دکوراسیون

بازسازی و اجرای دکوراسیون آپارتمان 3 خوابه

بازسازی و اجرای دکوراسیون آپارتمان 3 خوابه

بازسازی و اجرای دکوراسیون آپارتمان 3 خوابه
ما در تیم تخصصی ایرانادکور می توانیم مسئولیت تخمین دقیق هزینه ها ، اولویت بندی کار ها ، استفاده از برترین مصالح بازار با کمترین هزینه و انجام نهایی پروژه در کمترین زمان ممکن را بپذیریم. ما با به عهده گرفتن کامل پروژه بازسازی و وسازی خانه و آپارتمان شما خیال شما را آسوده خواهیم کرد که همه چیز درست و استاندارد و طبق نیاز و سلیقه شما پیش برود.

بازسازی و اجرای دکوراسیون آپارتمان 3 خوابه 

محل اجرای پروژه : شیراز – تاچارا – کوچه 17 – مجتمع گل سرخ 

تاریخ و مدت زمان اجرا : اسفند 99 – چهل روز 

کارهای انجام شده : تخریب و بازسازی ، تاسیسات ، اجرای کاغذ دیواری ، سرامیک ، نوسازی حمام و سرویس بهداشتی ، نور پردازی ، اجرای کمد دیواری ، اجرای لمینت 

بازسازی آپارتمان در شیراز

آپارتمان ها معمولا بعد از ده تا 15 سال استفاده ، نیاز به برخی عملیات نوسازی و باز سازی خواهند داشت ، در این عملیات هم ایرادات فعلی برطرف می شود و هم ظاهر آپارتمان با مصالح و المان های جدید به روز می شود ، اگر جایی نیاز به تعمیر باشد انجام شده و برخی مکان ها ممکن است تغییر کاربری دهند.

بیشترین جاهایی که در هنگام بازسازی مورد توجه قرار می گیرد ، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی است چراکه معمولا بیشتری استفاده برای افراد خانواده را داشته اند.

هر چند سال یکبار نوعی جدید از کابینت با شکل و شمایل و مصالح و رنگ جدید وارد بازار می شود و کابینت های قدیمی شما دیگر زیبا نخواهند بود ، بنابراین اگر به فکر نوسازی و بازسازی آپارتمان در شیراز هستید با ما در تماس باشید تا بهترین مصالح و جدید ترین المان های دکوراسیون داخلی را به شما معرفی کنیم.

enlightened توصیه می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را حتما در کنار این محتوا مرور کنید تا با نکات مهم و اصولی دکوراسوین داخلی آشنا شوید.

اهداف بازسازی آپارتمان

بازسازی ساختمان با اهداف زیر انجام می شود:

  • کاربردی کردن فضاها
  • تغییر نقشه کلی ساختمان
  • بالابردن مقاومت آپارتمان
  • ایجاد تنوع و تغییر حال و هوای خانه
  • مشتری پسند کردن خانه جهت فروش بهتر
  • از بین بردن نواقص و رفع کمبود فضاها

مراحل بازسازی آپارتمان

تغییر دکوراسیون و یا بازسازی منزل می ­تواند یک تصمیم هیجان انگیز باشد. برای شروع ، تیم تخصصی ایرانادکور بازدید رایگانی از محل شما خواهد داشت و با شما صحبت خواهد کرد ، نیاز های شما را کارشناسان ما خواهد شنید و با بررسی حرفه ای آپارتمان شما ، پیشنهاداتی جهت بازسازی و نوسازی به شما خواهند داد ، مسلما در این مرحله شما می بایست تمام نیاز های خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا هم با سلیقه شما بیشتر آشنا شوند و هم بدانند با چه هدفی می خواهید بازسازی را انجام دهید.

برای مثال شاید کودک خردسال شما بزرگ شده و وارد نوجوانی و جوانی شده است و دیگر اتاقی که برای کودکیش طراحی کرده بودید پاسخگوی سلیقه و نیازش نیست. ما با صحبت کردن با شما و فرزندتان بهترین پیشنهادات را ارائه خواهیم کرد ، برای مثال ساخت کمد دیواری هایی که برای نوجوان شما کاربردی و زیبا باشد و یا اجرای کاغذ دیواری مطابق سلیقه خودش.

سپس اگر لازم باشد می توانیم کار را بصورت تری سی یا سه بعدی با نرم افزار های پیشرفته طراحی کنیم تا شما راحت تر بتوانید تمام شده کار را تجسم کنید و اگر تغییر لازم است براحتی آن را انجام دهید تا از دوباره کاری ها و هزینه های اضافه جلوگیری شود.

پس از تایید نهایی طرح توسط شما ، تیم ما وارد مرحله اجرا می شود.

ما در ایرانادکور ، کمترین مزاحمت را برای خانواده ها بوجود خواهیم آورد ، اگر نیاز به تعمیرات اساسی نباشد که مجبور باشیم دیواری را تخریب کنیم یا نقشه ای را تغییر دهیم که ریختن گرد و خاک و مصالح بخشی اجباری خواهد بود ، تلاش می کنیم بدون کمترین کثیفی و سر و صدا کار را پیش ببریم برای مثال در ساخت کمد دیواری یا کابینت ها ما تمام مراحل را در کارگاه های ایرانادکور انجام داده و سپس در محل شما نصب می کنیم تا کمترین مزاحمت برای شما و همسایگان ایجاد شود.

نوپردازی آپارتمان ها در شیراز

یکی از مراحلی که معمولا در بازسازی خانه های جدید مورد نیاز است نورپردازی است ، ده سال اخیر ، نور ، یکی از المان های زیبا سازی خانه ها ، خیابان ها ، پل ها و بسیاری مکان ها بوده است. نور با خود انرژی مثبت و زیبایی به همراه دارد ، بنابراین ما تلاش می کنیم در بازسازی آپارتمان در شیراز حتما از نورپردازی استفاده کنیم.

معمولا این روزها نورپردازی را از طریق اجرای کناف و یا شیار های نوری انجام دهند ، بنابراین ابتدا با توجه به سلیقه و بودجه شما پروژه کناف اجرا می شود و سپس نورپردازی از طریق شلنگ های نوری ، شیارهای نوری ، چراغ های هالوژن و دیگر تجهیزات موجود درد بازار انجام خواهد شد.

ایده های بازسازی که می تواند فضای آپارتمان های کوچک را کاربردی تر کند:

  • استفاده از وسایل تاشو
  • طراحی پارتیشن برای جدا کردن فضاها
  • نهایت استفاده از همه بخش های آپارتمان مانند دیوارها، زیرپله و..
  • ایجاد نیم طبقه
  • استفاده از مصالح و عناصر با رنگ روشن برای بزرگتر دیده شدن فضا

هزینه بازسازی آپارتمان

یکی از دغدغه های اصلی برای بازسازی آپارتمان هزینه های آن خواهد بود. با توجه به عدم ثبات قیمت های بازار شاید بازسازی هرچه زودتر آپارتمان برایتان اقتصادی تر باشد. زمانی که با طراحان داخلی راجع به بازسازی آپارتمان حرف می زنید و از خواسته های خود می گویید هزینه های آن را هم در نظر داشته باشید و تخمین دقیقی از قیمت ها از او بخواهید. انتخاب یک طراح و مجری با تجربه می تواند به شما برای استفاده از متریال مناسب با بودجه شما و کاهش هزینه ها کمک کند همچنین ارائه تخمین دقیق توسط یک فرد حرفه ای بسیار بهتر انجام خواهد شد و شما در بین ره با کمبود بودجه مواجه نخواهید شد!!!4

اگر شما نیز قصد دارید تا منزل خود را بازسازی کنید و یا هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کدام بخش‌های منزل خود را بازسازی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedبازسازی خانه‌های قدیمی با کمترین هزینه

enlightenedبازسازی و نوسازی منزل

enlightenedبازسازی خانه‌های قدیمی در شیراز

بازسازی آپارتمان در شیراز

بازسازی آپارتمان در شیراز

بازسازی آپارتمان در شیراز

بازسازی آپارتمان در شیراز

بازسازی آپارتمان در شیراز

در نهایت ما در تیم تخصصی ایرانادکور می توانیم مسئولیت تخمین دقیق هزینه ها ، اولویت بندی کار ها ، استفاده از برترین مصالح بازار با کمترین هزینه و انجام نهایی پروژه در کمترین زمان ممکن را بپذیریم. ما با به عهده گرفتن کامل پروژه بازسازی و وسازی خانه و آپارتمان شما خیال شما را آسوده خواهیم کرد که همه چیز درست و استاندارد و طبق نیاز و سلیقه شما پیش برود.

enlightened پیشتر در مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن شیوه های خلاقانه ای برای طراحی آپارتمان های مدرن را نیز ارائه داده این که پیشنهاد می کنیم سری به مقاله لینک شده هم بزنید!

نویسنده : ص.توکلی / تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه