آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

ایده‌هایی برای آشپزخانه کوچک

ایده‌هایی برای آشپزخانه کوچک

ایده‌هایی برای آشپزخانه کوچک
اگر آشپزخانه کوچکی در خانه خود دارید پس انتخاب رنگ دیوارها، لوازم آشپزخانه، نحوه چیدمان لوازم آشپزخانه و استفاده از نور در آشپزخانه بسیار مهم است. با کسب اطلاعات کافی در این زمینه، می‌توانید آشپزخانه خود را به فضایی دنج و راحت تبدیل کنید.

تاریخ: 1398/07/14

پس شما در خانه خود یک آشپزخانه کوچک دارید. فرقی نمی‌کند که در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنید یا صاحب خانه هستید، داشتن یک پیشخوان یا اپن کوچک و یک دیوار دو متری در کنار آن، قطعاً فضای زیادی را به شما برای اجرای ایده‌های خلاقانه و متفاوت نمی‌دهد. اما نکته مهم این است که ما ایده‌های متفاوت و جذابی را برای دکور آشپزخانه به شما می‌دهیم. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی با داشتن سابقه‌ای درخشان در بحث طراحی و اجرای دکور آشپزخانه و بازسازی خانه همواره آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما عزیزان می‌باشد. در مقاله دکوراسیون آشپزخانه مدرن به بررسی ویژگی‌های یک آشپزخانه مدرن و انتخاب رنگ و لوازم آشپزخانه پرداختیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا با ایده‌های جذاب برای آشپزخانه کوچک آشنا شوید.

آشپزخانه کوچک

1. لوازم آشپزخانه خود را به عنوان یک هنر در نظر بگیرید

برای مثال در این تصویر، چاقوها در برابر یک دیوار سیاه غنی قرار می‌گیرند که کاملاً با بافت‌های مات موجود متناسب هستند و تصویر یکپارچه‌ای را به وجود آورده‌اند. اگر همین چاقوها در کابینت یا جای مخفی دیگری قرار داشتند، هرگز نمی‌توانستند این صحنه یکدست با بافت دیوار را ایجاد کنند. تلاش کنید تا همه چیز را متفاوت ببینید و درک کنید!

طراحی آشپزخانه کوچک

2. نور دریافت کنید

همه ما عاشق استفاده از نورپردازی تزئینی در آشپزخانه کوچک اما روشن هستیم. در حالیکه می‌توان از چراغ‌های طبیعی اتفاده کرد ولی چراغ‌های آویز زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای آشپزخانه القا می‌کنند. انتخاب یک سبک نیز می‌تواند شما را در این مسیر هدایت کند. پس حتماً از ایده‌های آشپزخانه مدرن استفاده کنید.

طراحی آشپزخانه مدرن

3. آشپزخانه را زنده نگه دارید!

گیاهان یک روش عالی برای افزودن طراوت به یک فضای کوچک و راکد هستند و در این آشپزخانه اندامهای شاد و سرزنده گیاهان، حرکت و شادابی را به آشپزخانه اضافه می‌کنند. استفاده از گیاهان در آشپزخانه و خانه باعث ایجاد حس سرزندگی و روحیه شاداب ساکنین خانه می‌شود. به استفاده از گل و گیاه در آشپزخانه عادت کنید. همچنین با مرتب نگه داشتن آشپزخانه می‌توانید به زیبایی آن بیفزایید. در مقاله قفسه آشپزخانه و اصول چیدمان لوازم به ذکر نکاتی کاربردی در این زمینه پرداختیم.

ایده آشپزخانه کوچک

4. از هر آنچه که دارید استفاده کنید!

به جای تلاش به منظور پوشاندن این آجرهای قدیمی در آشپزخانه (که قطعاً مشکلات وخیم‌تری نسبت به این یکی در جهان وجود دارد) سعی کنید تا همین آجرها را به بخشی از دکوراسیون خود تبدیل کنید. فرقی نمی‌کند که آجر این مدلی در آشپزخانه خود داشته باشید یا کاشی پر نقش و نگار یا قطعه‌ای از یک چوب! سعی کنید قبل از ایجاد هر تغییر بزرگ، به نگه داشتن و استفاده از آن‌ها فکر کنید. با این کار به راحتی می‌توانید بودجه خود را صرف برنامه‌های دیگری کنید.

رنگ آشپزخانه

5. آشپزخانه خود را از طریق رنگ گل رز ببینید!

اگر شما در انتخاب رنگ شک دارید و هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کاملاً رنگ دیوار را یک رنگ روشن و آرامش بخش یا یک رنگ پررنگ و تیره انتخاب کنید، پس بهتر است به رنگ این آشپزخانه دقت کنید تا الهام بخش شما در انتخاب رنگ باشد. با انتخاب این رنگ کامل نشان می‌دهید که شما به دنبال سبک جدید و متفاوتی از رنگ‌ها هستید و سلیقه منحصر بفردی دارید.

در این مقاله به ذکر برخی از ایده‌های جالب و کاربردی برای آشپزخانه کوچک پرداختیم. در مقاله بعد با نام دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک به ذکر ادامه این ایده‌ها خواهیم پرداخت. ایرانادکور، با بهره‌گیری از دانش متخصصین و طراحان حرفه‌ای در زمینه دکوراسیون آشپزخانه همواره آماده ارائه خدمات به شما همراهان گرامی می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه