دکوراسیون

معجزه آینه در دکوراسیون داخلی

معجزه آینه در دکوراسیون داخلی

معجزه آینه در دکوراسیون داخلی
استفاده از آینه در دکوراسیون ، از دیر باز مورد توجه معماران و طراحان بزرگ بوده است . آن ها برای زیبا کردن بناهای با شکوه و مجلل ، از آینه استفاده می کردند . نمونه بارز آن تخت های سلطنتی ، کاخ ها و اماکن مذهبی بودند . امروزه نیز آینه ها جایگاه بسیار خاصی در دکوراسیون داخلی دارند که در این نوشتار قصد مرور و بررسی آن را داریم اگر شما هم آینه را به عنوان یک عنصر دکوراتیو می پسندید ما را همراهی نمایید .

تاریخ مقاله : 1398/08/04

ایرانادکور ، با ایجاد تعادل و تقارن در دکوراسیون داخلی منزل ، به دنبال راهی برای لذت و رضایت بیشتر شما از زندگی است . با کارشناسان ما در تماس باشید .

کاربرد آینه در دکوراسیون

آینه امروزی در سال 1835 توسط شیمیدانی آلمانی به نام Justus von leibig  اختراع شد . او آینه ای را ارائه داد که بسیار مقرون به صرفه بوده و تصویرسازی آن بسیار به واقعیت نزدیک بود . پس از آن معماران بسیاری با اهداف متفاوت از آینه بهره بردند که در ادامه به برخی از کاربردهای آینه در دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت .

آینه برای پوشاندن عیوب سقف و دیوار

از آینه های برای پوشش عیوب سقف و دیوار می توان بهره برد ، قناسی ها ، ترک ها لکه های پاک نشدنی و بسیاری از ایرادات را می توان در زیر آینه ها پنهان کرد . خصوصا این روزها آینه های پلاستیکی و بسیار زیبایی که در بازار موجود است که می توان به هر سایز و شکلی آن را برش داد و حتی تابلوهای زیبایی پدید آورد .

آینه

آینه برای بزرگ جلوه دادن محیط

آینه در دکوراسیون داخلی ، برای بزرگ جلوه دادن فضا کاربرد فراوان دارد . دیواری که با ظرافت آینه کاری شده و یا سقفی که با آینه زینت داده شده فضا را بزرگ و روشن جلوه می دهد . انعکاس کامل نور از اینه هم باعث می شود محیط روشن تر و دلباز تر به نظر آید .

در دستشویی های کوچک و یا در اتاق ها می توان درب های کمد ها و قفسه ها را با آینه پوشاند تا فضا در دید افراد گسترش یابد . انواع آیینه‌های حمام می تواند حمام را تمیز تر و درخشان تر جلوه دهد .

آینه برای نمایش دادن زیبایی ها

گاهی اوقات ما در خانه یا هر مکان دیگری مانند هتل ها نقاط کانونی و زیبایی داریم که دوست داریم بیشتر به چشم بیایند ، اولین گام ، چیدمان صحیح است و دمین گام را میت وان نصب آینه در زاویه ای مناسب برای دوباره نمایش دادن آن منظره از سویی دیگر است . شاید شما وقتی از درب یه هتل وارد می شوید بالای سرتان را نگاه نکنید تا چلچراغ بسیار زیبای آن را ببینید ، اما نصب یک آینه در زاویه ای مناسب می تواند به محض ورود آن چلچراغ را به ما نشان دهد .

آینه برای هنر

آینه های هنری ، آینه هایی هستند که معمولا با قابهای فاخر و زیبا و تزیین شده مانند تابلویی بر دیوار نصب می شوند ، حتی گاهی می توان با این آینه ها جلوه ای زیبا در خانه هایی با سبک سنتی خلق کرد هنگامیکه بتوانیم آن را با نخ های گونی ، فیروزه و سنگ های زینتی ترکیب کنیم .

آینه دکوری

آینه های دلنشین

آینه حس دلنشین و خوبی دارد ، یک آینه قدی در انتهای یک راهرو بلند ، یک آینه در اسانسور ، در اتاق نشیمن ، دو طرف سالن پذیرایی و هر جایی که دوست دارید چهره زیبا و زندگی گرم خود را بیشتر با چشم ببینید ، آینه نصب کنید .

برای کسب آگاهی  بیشتر در خصوص موارد و مسایل مربوط به دکوراسیون داخلی در شیراز  با ما  در تماس باشید . بهترین ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه کوچک را از مشاوران تخصصی ما بخواهید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه