دکوراسیون

طراحی داخلی منزل ایرانی

طراحی داخلی منزل ایرانی

طراحی داخلی منزل ایرانی
طراحی داخلی منزل ایرانی امروزه دچار تغییراتی شده است که نیازمند رعایت قوانین و نکات منحصر به فردی است. امروزه تغییراتی در زندگی و خانه های ساخته شده به وجود آمده است. برای اینکه بتوان حس و حال سنتی ایرانی را در فضای خانه به وجود آورد، باید برخی از اصول طراحی داخلی منزل ایرانی را مورد توجه قرار داد .

تاریخ مقاله : 1398/06/02

هر ایرانی با توجه به سلیقه خودش می تواند به دیزاین های متفاوت طراحی داخلی منزل ایرانی دست پیدا کند. شاید شما به خانه ای ساده و لوکس و یا خانه ای با سبک و سیاق سنتی علاقه داشته باشید. اما بهتر است بدانید که طراحی داخلی منزل ایرانی بیشتر به سبک سنتی و کلاسیک گرایش دارد. در طراحی داخلی منزل ایرانی به سبک سنتی ، وسایل قدیمی در طرح ها و رنگ های متفاوت به وفور یافت می شود. اگر علاقه دارید با طراحی داخلی منزل ایرانی بیشتر آشنا شوید ، پیشنهاد می کنیم این مطلب از تیم تحریره ایرانادکور را از دست ندهید.

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب در طراحی داخلی منزل ایرانی ، از پرده های نازک و سبک استفاده کنید و هرگز از پرده های به رنگ تیره و بسیار ضخیم استفاده نکنید. برای رنگ آمیزی اتاق خواب ، رنگ های ملایم و شاد را انتخاب کنید و رنگ های تند و تیره را فراموش کنید. یک قاب از عکس دوست داشتنی تان آماده کنید و آن را معرض دیدتان قرار دهید. پشت تخت خوابتان را کاغذ دیواری کنید. یک فرش کوچک را به گونه ای پهن کنید که در زمان پایین آمدن از تخت ، پاهایتان روی آن قرار بگیرد.

دکوراسیون اتاق خواب

مبلمان در طراحی داخلی منزل ایرانی

در فضاهای ایرانی از مبلمان مختلفی می توان استفاده کرد. چیدمان مبلمان می تواند به سبک سنتی یا مدرن طراحی شود اما برای پذیرایی های ایرانی ، مبلمان سنتی یا کلاسیک مناسب تر هستند. از مبلمانی که تزئینات پیچیده و بیشتری دارند در فضاهایی که لوکس تر هستند استفاده کنید. برای خاص تر شدن دکوراسیون ، مبل ها را کاملا روی فرش نچینید و بهتر است دو پایه از مبل روی فرش و دو پایه دیگر خارج فرش باشد.

دکوراسیون داخلی منزل

فرش در طراحی داخلی منزل

فرش یکی از با اهمیت ترین اجزای دکوراسیون داخلی منازل ایرانی است. معمولا در فضای پذیرایی و نشیمن از فرش بیشتر استفاده می شود. فرش های سنتی ایرانی در چیدمان سلطنتی با تناژ رنگی تیره و در چیدمان کلاسیک با تناژ رنگی گرم تر مورد پسند واقع شده است. برای گرم تر و صمیمی تر کردن فضای خانه از فرش های مرغوب ایرانی با طرح های بسیار زیبا استفاده کنید.

فهمیدیم که اصل یک طراحی داخلی منزل ایرانی ، دیزاینی به سبک سنتی است. مهندسین و طراحان دکوراسیون ایرانادکور به کمک شما می آیند تا یک دکوراسیون زیبا را طراحی کرده و از فضای خانه لذت کافی را ببرید.

نویسنده  : ه . خادم / عضو تیم تحریره ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه