دکوراسیون

طرح جدید برای دکور سالن زیبایی

طرح جدید برای دکور سالن زیبایی

طرح جدید برای دکور سالن زیبایی
شاید شما در فکر تاسیس سالن آرایشگاه هستید و یا شاید سالن آرایشی دارند و حالا در فکر تغییر دکوراسیون و زیباتر کردن ، کاربردی تر کردن و گسترش آن باشید . در طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه عوامل متعددی باید در نظر گرفته شوند. قطعا یک سالن شیک ، زیبا و منظم ، بهترین تبلیغ برای کار شماست و مشتریان شما را دائمی می کند . تا پایان این نوشتار ما را همراهی کنید تا نکاتی در خصوص دکور آرایشگاه زنانه را با هم مرور کنیم .

تاریخ مقاله : 1398/08/06

ایرانادکور ، متخصص در طراحی فضاهای کاری و تجاری از جمله دکوراسیون داخلی آرایشگاه ها ، در خدمت شما عزیزان خواهد بود . برای حصول بهترین نتیجه و دانستن نکات مهم در دکور آرایشگاه زنانه با مشاوران تخصصی ما در تماس باشید و از ایده های ناب و تفکر خلاق آن ها بهره مند گردید .

دکور آؤایشگاه

طرح جدید برای دکور سالن زیبایی

پروژه تغییر دکوراسیون آرایشگاه زنانه و یا طراحی آن از ابتدا به معنای استفاده بهینه از فضا و طراحی صحیح و اصولی برای جلوه بهتر محیط، راحتی مشتریان ، ایجاد نظم و بهداشت ، راحتی کارکنان و امنیت بیشتر در زمان مشخص و با بودجه مورد نظر است که می تواند با اجرای صحیح سالن آرایشگاه جذابی را برای صاحب کار و مشتریانش فراهم آورد .

دکور آرایشگاه زنانه

نکات بسیار زیاد و ظریفی را برای طراحی موفق یک سالن آرایشگاه باید در نظر گرفت که در زیر به صورت موردی به آن ها اشاره می کنیم . مقالات بعدی ما موارد بیشتری را در بر خواهد داشت ضمن اینکه ، مشاوران ما در دفاتر ایرانادکور همیشه در کنار شما خواهند بود .

انتخاب بهترین محل برای تاسیس آرایشگاه

یکی از کلیدهای موفقیت انتخاب صحیح محل آرایشگاه است . که می تواند شانس بیشتری برای جذب مشتری به شما بدهد . شاید اگر به درآمد بالا فکر می کنید بتوانید در محله های بالای شهر محل خوبی را اختیار کنید و هزینه بیشتری پرداخت کنید و بالطبع ، مشتریان به روز تر و دارای توان مالی بالاتری به آرایشگاه شما بیایند . پس به جای پارکینگ هم فکر کنید . تابلویی شیک بزنید و ورودی زیبایی را برنامه ریزی کنید تا از بیرون مشتریان عبوری را جذب کنید .

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

طراحی داخلی سالن آرایشگاه زنانه

حال نوبت به داخل سالن می رسد ، مبلمان ، نورپردازی ، میزهای کار ، اتاق های اختصاصی مثل اتاق عروس و … ، محلی برای تعویض لباس مشتریان ، محل هایی که با آب سر و کار دارد ، محل هایی که با مواد شیمیایی کار می شود هر یک باید بر اساس قوانین خود جا نمایی شوند .

مشتری ای که برای رفتن به محل کوتاهی مو مجبور است از پشت سر شخصی که رنگ و دکلره بر سر دارد بگذرد و احتمالا لباسش با مواد برخورد می کند و آسیب می بیند با لبخند از آرایشگاه شما بیرون نخواهد رفت .

آرایشگاه

استفاده از نور و رنگ در آرایشگاه

نور کافی و صحیح در دکوراسیون آرایشگاه زنانه بسیار واجب است . چراکه یکی از اصلی ترین فعالیت های هر آرایشگاه زنانه کار با رنگ مو و آرایش صورت است که هر دو باید با رنگ طبیعی و واقعی درسنت دیده شود . خانمی که پس از رفتن به خانه متوجه می شود رنگ موهایش همانی نیست که در آرایشگاه بود و با خواسته اش فاصله دارد ، دفعه بعد آرایشگاه دیگری را امتحان خواهد کرد .

ما در مقالات بعدی در خصوص ، تزیین آرایشگاه زنانه ، چگونگی جداسازی فضاها ، میز های استاندارد برای کار در ارایشگاه ، استفاده از گل و گیاه و مبلمان و سایر مسایل مربوط به یک ارایشگاه خوب صحبت خواهیم کرد . به سایت ایرانادکور باز هم سر بزنید .

آرایشگاه زنانه

ایرانادکور ، پیشرو در طراحی داخلی فضاهای کاری ، با در نظر گرفتن خواست و سلیقه شما و میزان بودجه کافی بهترین و کارآمدترین ایده ها  را به شما ارائه خواهد داد . برای کسب آگاهی بیشتر در خصوص چگونگی طراحی و اجرای دکوراسیون آرایشگاه زنانه در شیراز با ما در تماس باشید .

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه