آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

طراحی دکور آشپزخانه در شیراز

طراحی دکور آشپزخانه در شیراز

طراحی دکور آشپزخانه در شیراز
دکوراسیون آشپزخانه تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون کلی منزل می‌گذارد، باید به این موضوع نیز توجه داشت که دکور آشپزخانه باید در عین شیک و جذاب بودن، کاربردی و زیبا نیز به نظر برسد و از اصول زیبایی فضا پیروی کند.

این موضوع که در هر خانه‌ای، آشپزخانه در اصل قلب خانه در نظر گرفته می‌شود در اصل موضوعی انکارناپذیر و قطعی است. در حالت کلی، بانوی منزل بیشترین وقت خود را در آشپزخانه می‌گذارد و اولین نکته در هنگام طراحی آشپزخانه این است که فضای آشپزخانه را به محیطی دلنشین برای بانوی آشپزخانه تبدیل کنیم.

علاوه بر اینکه، دکوراسیون آشپزخانه تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون کلی منزل می‌گذارد، باید به این موضوع نیز توجه داشت که دکور آشپزخانه باید در عین شیک و جذاب بودن، کاربردی و زیبا نیز به نظر برسد و از اصول زیبایی فضا پیروی کند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‎‌کند تا بهترین و برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

آشپزخانه، در اصل یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فضا در منزل مسکونی در نظر گرفته می‌شود و دکوراسیون آشپزخانه از حساس‌ترین بخش‌های طراحی دکور در هر منزل به حساب می‌آید. ساکنین منزل و حتی طراحان و معماران  ممکن است هر کدام یک طرح خاص را برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنند؛ در نهایت مهم‌ترین امر این است که تمامی افراد بر روی یک طرح توافق نظر حاصل کنند.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

طراحی دکور آشپزخانه در شیراز 3

طراحی دکوراسیون آشپزخانه در شیراز

در حالت کلی، با یک بررسی دقیق از فضای آشپزخانه، به این نتیجه خواهیم رسید که آشپزخانه از عناصر متعددی مانند سقف، دیوارها و بدنه، کف و کابینت‌ها به وجود آمده است که هر کدام از این موارد تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی بر روی دکوراسیون آشپزخانه و در نهایت دکور کلی منزل ایفا می‌کنند.

ممکن است وجود عوامل و عناصر مختلفی مانند لوازم آشپزخانه، پرده‌ها و ظروف در آشپزخانه باعث شوند که توجه ما بیشتر به سمت این عوامل جلب گردد! اما فراموش نکنید که طراحی داخلی آشپزخانه در اصل شامل انتخاب بهترین مدل کفپوش، دیوارپوش و حتی طراحی سقف آشپزخانه است. انتخاب مصالح مختلفی مانند سرامیک، رنگ و یا کاشی برای دیوارهای آشپزخانه می‌تواند از امور بسیار حساس و خاص به حساب آید. آشنایی با انواع دکوراسیون آشپزخانه قطعاً در روند انتخاب به شما کمک خواهد کرد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه می‌تواند به دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی و اجرا گردد؛ که هر کدام از این دو سبک دارای خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌باشند. دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید به طور پیوسته نیازهای متغیر ساکنین منزل را برآورده کند و علاوه بر در اختیار گذاشتن یک فضای کاربردی در آشپزخانه، همواره از نظر زیبایی شناسی نیز این احساس را در انسان پدید آورد. آشپزخانه فضایی کاربردی است، از این رو باید از نظر زیبا شناختی لذت بخش بوده و فضایی دلنشین و گرم را برای ساکنین خانه به وجود آورد. دکوراسیون آشپزخانه مدرن شامل تبدیل ایده‌های شما به یک طراحی آشپزخانه مدرن می‌باشد.

یکی دیگر از سبک‌های طراحی آشپزخانه در اصل سبک کلاسک است. ویژگی اصلی هنر کلاسیک در اصل نوستالژی بودن در طراحی داخلی و دیزاین است. این ویژگی در سبک کلاسیک کاملاً نمایان و بارز است. برای مثال در آشپزخانه کلاسیک، استفاده از کابینت ممبران کلاسیک و یا کابینت چوب کلاسیک با طرح و نقش‌های مختلف ساده و پیچیده بر روی کابینت از بهترین و مناسب‌ترین انتخاب‌ها به حساب می‌آید. استفاده از کابینت حالت ساده و زاویه دار مدرن در این سبک اصلاً وجود ندارد. پاخورها و تاج‌های پرنقش و یا طرح دارای معرق و منبت و همچنین درب‌هایی که سطح بالشی شکل و منحنی داشته باشند؛ از مشخصه‌های طرح های کلاسیک در کابینت آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود.

طراحی دکور آشپزخانه در شیراز 2

طراحی دکور آشپزخانه کوچک در شیراز

یکی از مشکلاتی که معمولا در خانه‌های امروزی به وفور دیده می‌شود، وجود یک آشپزخانه کوچک در منزل است. در بسیاری از موارد، زندگی کردن و ساماندهی یک آشپزخانه کوچک ممکن است دشوار باشد و بسیاری از افراد اطلاعات کافی در مورد نحوه چیدمان آشپزخانه کوچک نداشته باشند؛ به همین دلیل آگاهی از روش‌های ساماندهی و طراحی یک آشپزخانه کوچک دارای اهمیت و ارزش بسیاری زیادی می‌باشد.

یکی از نکات کلیدی و تاثیرگذار در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه کوچک در اصل کابینت‌های آشپزخانه است. توجه داشته باشید که کابینت سفید برای آشپزخانه کوچک از گرینه‌های مناسب به حساب می‌آید. یکی از بهترین ایده‌های مدل کابینت برای آشپزخانه‌های کوچک، استفاده از طرح‌های کابینت‌های بلند تا سقف است. کابینت‌ها را می‌توانید تا سقف آشپزخانه ادامه دهید و از فضای خوبی که بوجود می‌آید؛ برای جا دادن بسیاری از لوازم استفاده کنید.

در هنگام طراحی دکور آشپزخانه کوچک به یاد داشته باشید که مهم‌ترین نکته این است که بتوانید از فضای آشپزخانه بهترین استفاده را ببرید. در بیشتر آشپزخانه‌های کوچک معمولاً فضای کافی برای جا دادن قابلمه‌های بزرگ و مستطیل شکل در کابینت در نظر گرفته نمی‌شود. زیرا تعبیه چنین فضایی می‌تواند بسیار سخت و دشوار باشد. اما نگران نباشید؛ قطعاً راه‌حل جایگزینی برای این موضوع وجود دارد. این قابلمه‌ها و ماهی‌تابه‌های بزرگ احتیاجی نیست که در سقف آویزان شوند، می‌توان آن‌ها را به راحتی از یک قسمت دیوار آویزان کرد و یک قسمت را با تزئینات ویژه برای آن‌ها طراحی نمود.

طراحی دکور آشپزخانه در شیراز 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکور آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را برای شما مشتریان عزیز و کارفرمایان گرامی ارائه دهد. اجرای کابینت ام دی اف در شیراز یکی از تخصصات تیم حرفه‌ای ایرانادکور است.

نوینسده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه