دکوراسیون

دکوراسیون پاییزی منزل

دکوراسیون پاییزی منزل

دکوراسیون پاییزی منزل
و اما پاییز و دکوراسیون خانه به سبک پاییز ، عده ای پاییز را الهام بخش و پر احساس و عده ای این فصل رنگ به رنگ را دلگیر و فسرده می پندارند ، اما چه نیکوست که با طبیعت همراه باشیم و شادی و زیبایی هر فصل را به خانه دعوت کنیم ، دکوراسیون پاییزی منزل ، یکی از جذاب ترین و زیباترین ها در طی سال است ، در این نوشتار به نکاتی چند در این باره خواهیم پرداخت ، با ما همراه شوید .

تاریخ مقاله : 1398/07/13

ایرانادکور ، مرجه تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور ، همراه همیشگی شما در بهترین انتخاب ها برای فصول مختلف سال و شرایط متنوع و گوناگون خواهد بود . اجرای انواع سبک‌ها در دکوراسیون داخلی را با ما تجربه کنید .

دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون پاییزی منزل

دکوراسیون ، همیشه به معنای چیدمان مبلمان و انتخاب رنگ پرده و کاغذ دیواری و کف پوش نیست ، بسیاری از عناصر دکوراتیو در هر خانه می توانند کل فضا را بطرز حیرت آوری تغییر دهند ، معمولا این گونه تغییرات از روی ذوق و سلیقه صاحب خانه اعمال می شود و تاثیر شگرفی بر حال و هوای روحیه افراد آن خانه دارد ، وقتی احساس کنیم فضای داخلی خانه با طبیعت زیبا همراه است و با تغییر فصل رنگ و بوی دیگری می گیرد ، ناخودآگاه احساس هیجان و نشاط بیشتری در قلب و روح تک تک اعضای خانواده خواهیم داشت .

در این بین کودکان رنگ ها و المان های هر فصل را می آموزند و بزرگ تر ها از روزمرگی رهایی می یابند . پس اگر تا کنون در دکوراسیون منزل به فصول ، این نعمت های لطیف خدا همراه نبوده اید ، شاید وقت آن رسیده که شما هم تغییری هرچند اندک را با تغییر فصل تجربه کنید . رنگ های تیره و خاص در دکوراسیون داخلی مخصوص فصول سرد سال است .

دکوراسیون پاییزی

المان های پاییز

هر فصل یک سری رنگ و میوه و مشخصه با خود به همراه دارد ، که می خواهیم درب خانه و یا حتی میز کارمان را به روی آن ها بگشاییم .

فصل پاییز را همه با رنگ های خیره گننده زرد ، قرمز ، نارنجی ، قهوه ای و طیف هایی از این ها می شناسیم . کدو تنبل ، انار ، میوه کاج ، برگ خشک ، شمع های روشن ، گرما و آتش ،

سیب زرد ، شاخه های خشک و بسیاری از موارد دیگر مطعلق به پاییزند . در ادامه چند پیشنهاد برای دعوت از پاییز به درون خانه را خواهیم خواند .

حلقه های پاییزی پشت درب : بوسیله ساخت حلقه هایی از گل های خشک رنگی و میوه های کاج و شاید روبان هایی به رنگ های پاییز ، و آویزان کردن آن پشت درب خانه به همه اعلام کنید که چقدر عاشق و منتظر پاییزید .

شمع : پاییز فصل عاشقانه هاست و شمع یکی از نشانه های رمانتیک بودن ، با تزیین شمع در بشقابی زیبا و قرار دادن برگ خشک و کدو تنبل های تزیینی ، و قرار دادن آن بر روی میز وسط پذیرایی ، حس و حال خانه را گرم و رمانتیک کنید .

شمع پاییزی

شومینه خاموش : در بسیاری از خانه ها شومینه ها جنبه دکوری دارند و هرگز روشن نمی شوند ، شاید یک شومینه خاموش مکان مناسبی برای قرار دادن عناصر دکوری پاییزی در خانه شما باشد . یگ پارچه خز گرم و نرم و بر روی آن انار های خشک بزرگ و کوچک نه هزینه ای دارد و نه وقتی از شما خواهد گرفت اما احتمالا بارها و بارها به ذوق به آن خواهید نگریست .

ریسه های پاییزی : ورودی آشپزخانه و گاهی وروردی راهرو ها جاهایی هستند که می توانیم ریسه آویزان کنیم ، ریسه های دست ساز از گلهای رنگ شده به رنگهای جذاب پاییزی به همراه مرواریدهای سفید در بین آن ها جلوه ای از پاییز را به خانه هدیه میدهد . چترهای کوچک تزیینی را در بین ریسه ها می توان بکار برد که نشان از بارش باران خواهد بود .

ریسه

استفاده از تایپوگرافی : تایپوگرافی در واقع دادن پیام از طریق یه نوشته است ، وقتی به پاییز با جمله های معجزه گر خوش آمد می گویید ، انرژی پاک کائنات را خواهید داشت . بر روی بریده ای از تنه درخت ، یا پارچه ای نمدی و یا حتی مقوایی تزیین شده با المان های پاییزی جملات مثبت و شیرین بنویسید و در بهترین جای خانه در معرض دید بگذارید و به تماشای تاثیر آن بنشینید .

بافتنی های پاییزی ایرانی : در قدیم رسم بود با شروع پاییز ، خانم های خوش سلیقه شروع به بافتن شال گردن های راه راه و طرح دار می کردند ، اگر این روزها نمی توانیم آن سال گردن های دستبافت مادرانه پرمهر را داشته باشیم ، اما می توانیم بر روی مبل یا نیمکتی شاید حتی کنار عکس مادر بزرگ ، میل و کاموا و شال نیم بافته ای را برای تزیین بکار ببریم .

تزیین میوه های پاییزی : کدو تنبل ها می توانند گلدان های جذابی برای بقیه میوه های پاییزی تزیین شده باشند ، داخل یک کدو تنبل را خالی کنید و سپس نارنگی و انار و گلابی و سیب پاییزه را در آن قرار دهید ، اگر مهمانی عصر دارید می توانید شاخه های گندم خشک شده را در لا به لای میوه ها تزیین کنید . یا میوه های کوچک کاج را که لبه های آن را طلایی کرده اید را در بین میوه ها بچینید .

پاییز

کوسن های پاییزی : کوسن ها همیشه یکی از بهترین ، ارزان ترین و با مزه ترین عناصر خانه هستند که با هر مناسبت می توانند سازگار شوند . کوسن هایی با برگ های پاییزی دوخت شده بر روی آن و یا حتی ساده به رنگهای متنوع پاییزی گزینه مناسبی هستند ، جنس و بافت کوسن هایی که برای پاییز انتخاب می کنیم قطعا باید حس گرما را منتقل کند بنابراین از بافت های دانه درشت و ضخیم تر و جنس های خز دار و مخملی و خواب دار بهتر می توانید برای این فصل بهره ببرید . اگر نیم کتی در خانه دارید با پهن کردن پتویی کوچک ، ساده و لطیف در گوشه ای از آن و سپس قرار دادن کوسن های پاییزی فضا خود به خود به سمت این فصل می رود . رنگ نارنجی در طراحی داخلی پیشتر در همین سایت بررسی شده است .

کوسن پاییزی

کاردستی های کودکانه : بچه ها اعضای مهمی در خانه ما هستند ، حتما عکس بچه ها در خانه به دیوار نصب شده ، پس از آنها بخواهید یک کاردستی زیبای پاییزی درست کنند و سپس آن را در کنار عکس خودشان به دیوار بزنید .

استیکر ها : برخی از استیکر ها قابلیت چسبیده شدن و براحتی کنده شدن و در واقع قابلیت چند بار استفاده شدن را دارند ، در اتاق ها می توانید ازین استیکر ها استفاده کنید .

استیکر پاییز

در کنار تمام تلاشمان برای داشتندکوراسیون پاییزی و نمایش حس پاییز ، می توان از خوراکی ها و دمنوش های پاییزی هم بهره برد ، دمنوش سیب و دارچین ، دمنوش نعناع و دمنوش های انار ، مختص فصل پاییزند . که بهانه ای می شوند برای دور هم نشستن های عصرهای شاید دلگیر پاییزی .

دمنوش

ایرانادکور ، با در اختیار داشتن کارشناسان خبره ، داشتن تکنولوژی و علم روز دنیا و در نظر گرفتن سلیقه زیبای مشتری ، بهترین انتخاب ها را برای طراحی دکوراسیون داخلی لاکچری منزل شما خواهد داشت .

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه