آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک
چگونه می‌توان آشپزخانه‌ای کوچک داشت ولی همچنان از تمامی فضا بهترین استفاده را برد و فضای کافی برای همه چیز در آشپزخانه وجود داشته باشد؟ ایده های کاربردی و جذاب در دکوراسیون آشپزخانه کوچک چیست؟ شاید داشتن یک آشپزخانه کوچک مزیت‌های زیادی نیز داشته باشد.

تاریخ: 1398/07/18

همیشه آشپزخانه در هر خانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. دکوراسیون و نحوه چیدمان لوازم در آشپزخانه حتی رنگ دیوار آشپزخانه بسیار مهم است. این موضوع زمانی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز می‌شود که آشپزخانه نیز حتی کوچک باشد! ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، سابقه‌ای درخشان در حل این مسئله و دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک داشته است. با مراجعه به صفحه اینستاگرام ایرانادکور می‌توانید با پروژه‌های در حال اجرا آشپزخانه‌های کوچک آشنا شوید. در مقاله ایده‌هایی برای آشپزخانه کوچک شما را با ایده‌های متفاوت و خاص در آشپزخانه‌های کوچک آشنا کردیم، در ادامه قصد داریم تا در این مقاله به ذکر دیگر ایده‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

ناهارخوری در آشپزخانه

1. یک منطقه ناهارخوری ایجاد کنید

گاهی اوقات تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، فقط ایجاد یک محیط گرم و صمیمی برای منطقه ناهارخوری در خانه است. این منطقه می‌تواند بسیار ساده و گرم باشد. در حدی که کافی است فقط در یک فضای باز بین کابینت‌ها و دیگر لوازم آشپزخانه دو یا سه صندلی و یک میز کوچک تعبیه کنید. با این کار هم در مقدار استفاده از فضا صرفه‌جویی کرده‌اید و هم یک فضای صمیمی در خانه ایجاد کرده‌اید. طراحی فضای ناهارخوری کوچک یکی از اصول مهم در آشپزخانه است.

ترکیب سبک ها

2. ترکیبی از تمام سبک‌ها ایجاد کنید

در این آشپزخانه کوچک شما به راحتی می‌توانید ترکیبی از سبک‌های مختلف را ببینید. در این آشپزخانه یک دیوار سیاه سنتی، لوازم قرون وسطایی و یک آشپزخانه اپن مرمر مدرن همگی با هم در یک فضا ترکیب شده‌اند. همیشه می‌توان با ترکیب چندین سبک با هم یک سبک جدید و متفاوت را به وجود آورد.

دکوراسیون سیاه و سفید

3. سفید و سیاه خوب است

در یک فضای باریک، گاهی اوقات بهتر است از یک رنگ بندی ساده مانند ترکیبی از سیاه و سفید استفاده کنید تا زیبایی و دلباز بودن فضا حفظ شود. انتخاب رنگ برای بخش‌های کوچک و باریک خانه بسیار مهم است. رنگ را باید به نحوی انتخاب کنید که فضا را دلگیر نکند. رنگ سیاه و سفید جذابیت خاصی را از نظر بصری به فضا می‌بخشد.

کابینت آشپزخانه

4. کابینت فوقانی خود را ایجاد کنید!

آیا احساس می‌کنید که با تعداد زیاد کابینت در آشپزخانه که باعث می‌شود تا به راحتی تمام قابلمه و ظروف خود را در آن جا دهید، یعنی سعادت و خوشبختی بزرگی به دست آورده‌اید؟ خودتان هر چیزی را که می‌خواهید بسازید و به دست آورید. از یک نوار مسی ساده به منظور ایجاد فضایی که می‌توانید لوازم و ظروف خود را بر روی آن نگهداری کنید استفاده کنید و یک فضای خلاقانه جدید ایجاد کنید. برای داشتن ایده‌های آشپزخانه مدرن و متفاوت باید خلاق و جسور باشید.

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه دکوراسیون آشپزخانه مدرن و طراحی متفاوت و خاص به شما عزیزان می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه