آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

اجرای دکور آشپزخانه در شیراز

اجرای دکور آشپزخانه در شیراز

اجرای دکور آشپزخانه در شیراز
مهم‌ترین تصمیمی که هر شخص در هنگام طراحی دکور آشپزخانه منزل خود می‌گیرد، در اصل انتخاب یک دفتر طراحی دکوراسیون داخلی خوب و معتبر می‌باشد؛ که می‌تواند در این روند بسیار به او کمک کند. بنابراین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از انجام هر کاری تلاش کنید تا این دفتر معماری و دکوراسیون داخلی مورد نظر خود را پیدا کنید.

آشپزخانه همیشه مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش در دکوراسیون داخلی یک منزل مسکونی به حساب می‌آید. فضای آشپزخانه در هر خانه‌ای ممکن است دارای متراژ بالا یا کم باشد؛ ولی در هر صورت باید توجه داشت که همچنان آشپزخانه هر خانه‌ای به عنوان یک بخش تاثیرگذار در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، نباید از اهمیت طراحی و اجرای دکور آشپزخانه در شیراز غافل شد.

مهم‌ترین تصمیمی که هر شخص در هنگام طراحی دکور آشپزخانه منزل خود می‌گیرد، در اصل انتخاب یک دفتر طراحی دکوراسیون داخلی خوب و معتبر می‌باشد؛ که می‌تواند در این روند بسیار به او کمک کند. بنابراین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از انجام هر کاری تلاش کنید تا این دفتر معماری و دکوراسیون داخلی مورد نظر خود را پیدا کنید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه به شما عزیزان ارائه دهد.

باید توجه داشته باشید که در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه در شیراز در اصل عوامل بسیار زیاد و متعددی در شکل‌گیری طرح نهایی موثر هستند و کارفرما باید با بررسی دقیق هر کدام از این موارد و میزان تاثیرگذاری آن‌ها در طرح نهایی به انتخاب طرح مورد نظر خود بپردازد. در ادامه به بررسی این عوامل تاثیرگذار خواهیم پرداخت.

اجرای دکور آشپزخانه در شیراز3

طراحی سقف آشپزخانه در شیراز

همگی ما از اهمیت بسیار زیاد طراحی شیک و جذاب دکوراسیون آشپزخانه و تاثیر آن در دکور کلی منزل آگاه هستیم. در این میان، یک عنصر تاثیرگذار و مهم در دکوراسیون آشپزخانه در اصل سقف آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود. طراحی سقف آشپزخانه می‌تواند جذابیت فضا را تا دو برابر افزایش دهد. قابل به ذکر است که سقف آشپزخانه نیز می‌تواند در زیبایی و حتی کاربردی‌تر کردن فضای آشپزخانه نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

استفاده از نورهای مخفی در سقف آشپزخانه‌ای که دارای طرح کناف می‌باشد، می‌تواند نور مناسب و کافی را برای آشپزخانه در طول ساعات تاریک به ارمغان بیاورد. ایده طراحی سقف آشپزخانه با کناف و مدل‌های گوناگون آن فقط برای فضاهای بزرگ و با متراژ بالا انجام نمی‌شود. بلکه شما می‌توانید از مدل‌های کناف سقف مناسب برای فضاهای آشپزخانه با متراژ کم نیز بهره ببرید. در کنار طراحی سقف آشپزخانه، تزیین آشپزخانه با وسایل ساده نیز امکان پذیر می‌باشد.

یکی دیگر از خبرهای خوشحال کننده در مورد طراحی سقف آشپزخانه این است که احتیاجی نیست تا برای تزیین و طراحی سقف آشپزخانه منزل خود فقط از طرح کناف سقف انتخاب کنید. راه‌های دیگری نیز برای تزیین سقف آشپزخانه وجود دارد. استفاده از لوسترهای شیک و مدرن با اندازه و طرحی متناسب با فضای آشپزخانه در اصل یکی دیگر از ایده‌های مناسب و جذاب برای طراحی سقف آشپزخانه به حساب می‌آید.

اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز

کابینت آشپزخانه از مهم‌ترین و بارزترین عنصر در طراحی دکوراسیون آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود. بهترین روش انتخاب کابینت برای آشپزخانه این است که قبل از انتخاب مدل، طرح و رنگ کابینت آشپزخانه، اطلاعات دقیقی از انواع مدل‌های کابینت آشپزخانه به دست آورد و با آگاهی کامل به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل کابینت برای آشپزخانه پرداخت. طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه قبل از اجرا دارای مزیت‌های بسیاری است و می‌تواند به شما در روند انتخاب کابینت مناسب کمک کند.

طرح سه بعدی کابینت آشپزخانه، باعث می‌شود تا شما درک بهتری از تعداد کابینت‌ها در آشپزخانه و نحوه قرارگیری کابینت‌ها در فضای آشپزخانه داشته باشید. در هنگام طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه، به دلیل اینکه با توجه به اندازه‌های دقیق فضا طراحی انجام می‌گیرد، اطلاعات دقیقی را نیز در اختیار کارفرما و طراح قرار خواهد داد و از ایجاد هر گونه اشتباه احتمالی در اجرا و ساخت کابینت جلوگیری می‌کند.

اجرای دکور آشپزخانه در شیراز 2

اجرای پرده در آشپزخانه

پرده‌ها، بخشی جدانشدنی از دکور یک خانه و حتی آشپزخانه به حساب می‌آیند و اگر به درستی انتخاب شوند، به راحتی می‌توانند فضایی زیبا و جذاب را در دکور خانه شما به وجود آورند. در این میان، پرده‌های مدرن آشپزخانه از انتخاب‌های بسیار کاربردی و زیبا در نظر گرفته می‌شود. امروزه تنوع گسترده‌ای از انواع پرده‌های مدرن و شیک برای پنجره آشپزخانه در بازار موجود می‌باشد؛ که هر شخص می‌تواند با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کرده و در فضای آشپزخانه منزل خود استفاده کند.

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب پرده‌های مدرن آشپزخانه باید به آن توجه کنید؛ این است که اگر نورگیر شما در آشپزخانه کم است و نمی‌خواهید تا تمام این نور را در آشپزخانه خود از دست بدهید، بهتر است تا از پرده‌هایی استفاده کنید که رنگ روشنی دارند یا سفید نیمه مات می‌باشند. در این صورت با مشکل ورود نور به آشپزخانه زیاد مواجه نخواهید شد و می‌توانید از نور طبیعی نیز لذت ببرید.

اجرای دکور آشپزخانه در شیراز 1

اجرای شلف دیواری آشپزخانه در شیراز

شلف‌های دیواری در آشپزخانه دارای جنس، رنگ، اندازه و اشکال متفاوتی می‌باشند. انتخاب اینکه کدام شلف برای آشپزخانه شما مناسب‌تر می‌باشد، را باید با در نظر گرفتن بقیه لوازم و عناصر تزیینی در آشپزخانه انجام داد. همچنین، بعد از در نظر گرفتن آیتم‌های ذکر شده در بالا، باید به انتخاب مدل شلف بپردازید. شلف‌ها دارای انواع مختلف دیواری، زمینی، کنجی و کشویی هستند. شما باید با توجه به مدل آشپزخانه و لوازم موجود در آشپزخانه خود، به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شلف برای آشپزخانه خود بپردازید. هوشمندانه انتخاب کنید.

همان طور که همیشه رنگ، به عنوان یک عامل اصلی و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی هر فضایی در نظر گرفته می‌شود، در هنگام انتخاب شلف دیواری آشپزخانه نیز رنگ به عنوان یک عامل بسیار تاثیرگذار به حساب می‌آید. عامل رنگ برای شلف‌های دیواری آشپزخانه حتی دارای اهمیت دوچندانی می‌باشد، زیرا شلف‌های دیواری آشپزخانه در معرض دید می‌باشند و باید رنگ متناسب با فضای آشپزخانه و مکمل آن رنگ‌ها را برخوردار باشند. متریال چوب به تنهایی یا ترکیب چوب و فلز برای شلف دیواری آشپزخانه در اصل برای هر آَشپزخانه و دکوری مناسب در نظر گرفته می‌شود.

اجرای دکور آشپزخانه در شیراز 4

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکور آشپزخانه در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید یا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط این تیم حرفه‌ای بازدید نمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه