دکوراسیون

ترسناکترین اتاق های فرار جهان !

ترسناکترین اتاق های فرار جهان !

ترسناکترین اتاق های فرار جهان !
اتاق های فرار وحشتناک یکی از جذابترین نوع اسکیپ روم ها یا اتاق های فرار هستند که طرفداران بسیار زیادی در جهان دارند. تجربه هیجان و ترس در یک تفریح دست جمعی افراد زیادی را به این اتاق ها می کشاند و لذت بسیار زیادی همراه با هیجان برایشان به همراه دارد . اگر دوست دارید ترسناک ترین اسکیپ روم های جهان را بشناسید ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1398/08/02

ایرانادکور ، مرجع تحصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب ایران با کاملترین تیم از لحاظ علم و تجربه در جنوب کشور در خدمت شما عزیزان خواهد بود . خلاقیت و تفکر خلاق در معماری ، شیوه ما در ایرانادکور است .

اتاق فرار

معرفی ترسناکترین اتاق های فرار جهان !

ترس یک عامل نسبی در انسان است ، هر کس از چیزی می ترسد . عده ای از جای تنگ و تاریک و عده ای از دیدن و شنیدن صداها و صحنه های ترسناک وحشت را تجربه می کنند . ممکن است چیزی که شما را بشدت می ترساند برای شخصی دیگر حتی هیجان هم نداشته باشد و برعکس ، بنابراین اتاق های فرار ترسناک را نمی توان به طور قطع رده بندی کرد و مستقیما گفت کدام یک ترسناک تر هستند . اما از روی تجارب کسانی که آن ها را بازی و امتحان کرده اند ، می می توانیم رده بندی را در نظر بگیریم و بیان کنیم .

ترس در اتاق فرار

خود قهرمان پنداری !

از آنجا که این نوشتار را برای خواندن انتخاب کرده اید پیداست که به هیجان و ترشح آدرنالین علاقه مندید . حتما فیلم های ترسناک هالیوودی را دیده اید و احتمالا بارها خودتان را جای شخصی که در مکانی گیر افتاده و در حال فرار است تصور کرده اید . شاید یکی از فانتزی های شما قرار گرفتن به جای آن قهرمان فیلم بوده و با خود گفته اید اگر من جایش بودم فلان کار را می کردم و یا آن معما را به این روش حل می کردم . گاهی شاید بر سر بازیگر فریاد کشیده اید که این کار رو نکن ! حالا داستان ها باز سازی شده و شما واقعا می روید که جای قهرمان آن فیلم در یک صحنه جنایی خود را امتحان کنید و حس کنجکاوی و هیجان دوستی خود را ارضا کنید .

ترسنلک ترین اتاق فرار

در هر سناریویی ، باید سرنخ ها را پیدا کنید و آنها را دنبال کنید. این کار را باید گام به گام ادامه دهید تا معمای پایانی را حل کنید. اسکیپ روم یا همان اتاق فرار، تجربه حس هیجان محض است. گاهی این هیجان با حس ترس، وحشت و دلهره همراه خواهد بود. شما باید در شدید حالت روحی خود که همان ترس است تصمیمات درست بگیرید !

ترس

شاید از قبل با خود صحبت کنید و بگویید این یک بازی است ، اما پس از شروع بازی قطعا متوجه خواهید شد که هرچقدر که بگذرد، واقعا در بازی غرق می‌شوید و خود را به دست بازی خواهید سپرد و چه بسا ناتوان از حل مسایل آن شوید .

اما یک امید دارید ، بازی های اتاق فرار گروهی است و می توانید به دلگرمی دوستانی که همراه شما آمده اند نفس بکشید و ادامه دهید .

انتخاب سناریو اتاق فرار

تمام این بازی ها یک سناریو دارند که گاهی بر اساس واقعیت و گاهی تخیلی است سناریو‌ها شبیه به هم نیستند. اگر یک سناریو به خوبی برنامه ریزی شده باشد، قطعا از آن لذت خواهید برد. می توانید پیش از بازی سناریو ها رو مرور کنید و هر کدام که به شما شور و هیجان بهتری میدهد را انتخاب کنید . بهتر است یک سناریو با طراحی قوی و تو در تو را انتخاب کنید تا شما را به اوج هیجان برساند.

شش آیتم : هیجان انگیز، ترسناک، معمایی، جنایی، کاراگاهی و فانتزی،  ژانر‌هایی هستند که سناریو‌ها در آن نوشته می‌شوند. انتخاب ژانر و سناریو این مزیت را دارد که شما تقریبا میدانید باید منتظر چه نوع اتفاقاتی باشید .

اتاق فرار

محیط بازی های ترسناک

یک محیط عالی و حرفه ای در یک بازی ترس باید به شما القا کند که واقعا این اتفاقات در حال وقوع است اما محیط های غیر حرفه ای مدام به شما یادآوری می کند که شما در یک بازی ساختگی هستید . عروسکهای غیر طبیعی ، خون های مصنوعی ، وسایل کلیشه ای و غیر حرفه ای ، دست و پا و اسکلت های عروسک مانند حس ترس واقعی را از شما دور می کنند .

سرنخ های گمراه کننده ، به همراه محیط بازی حرفه ای و جلوه های ویژه که به عمد قرار است شما را بترساند باید در کنار یک سناریو خوب قرار گیرد تا نفس شما را حبس کند و شما نتوانید براحتی معماها را حل کنید . اتاق‌های فرار برای اولین بار در ژاپن در سال 2007 طراحی شد و بعد از آن به سراسر دنیا منتشر شد. آنچه در بازی‌های رایانه‌ای و یا فیلم‌ها دیده‌ایم را این بار در فضای شبیه‌سازی‌شده با دوستانمان تجربه خواهیم کرد. در ادامه ترسناکترین اتاق های فرار دنیا را به شما معرفی می کنیم .

اتاق فرار وحشت

اتاق فرار the basementلس آنجلس آمریکا

The Basement یکی از وحشتناکترین اتاق فرار دنیا است. 12 نفر هستید و 45 دقیقه فرصت دارید تا از خانه ادوارد تندی که یک آدمخوار باهوش است فرار کنید . او همه شما را اسیر کرده و یک بازی بیمار گونه ایجاد کرده است. اگر بتوانید همه معماها را حل کنید و راه خود را پیدا کنید ، او شما را بخاطر هوش سرشارتان شایسته آزادی می داند . اگر اینطور نباشد ، ادوارد تندی از یک شام خوشمزه از گوشت انسان لذت می برد!

ترسناکترین اتاق فرار

اتاق فرار  HORROR ESCAPE ، بریتیش کلمبیا ، آمریکا

این اتاق بازی فرار دارای دو اتاق ترسناک است. Omen وCrimson Manor

در اتاق آمن ، از یک دختر جوان فریبنده دارد ، و در اتاق دوم (کریمسون ) روی داستان دو دختر ناپدید شده تمرکز دارید. داستانهای فوق العاده فریبنده شما را برای حل معماها و فرار از اتاقها قبل از اینکه خیلی دیر شود حساس می کند! هر دو اتاق دو تا شش بازیکن دارند و بازی هر دو اتاق به هم مرتبط است .

ترسناک اتاق فرار

جهنم در یک سلول ، بریستول

این بازی فرار برگرفته مستقیم از یک فیلم ترسناک است ، که در سلول های زندان زیرزمینی ساختمان قدیمی تاج بریستول قرار دارد. زندانی توسط یک قاتل سریالی زندانی شده است ، تیم شما بین دو تا ده بازیکن دارد و قبل از بازگشت قاتل ، یک ساعت فرصت فرار دارید . معماها را حل کنید و با ترس خود بجنگید تا شاید زنده بمانید!

اتاق فرار طاعون سیاه ، کارولینای شمالی

طاعون سیاه نام اتاق وحشت دیگری در کارولینای شمالی آمریکا است و در میان علاقه‌مندان ژانر وحشت از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. وحشت این اتاق فرار به حدی است که شرکت کنندگان پیش از شروع بازی رضایت نامه امضا می کنند. در این اتاق وحشت زامبی های وجود دارد که شما را تا سرحد مرگ خواهند ترساند. یکی از قسمت های سخت این بازی این است که اگر خوب عمل نکنید ممکن است که یک زامبی شما را لمس کند. شما باید قادر باشید تا پزشک را از زامبی تشخیص دهید!

اتاق فرار کابوس شبانه

در بوداپست پایتخت مجارستان اتاق فرار ترسناکی وجود دارد که هر ساله تعداد زیادی توریست را به این کشور می کشاند و تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری این کشور شده است! کابوس شبانه نام اسکیپ روم وحشتناکی است که مقدمات یک سفر وهم آمیز به تاریکی ها را برای شما مهیا می سازد. خاطره وحشت در این اتاق فرار هرگز از ذهن شرکت کنندگان پاک نخواهد شد.

در ایران هم اتاق های فرار بسیاری طراحی شده و در حال کار هستند در مراکز استانها و شهر های بزرگ می توانید ازین قبیل اتاق ها را پیدا کنید و خاطره ای سراسر هیجان و ترس را تجربه نمایید .

ایرانادکور ، در همین سایت طراحی دکور اتاق فرار را تشریح نموده است . در صورت وجود هر گونه ابها م و سوال در زمینه دکوراسیون داخلی در شیراز  با کارشناسان ما تماس گرفته و از دریافت مشاوره بهره مند گردید .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه