آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

بهترین ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه کوچک

بهترین ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه کوچک

بهترین ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه کوچک
همیشه آشپزخانه‌های کوچک یکی از مشکلات خانه‌ها و ساکنین آن‌ها به حساب می‌آمد. اما این مشکل به راحتی قابل حل کردن است، فقط کافی است تا با ایده‌های کاربردی و مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک آشنا باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

تاریخ: 1398/8/02

همیشه آشپزخانه بزرگ هم نشانه خوب بودن آشپزخانه نیست. معمولاً آشپزخانه‌های کوچک بسیار کاربردی‌تر هستند و فضای مفید بیشتری دارند، به همین دلیل راحت‌تر می‌توان از فضای آشپزخانه استفاده کرد. فضای باز و طراحی عالی و خوب فقط مختص به آشپزخانه بزرگ نیست. تنها چیزی که شما احتیاج دارید، فقط چند ایده دکوراسیون داخلی آشپزخانه مفید و کاربردی است تا به راحتی یک آشپزخانه مرتب، کاربردی و زیبا داشته باشید. سه مشکل رایج در آشپزخانه‌های کوچک عبارتند از: شلختگی و درهم ریختگی فضا، کمبود فضای پیشخوان و اپن و تاریکی آشپزخانه. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از تخصص و تجربه معماران و طراحان حرفه‌ای در بحث دکوراسیون آشپزخانه کوچک تلاش دارد تا همواره بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

اگر بتوانید آشپزخانه خود را مرتب کنید، زندگی خود را مرتب کرده‌اید.

ایده‌هایی برای آشپزخانه کوچک

درهم ریختگی فضا

درهم ریختگی و شلوغی فضا یکی از نتایج نداشتن فضای کافی در آشپزخانه است. همیشه هم داشتن فضای بیشتر راه‌حل نیست. مرتب کردن و انتخاب یک دکوراسیون خوب راه‌حل شما است. به کمدها و کابینت‌های آشپزخانه خود مراجعه کنید و هر وسیله‌ای را که مدت زیادی از آن استفاده نکرده‌اید دور بیندازید. هر وسیله کوچک و بزرگی را که لازم ندارید حتماً حذف کنید. سپس می‌توانید دیگر وسایلی را که از لحاظ بصری مشکل ایجاد کرده‌اند به راحتی در داخل کابینت‌ها بگذارید و فضای پیشخوان و اپن را مرتب‌تر کنید. ایده‌هایی برای آشپزخانه کوچک همیشه به شما کمک می‌کند تا فضای متفاوت‌تری داشته باشید.

کمبود فضای اپن و پیشخوان

شما در خانه خود فضایی برای اپن دارید اما احساس می‌کنید که کافی نیست؟ این موضوع یک مشکل مشترک بین همه است. ما در این مطلب قصد داریم تا نکات کاملی را در مورد اضافه‌کردن یا حتی بیشتر کردن فضای مورد نیاز در سطح اپن و آشپزخانه به شما ارائه دهیم. برای مثال می‌توانید به فضای سینک تخته‌ای برای خرد کردن میوه و سبزیجات اضافه کنید. از روش‌های متفاوتی به منظور ساماندهی آشپزخانه کوچک می‌توان استفاده کرد.

آشپزخانه کوچک

آشپزخانه تاریک

فضاهای تیره همیشه کوچک‌تر به نظر می‌رسند. پس همیشه تلاش کنید تا دیوارهای آشپزخانه را با یک لایه از رنگ‌های شاد و روشن رنگ‌آمیزی کنید. اگر هم که به کابینت‌های تیره علاقه‌مند هستید، سعی کنید از مدل‌های متفاوت نورپردازی در زیر کابینت‌ها استفاده کنید تا فضا را روشن‌تر کرده و از تیرگی رنگ کابینت‌ها کاسته شود. کابینت یک عنصر مهم در آشپزخانه است. راهنمای خرید کابینت به شما در انتخاب کابینت کمک خواهد کرد. نورپردازی مناسب و خوب باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد. می‌توانید برای نورپردازی آشپزخانه خود از ایده‌های زیر استفاده کنید:

* از چراغ‌های LED نواری استفاده کنید و در زیر قفسه‌ها و کابینت‌ها قرار دهید تا فضای پیشخوان و آشپزخانه خود را روشن کنید. این چراغ‌ها به راحتی قابل نصب و جدا شدن از دیوار هستند.

* از لامپ‌های رشته‌ای و با آخرین و بهترین ورژن استفاده کنید تا هم به زیبایی خانه خود اضافه کنید و هم روشنایی بیشتری در فضای آشپزخانه خود ایجاد کنید.

* از چراغ‌های نوری آویز استفاده کنید که به راحتی بر روی سیستم‌های مسیرهای نوری موجود چسبانده می‌شوند تا نورپردازی فضای آشپزخانه خود را لایه‌بندی کنید.

* از دیگر وسایل‌ نوری متفاوت استفاده کنید.

* از یک آینه در فضای آشپزخانه استفاده کنید تا با انعکاس دادن نور باعث روشن‌تر شدن فضا شود.

نورپردازی آشپزخانه کوچک

 ایده‌های ساده و کاربردی برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک

– قفسه‌های قابلمه

– مبلمان مخفی

– فضای بیشتر پیشخوان

– قفسه‌بندی اضافه

در مقاله بعد با نام ایده‌های کاربردی در آشپزخانه کوچک به بررسی کامل این ایده‌ها می‌پردازیم. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی با تخصص و دانش معماران و طراحان حرفه‌ای در زمینه اجرای دکوراسیون آشپزخانه درشیراز  سعی در ارائه بهترین خدمات را به شما همراهان گرامی دارد. با مشاورین ما تماس بگیرید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه