مصالح ساختمانی

دیوار کاذب کناف

دیوار کاذب کناف

دیوار کاذب کناف
یکی از اساسی ترین المان ها عناصر فضا سازی در هر ساختمان ، دیوار کاذب کناف محسوب می شود. دیوار کاذب کناف نقش تقسیم فضاهای داخلی یک ساختمان را دارند و از آن جایی که این پوشش ها برای دیوار های غیر باربری استفاده می شود ، قاب سبکی هم دارند. میان این صفحات درزهایی وجود دارد که به وسیله بتونه و نوار مخصوص درزگیری می شود.

تاریخ مقاله : 1398/06/01

از آن جایی که دیوار کاذب کناف عایق بودن بسیار بالایی دارد ، مانع از ورود و خروج صدا یا گرما می شود. در این مطلب کاربردی با ایرانادکور همراه باشید تا در رابطه با دیوار کاذب کناف اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

نکات مهم در پیاده سازی دیوار کاذب کناف

برای اجرای دیوار کاذب کناف و تاسیسات داخل آن ، حتما باید از افراد با تجربه و متخصص در این زمینه استفاده کنید. باید با یک طراح دکوراسیون داخلی و ارائه دهنده دیوار کاذب کناف در مورد انتخاب بهترین مکان برای اجرای دیوار ، تناسب آن با محیط و دیگر موارد فنی ، مشورت کنید. سطح اجرای دیوار کاذب باید از هرگونه چربی ، لک و آلودگی پاک باشد. اصلی ترین کاربرد دیوار را در نظر بگیرید و آن را با مجریان دیوار به اشتراک بگذارید.

نحوه اجرای کناف

مزایای دیوار کاذب کناف

این دیوار ها مزایای بسیار زیادی دارند. انواع کناف در بازار موجود می باشد. وزن آن ها بسیار کم است و ضد زلزله می باشند. سرعت اجرای پروژه به دلیل سبکی مصالح ، بالا است. در کم ترین زمین ممکن فضاهای داخلی را تقسیم بندی می کنند. هزینه نگهداری و تعمیر دیوار کاذب کناف نسبت به دیوار های معمولی خیلی کم تر است. یکی از مزیت های این دیوار دسترسی آسان به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی است و در صورتی که به تعمیر یا تعویض نیاز شود، این  کار به راحتی انجام می شود. در مناطق زلزله زده که نیاز به ساخت سریع است، سیستم کناف دارای الویت است.

ساختار کناف

نورپردازی دیوار کاذب

یکی از کاربرد های کناف در ساختمان های مسکونی ، استفاده از آن برای باکس نور مخفی می باشد. لایت باکس های خطی و لایت باکس های دکوراتیو در دیوار کاذب کناف ، یکی از پرطرفدار ترین ها در دکوراسیون داخلی می باشند. نورپردازی دیوار کاذب کناف در کمترین زمان ممکن و به سادگی اجرا می شود. نورپردازی LED با توجه به مصرف بهینه برق برای سقف کاذب بسیار مقرون به صرفه است. شاید در ابتدا به نظر برسد که هزینه آن زیاد است ، اما در دراز مدت و با دیدن کارایی آن نظر شما قطعا تغییر خواهد کرد.

نورپردازی دیوار کناف

ایرانادکور با در اختیار داشتن گروهی از متخصصین با تجربه در زمینه طراحی و اجرای انواع سقف ها و دیوارهای دکوراتیو کناف آمادگی خود را جهت اجرای  پروژه های کناف در شیراز و استان فارس اعلام میدارد  . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص اجرای طرح های کناف منزل و محل کار خود با ما در تماس باشید

نویسنده : ه . خادم / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دیوار کاذب کنافانواع کنافاجرای کنافساختار تشکیل دهنده کنافسقف کاذبساختار کنافنحوه اجرای کنافدکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه