دکوراسیون

کاغذ دیواری آینه ای ، انتخابی لاکچری !

کاغذ دیواری آینه ای ، انتخابی لاکچری !

کاغذ دیواری آینه ای ، انتخابی لاکچری !
انتخاب کاغذ دیواری ، انتخابی جذاب و مدرن برای پوشش دهی دیوار است . کاغذ دیواری آینه ای انتخابی جدید ، خاص و لاکچری برای کسانی است که دیدگاهی متفاوت به شخصیت دیوار دارند . در این نوشتار بیشتر با کاغذ دیواری آینه ای آَشنا می شویم . با ما همراه باشید .

تاریخ مقاله : 1398/08/08

ایرانادکور ، پیشتاز عرصه دکوراسیون داخلی با در اختیار داشتن تیمی حرفه ای و به روز ، بهترین و خاص ترین متریال ها را برای خانه های مدرن و زیبای شما معرفی خواهد کرد . راهنمای انتخاب صحیح کاغذ دیواری را پیشتر بیان کردیم . در این مطلب با نوعی خاص از کاغذ دیواری که دقیقا شبیه آینه است آشنا می شویم .

کاغذ دیواری آینه ای

کاغذ دیواری آینه ای ، پوشش جدید دیوار

کاغذ دیواری انتخابی دوست داشتنی و محبوب برای پوشش دیوار است . کاغذ دیواری در سبک های متفاوت در بازار وجود دارد ، کیفیت کاغذ ها معمولا تعیین کننده قیمت نهایی است . علاوه بر مبلمان و وسایل خانه ، سبک های متفاوت دکوراسیون شامل سبک های مدرن ، کلاسیک ، سنتی ، روستیک ، مینیمال و … از طریق کاغذ دیواری ها هم قابل نمایش است .

کاغذ دیواری های متفاوت از قبیل کاغذ های ساده ، گلدار ، کاغد دیواری سه بعدی ، راه راه ، طرح دار منظم و نا منظم از طریق تولید کنندگان بیشماری تولید شده و به بازار عرضه می شوند . یکی از این کاغذ ها ، کاغذ دیواری آینه ای است که با جلای براق و آینه مانند خود راه خود را به خانه های شیک و مدرن باز کرده است .

کاغذ دیواری آینه ای

کاربرد کاغذ دیواری های آینه ای

انواع کاغذ دیواری ها با رنگ های مات و براق برای کاربرد های متفاوت استفاده می شوند . کاغذ دیواری های بسیار براق که شبیه آینه به نظر می رسند ، در رنگ های بسیار روشن مانند : سفید – کرم – یاسی – لیمویی – طلایی – نقره ای  و چندین رنگ روشن دیگر موجود است . معمولا برای پشت تلویزیون ، پشت ویترین ، یا برخی دیوارهای خاص خانه مورد استفاده قرار می گیرد . از این نوع کاغذ در هتل ها ، رستوران های لاکچری برخی فروشگاه های خاص و هرکجا که قرار است متفاوت و براق باشد ، استفاده می شود . گاهی عده ای از آن برای بالای تخت خواب بهره می برند و اتاقی رمانتیک و زیبا را طراحی می کنند .

کاغذ دیواری آینه ای

مزایای استفاده از کاغذ دیواری

رنگ‌آمیزی دیوارها که از قدیم مرسوم بوده و هنوز طرفداران خود را دارد ، بسیار عالی و ایده‌آل است ، اما این در حالی است که تك‌رنگ بودن دیوارها را دوست داشته باشید اما وقتی بخواهید طرح و نقشی خاص را با جلوه‌ای هنری و خاص بر دیوار داشته باشید  ، تنها راه ، استفاده از کاغذ دیواری است .

همچنین می‌توان از کاغذ دیواری برای پوشاندن عیوب دیوار بهره گرفت . حتی جاهایی که رنگ پوشش مناسبی برای عیوب عمقی دیوار نیست .

کاغذ دیواری آینه ای

دیوارهایی که با کاغذ دیواری‌ مرغوب پوشیده شده اند بسیار  آسان‌تر از دیوارهای رنگ شده تمیز می‌شوند و کمتر هم کثیفی بر روی آن مشخص است . بهترین روش تمیز کردن کاغذ دیواری در همین سایت در دسترس است .

برای بزرگ تر جلوه دادن فضا و یا بعد بخضیدن به فضا هم می توانیم از کاغذ دیواری بهره ببریم . به خصوص که کاغذ دیواری های آینه ای هم راه خود را به خانه ها گشوده اند و می تواند از جلوه بسیار خاص و خیره کننده آن ها در برخی قسمت های خانه استفاده کرد.

کاغذ آینه ای

مشاوره دکوراسیون داخلی شیراز

ایرانادکور ، به جرات از مجریان موفق طرح های دکوراسیون داخلی در جنوب کشور است . برای همراهی بیشتر در خصوص اجرای کاغذ دیواری آینه ای در شیراز می توانید با دفاتر ما در تماس باشید و سوالات خود در خصوص نحوه انتخاب کاغذ دیواری را بپرسید . مشاورین ما جذاب ترین ایده ها را برای خانه دوست داشتنی شما ارائه خواهند داد .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه