوره رایگان با  ما در تماس باشید . و از ایده های ناب طراحی داخلی بهره مند گردید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کمد دیواریکمد اتاقطراحی کمدکمد دیواری جدیدیکمد خاصدکوراسیون داخلی شیرازاجرای دکوراسیون داخلیانواع کمد دیواری

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه