آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

ایده های آشپزخانه معاصر

ایده های آشپزخانه معاصر

ایده های آشپزخانه معاصر
مقاله های زیادی در مورد اهمیت آشپزخانه صحبت کرده‌اند و همگی از این اهمیت باخبرند. طراحان همواره در این تلاش هستند تا با در نظر گرفتن نیازهای کاربران یک خانه و ادغام آن با انواع سبک‌های طراحی، بهترین طراحی را انجام دهند که رضایت همگان را به دنبال داشته باشد.

تاریخ: 1398/07/03

اهمیت آشپزخانه در یک خانه بسیار زیاد است. آشپزخانه محل کار خانم خانه است و به عنوان قلب خانه در نظر گرفته می‌شود، بنابراین آشپزخانه باید زیبا، دلنشین و همزمان کاربردی و راحت باشد. در مقاله نکاتی درباره طراحی آشپزخانه، به ذکر عوامل و نکات مهمی در طراحی و دکور آشپزخانه پرداختیم. در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند ایده آشپزخانه معاصر آشنا کنیم. طراحی آشپزخانه بر اساس سبک معاصر می‌تواند فضای دلنشینی را به خانه شما اعطا کند. ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی، همواره از مرحله ایده‌پردازی تا اجرای حرفه‌ای طرح در منازل مسکونی و ساختمان‌های اداری با شما همراه است.

1. آشپزخانه معاصر با تم خنک

آشپزخانه معاص با تم خنک

این آشپزخانه گرچه تنها اندکی از ایده معاصر بهره برده است، اما با این وجود این آشپزخانه توانسته است به زیبایی کابینت‌های چوبی تیره را با رویه‌های طلایی و سینک کلاسیک کروم ادغام کرده و حس تعادل زیبایی را القا کند. یکی از شیوه‌های پیاده سازی این سبک از طراحی داخلی، یکدست کردن تمام وسایل آشپزخانه است. مسدود کردن رنگ در آشپزخانه به شما در درک این نوع از طراحی معاصر آشپزخانه کمک می‌کند.

2.آشپزخانه با نورپردازی چشمگیر

آشپزخانه با نورپردازی چشمگیر

ممکن است استفاده از یک لوستر بزرگ در آشپزخانه مورد تایید خیلی از سلیقه‌ها نباشد، اما این سبک از آشپزخانه باز فرانسوی بسیار زیباست. وسایل آشپزخانه با کابینت‌های سمت راست آشپزخانه هماهنگ و یکدست شده است، در حالی که یک کمد چوبی تنها به فضای باز آشپزخانه حس متفاوت بودن القا می‌کند. این سبک از آشپزخانه برای جشن‌های پر زرق و برق پاریسی بسیار ایده‌آل است. اگر شما هم به دنبال برگزاری جشن‌های باشکوه و صمیمی در خانه و آشپزخانه خود هستید، این طرح بسیار به شما کمک می‌کند.

3. آشپزخانه با کابینت معاصر

آشپزخانه با کابینت معاصر

اختصاص فضای زیاد برای کابینت‌ها یکی از اصول اولیه آشپزخانه معاصر است و این آشپزخانه توانسته است تعادل بسیار زیبایی در رابطه با کابینت‌ها ایجاد کند. رنگ روشن کابینت‌ها به خوبی با رنگ دیوار یکدست شده و دو پنجره تعبیه شده، نور خوبی از فضای بیرون را به داخل آشپزخانه می‌آورد. حس کلی این آشپزخانه حس آشپزخانه‌های سبک اسکاندیناویایی و مینیمالیست است. رنگ کابینت در آشپزخانه یک عامل بسیار مهم در ایجاد حس آرامش و راحتی برای کاربران است. اگر رنگ انتخابی شما برای کابینت آشپزخانه، رنگ خاکستری است، بنابراین مقاله کابینت آشپزخانه خاکستری، به شما اطلاعات مفیدی را در مورد استفاده و ترکیب این رنگ خنثی در آشپزخانه به شما می‌دهد.

4. استفاده زیبا از چوب در آشپزخانه معاصر

چوب در آشپزخانه معاصر

در طراحی داخلی آشپزخانه معاصر لزومی ندارد که حتماً از لمینت و سنگ‌هایی با طراحی ظریفانه استفاده شود. در این آشپزخانه یک کابینت چوبی با رنگ بتونی دیوار ترکیب بسیار زیبایی را پدید آورده است. رویه‌های سفید رنگ توانسته است تعادل زیبایی بین این دو طرح ایجاد کرده و حس آرامش خاصی به این آشپزخانه القا کند. داشتن اطلاعات کافی از انواع کابینت‌های آشپزخانه و خصوصیات آن‌ها به شما کمک می‌کند تا همواره بتوانید آگاهانه بهترین انتخاب را برای کابینت‌های آشپزخانه خود داشته باشید.

5. استفاده از نورپردازی در آشپزخانه معاصر

نورپردازی در آشپزخانه معاصر

این آشپزخانه کوچک توانسته است ترکیب زیبایی از کفپوش شطرنجی شکل، تم کامل از رنگ سفید و چوبکاری‌های متفاوت از چوب را ایجاد کند. اما نکته اصلی در این طراحی، لوستر قدیمی است که در مرکز آشپزخانه و بالای میز آورده شده است. همچنین با بهره گیری از دو پنجره بزرگ در طراحی آشپزخانه، فضای کوچک آشپزخانه بسیار دلبازتر و روشن‌تر به نظر می‌رسد. در دکوراسیون داخلی آشپزخانه عوامل متعددی از جمله نورپزدازی، وسایل و تجهیزات و نوع کابینت آشپزخانه بسیار تاثیرگذار هستند. بنابراین باید با آگاهی کامل این انتخابات صورت بگیرد تا بتواند فضایی دلنشین در آشپزخانه ایجاد کنند.

6. آشپزخانه‌ای کوچک، شیک و معاصر

آشپزخانه کوچک، شیک و معاصر

یک آشپزخانه لوکس و معاصر نیازی نیست الزاما بزرگ باشد. این آشپزخانه کوچک ثابت می‌کند که طراحی داخلی می‌تواند به آسانی ست کردن یک لوستر با بافت چوبی با رویه‌های چوبی با رنگ خاکستری و ستون چوبی در فضا باشد. آجرهای شسته سفید به همراه کابینت‌های سفید و کرومی به خوبی ترکیب شده و تم زیبایی از طراحی آشپزخانه معاصر را پدید آورده است.

7. پیش‌زمینه چشمگیر

پیش زمینه چشمگیر

هیچ طراحی معاصری نمی‌تواند بدون یک ایده زیبا و جسورانه تکمیل شود. در این طراحی، رنگ سبز به عنوان رنگ اصلی طراحی استفاده شده، در حالی که دیوارها با رنگ سبز کم رنگ پس زمینه تکمیل کننده‌ای برای طراحی آشپزخانه به کار گرفته شده است. علاوه بر این ترکیب، کفپوش و رویه‌های چوبی، حس هنری بسیار زیبایی به این طراحی اضافه کرده است.

ایرانادکور، مجری تخصصی ایده‌های ناب و متفاوت در طراحی داخلی آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل همواره آماده اراه خدمات و مشاوره تخصصی به شما عزیزان می‌باشد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه