آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

کابینت سازی خوب در شیراز کجاست؟

کابینت سازی خوب در شیراز کجاست؟

کابینت سازی خوب در شیراز کجاست؟
کابینت سازی خوب در شیراز موضوعی است که هر فرد شیرازی که قصد ساخت و تعمیر کابینت دارد ، آن را دنبال و جستجو می کند. ما در ایرانادکور بهترین اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز را به شما همشهریان عزیز ارائه خواهیم داد.

کابینت سازی خوب در شیراز موضوعی است که هر فرد شیرازی که قصد ساخت و تعمیر کابینت دارد ، آن را دنبال و جستجو می کند. ما در ایرانادکور بهترین اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز را به شما همشهریان عزیز ارائه خواهیم داد.

اصولا کابینت‌ها برای جاسازی و ذخیره سازی وسایل ساخته می شوند، امروزه علاوه بر این کاربرد ، موضوع دکوراسیون داخلی آشپزخانه هم مطرح است و در واقع نقطه کانونی بسیاری از خانه های نو ساز کابینت های آشپزخانه است.

حتما می دانید که کابینت سازی و نصب کابینت با هدف تعبیه فر، هود، ماشین ظرفشویی و ماکروفر هم صورت می پذیرد. برای ساخت و نصب کابینت باید سراغ کابینت ساز و نصاب کابینت حرفه‌ای رفت؛ اما کابینت سازی خوب در شیراز کیست؟

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

کابینت سازی خوب در شیراز

اجرای کابینت ام دی اف در شیراز

اجرای کابینت ام دی اف در شیراز را در مقاله ای در همین سایت بررسی کردیم و شما می توانید با مراجعه به مقاله مربوطه بهترین کابینت های ام دی اف را انتخاب کنید.

معمولا درخواست برای کابینت سازی و نصب کابینت به یک تیم سپرده می شود. به همین دلیل،  قیمت نصب کابینت و کابینت سازی از سوالات مهم مشتریان ساخت و نصب کابینت در شیراز است. معمولا قیمت های متعارفی توسط اتحادیه کابینت سازان شیراز مشخص می‌شود که ما هم در ایرانادکور از آن تبعیت می کنیم.

اما بسیاری از عوامل می تواند بر طراحی ، اجرا و نصب کابینت تاثیر گذار باشد ، ما در ایرانادکور به عنوان بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز با در اختیار داشتن برترین متخصصان برای طراحی ، ساخت و نصب کابینت آشپزخانه، نصب کابینت دیواری می توانیم حدود قیمت پس از بازدید رایگان از محل به شما خواهیم گفت. سپس براساس نظرات مشتری کابینت سازی، به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت کابینت سازی در شیراز

قیمت کابینت در شیراز بر اساس مواردی که شما انتخاب می کنید می تواند بسیار متفاوت باشد. متراژ کابینت سازی، نوع طراحی کابینت آشپزخانه، تغییرات مورد نیاز و تعمیرات، یراق و ابزارآلات مورد نیاز، ساخت موارد جانبی و … از مهم ترین مواردی هستند که قیمت کابینت سازی و نصب کابینت در شیراز را تعیین می نمایند.

کابینت سازی خوب در شیراز

کابینت سازی در شیراز

کابینت سازی در شیراز از دید ما پس از بازدید از محل با طراحی سه بعدی کابینت آغاز می شود ، کسانی که تصمیم به کابینت سازی و نصب کابینت نو دارند، پیش از هر چیزی به طراحی کابینت نیاز است تا مشتری بتواند تصوریو اقعی از نحوه قرار گیری کابینت ها ، طرح ، سایز و رنگ آن داشته باشد. ما در ایرانادکور با برترین نرم افزارهای روزدنیا ، طراحی زیبا و بسیار نزدیک به واقعیت را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید جزء جزء فضای آشپزخانه خود را مرور و اصلاح کنید.

ساخت کابینت آشپزخانه در شیراز

پس از مرحله طراحی ، اصلاح و تایید نهایی نوبت به ساخت کابینت آشپزخانه در شیراز می رسد. طراحی کابینت و کابینت سازی به روش‌های متعددی صورت می گیرد ، اما می‌توان آنها را در دو دسته کلی قرار داد: مدرن و کلاسیک.

خوب است بدانید که طراحی و اجرای کابینت به سبک کلاسیک ظرافت و زحمت بیشتری دارد؛ به همین علت، دستمزد نصب کابینت کلاسیک بیشتر خواهد بود. المان هایی که بر روی کابینت های کلاسیک نصب می شوند و نوع آن می تواند کار تمام شده را بسیار گران قیمت کند ، مثلا سی ان سی کابینت های ممبران می تواند قیمت را از حد معمول بیشتر کند ، کلا سبک کلاسیک مخصوص کسانی است که می توانند برای جلال و شکوه خانه خود هزینه هایی را پرداخت کنند.

اما در خصوص کابینت های مدرن می توان قیمت را در حد متعارف نگه داشت ، چراکه سادگی از اصول سبک مدرن است.

متراژ یکی از موارد مهم در ساخت کابینت است و بر قیمت آن بسیار تاثیر گذار است ، دلیل آن هم بسیار واضح است ، هرچه متراژ بالاتر باشد، هم متریال و یراق‌آلات لازم برای کابینت سازی بیشتر می‌شود، و هم حجم کار نصاب کابینت برای نصب آن افزایش می یابد. البته با وجود متراژ آپارتمان‌های امروزی، می‌توانیم کمتر نگران تاثیر این موضوع بر قیمت کابینت سازی باشیم چراکه آپارتمان ها به حدی کوچک شده که باید تلاش کنیم چند یونیت کابینت را در آشپزخانه نصب کنیم تا وسایل جا شوند.

نصب کابینت در شیراز

کابینت سازی خوب در شیراز را بررسی می کنیم ، پس از طراحی و ساخت نوبت به نصب کابینت می رسد ، پیش از سفارش کابینت سازی و نصب کابینت خوب است انواع مختلف کابینت‌ها از نظر محل نصب را نیز بشناسید. از این نظر، کابینت‌ها به دو دسته تقسیم می‌شود:

کابینت‌های زمینی؛ که روی زمین قرار می‌گیرند. در کابینت سازی ارتفاع این کابینت‌ها طبق استانداردهای این حرفه از 90 سانتی‌متر، و عرض آنها از ۶۰ سانتی‌متر بیشتر نمی‌شود.

کابینت‌ها دیواری؛ که به دلیل استفاده بهتر از فضا، این روزها در تمام منازل دیده می‌شود. این کابینت‌ها در ردیف بالا و به دیوار نصب می‌شود و لبه پایینی آنها حدود ۱۶۰ سانتی‌متر از کف آشپزخانه فاصله دارد. در کابینت سازی نیز ارتفاع کابینت‌های دیواری حدود 50 تا 60 سانتی‌متر و عرض آنها حدود ۳۵ سانتی‌متر است.

دستمزد نصاب کابینت معمولا به صورت پروژه‌ای یا تعداد روز مورد نیاز برای نصب کابینت در نظر گرفته می شود.

کابینت سازی خوب در شیراز

یراق‌‌آلات کابینت در شیراز

یراق‌آلات، کلیه ابزار و لوازمی هستند که برای کابینت سازی و مونتاژ آن توسط نصاب به کار می روند ؛ مانند لولاها یا پیج‌ها و اتصالاتی که نصاب کابینت برای محکم کردن قفسه‌ها روی دیوار از آنها استفاده می‌کند.

در کابینت سازی دستگیره‌ها نیز روی درب قفسه‌ها و کشوها برای باز و بسته کردن آنها قرار می گیرند که نصاب باید آن ها را در جای دقیق خود قرار دهد. محل نصب دستگیره‌ها در کابینت سازی، با توجه به جهت باز و بسته شدن درب مشخص می‌شود؛ هرچند که سلیقه نیز در تعیین محل آن بدون تاثیر نخواهد بود ، برخی افراد دستگیره های بلند در گوشه کابینت را می پسندند و برخی دستگیره های کوچک و یا چوبی در بخش میانی و بسیاری از جوانان هم ترجیح می دهند از کابینت های فشاری و بدون دستگیره بهره مند شوند که مخصوص سبک مدرن است. این درب ها با یک فشار کم باز می شوند و دوباره با فشار مختصری بسته می شوند.

دستگیره کشوها در مرکز (یا کمی نزدیک به ضلع بالایی با پایینی)، دستگیره کابینت‌های دیواری در گوشه پایینی، و دستگیره‌های کابینت‌های زمینی در گوشه بالایی نصب می‌شوند.

 طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز  نیاز به مهارتی خاص دارد و هر کسی ادعای طراحی و اجرای کابیت را دارد ، مهارت کافی را برای ساخت کابینت ندارد. پس اگر قصد کابینت سازی دارید، نصاب کابینت و کابینت ساز خود را با دقت انتخاب نمایید. شفافیت در قیمت گذاری با جزییات می تواند باعث اعتماد مشتری شود که ما در ایرانادکور به آن پایبندیم.

کابینت سازی خوب در شیراز ، را پروژه های موفق انجام شده و تعداد مشتریان راضی تعیین می کنند ، به ما اعتماد کنید تا برترین خدمات کابینت در شیراز را دریافت نمایید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه