آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز

بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز

بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز
کابینت آشپزخانه از مهم‌ترین و بارزترین عنصر در طراحی دکوراسیون آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود. بهترین روش این است که قبل از انتخاب مدل، طرح و رنگ کابینت آشپزخانه، اطلاعات دقیقی از انواع مدل‌های کابینت آشپزخانه به دست آورید و با آگاهی کامل به انتخاب کابینت مناسب و عالی برای آشپزخانه منزل خود بپردازید.

آخرین به روز رسانی : 12 مهر 1402

بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز کجاست؟ به این مقاله رسیدید چون به دنبال شرکتی معتبر و قابل اعتماد هستید که کار کابینت منزل شما را انجام دهد ما در ایرانادکور بی هیچ ادعایی در کنار شماییم تا بهترین ها را برایتان اجرا کنیم ، برای اعتماد هم کافیست به رزومه ما دقت کنید ، شما هم حتما در لیست مشتریان راضی ما قرار خواهید گرفت.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

آشپزخانه قلب هر خانه ای است و تمامی افراد همیشه در تلاش هستند تا یک طراحی بسیار شیک و منحصر به فرد را برای آشپزخانه منزل خود داشته باشند. در این میان، مشورت گرفتن از بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز می‌تواند در روند رسیدن به این خواسته دلخواه به شخص کمک بسیاری کند.

کابینت آشپزخانه، در اصل اولین گزینه‌ای است که در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه به آن توجه خواهیم کرد. امروزه، کابینت آشپزخانه از دکوراسیون کلی خانه تاثیر می‌پذیرد و صد البته بر آن تاثیر ی گذارد و به این ترتیب سبک خانه مشخص میشود ؛ حتی در بعضی مواقع شاهد این موضوع هستیم که برخی کابینت‌ها ممکن است خیلی کاربردی نباشند، ولی از نظر کوراسیون می‌توانند تاثیر زیادی در جلوه و زیبایی کلی خانه بگذارند. بنابراین، در این مرحله به راحتی می‌توان به اهمیت کابینت سازی خوب در شیراز پی برد.

بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز

تضمین کیفیت محصولات توسط تیم ایرانادکور 

ما در ایرانادکور به عنوان بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز تضمین کیفیت محصولات خود با نظارت و ارزیابی منظم و برنامه‌ریزی شده  در حین طراحی و اجرا ارائه می دهیم همچنین ما با رعایت حداکثر استانداردهای فنی و کیفیت در فرایند طراحی و اجرای کابینت در تلاشیم بهترین ها را به شما ارائه دهیم ، طراحی حرفه ای که با استانداردهای روز دنیا تطابق داشته باشد در دستور کار طراحان و تیم اجرایی ماست و این در واقع یکی از اهداف اصلی ما در ایرانادکور است.

طراحی و اجرای کابینت‌ها بسته به عوامل مختلفی انجام میشود که یکی از مهم ترین این موارد طراحی کابینت آشپزخانه بر اساس کاربرد آن خواهد بود ؛ اینکه صاحب خانه چه نیاز هایی دارد و چه درخواست و توقعی از ما برای طراحی و ساخت کابینت دارد بسیار مهم است در زیر کابینت ها را بر اساس کاربرد آن ها دسته بندی کرده و توضیحاتی را به شما ارائه می دهیم تا راحت تر و ساده تر بتوانید تشخیض دهید که چه نوع کابینتی مورد نیاز شماست:

طراحی و اجرای کابینت زمینی

همان طور که از نام این کابینت‌ها می‌توان فهمید، کابینت زمینی بر روی زمین قرار می گیرند و اولین نوع کابینتی است که در هر آشپزخانه قطعا مورد نیاز است و بیشترین فضا را اشغال خواهد کرد ؛ شما می توانید طراحی کابینت های زمینی را به صورت درب دار و کشو دار انجام دهید ، امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی ساخت ریل های کشویی می توان کشوهای بزرگ و طبقه بندی شده را در آشپزخانه داشت که بسیار کاربردی هستند ، حتی برخی ترجیح میدهند تمام کابینت های زمینی خود را بصورت کشویی اجرا کنند و با این نوع کابینت راحت تر می توانند کار کنند ؛ پس این انتخاب با شماست که کابینت زمینی خود را به صورت باکسی و درب دار میخواهید با بصورت کشویی.

از لحاظ ابعاد استاندارد این مدل از کابینت ها با ارتفاع 90 سانتی متری و عمق 60 سانتی متری طراحی می شوند ؛ البته نوعی از کابینت های زمینی مدرن هم قابل اجراست که در آن کشو باریکی در زیر کابینت های زمینی در نظر گرفته میشود که میتواند جایی برای قرار دادن شیشه های کوچک ، سیخ و موارد ظریف دیگر باشد.

طراحی و اجرای کابینت زمینی

طراحی و اجرای کابینت دیواری

طراحی کابینت به صورت دیواری این امکان را به شما خواهد داد که از فضای بالای کابینت های زمینی هم بهره ببرید و  حداکثر استفاده را از فضای آشپزخانه خود داشته باشید. این کابینت‌ها به هیچ عنوان با زمین در تماس نیستند و با ارتفاعی در حدود ۷۰ سانتی‌متر و عمق ۳۰ سانتی متر طراحی و نصب می‌شوند. کابینت های دیواری معمولا بصورت باکسی هستند و نمیتوان از کشو در فضای بالا استفاده کرد چراکه استفاده از آن سخت و گاهی ناممکن است.

درب کابینت های دیواری ممکن است بصورت پوشش کامل ، نیمه پوشیده و یا حتی بدون درب در نظر گرفته شود.

طراحی و اجرای کابینت دیواری

طراحی و اجرای کابینت نیمه ایستاده

باز هم برای استفاده حداکثری از فضا و حتی زیبایی بیشتر می توان از کابینت های نیمه ایستاده بهره برد ، گاهی اوقات متناسب با ابعاد آشپزخانه و مدل آن طراحان سعی دارند این نوع کابینت را نیز در فضای آشپرخانه بگنجانند.

در بخش هایی که نمیتوانیم کابینت زمینی یا دیواری را به بهترین شکل اجرا کنیم  طراحی کابینت به صورت نیمه ایستاده را انجام خواهیم داد ،  این کابینت به این شکل طراحی می شود که کابینت حالت زمینی دارد و در واقع مانند کابینت زمینی روی زمین است اما ولی ارتفاع آن از حالت استاندارد یعنی ۹۰ سانتی‌متر بیشتر می شود ؛ دراین صورت معمولا می توان در بخش های پایینی از کشو و در بخش های بالایی از باکس استفاده کرد تا بهترین کاربرد را داشته باشیم.

طراحی و اجرای کابینت نیمه ایستاده

طراحی و اجرای کابینت ایستاده

اخیرا طراحی کابینت‌ها به صورت کاملا ایستاده و صورت یونیت های مستقل بسیار مد شده و نظر افراد جون را به خود جلب کرده است ؛ خصوصا در سبک های مدرن می توان کابینت های یک تکه کاملا ایستاده را طراحی و اجرا کرد.

به این کابینت‌ها اصطلاحا سوپرمارکت نیز می گوییم و می توان هر بخش آن را بصورت کاملا زیبا و کاربردی طراحی کرد ؛ بهترین کاربرد کابینت های ایستاده برای قرار دادن دستگاه هایی مانند مایکروفر ، فر های تو کار برقی و گازی و سایر تجهیزات آشپزخانه است که بسیار بهتر است ایتدا تجهیزات آشپزخانه را خریداری کرده و بعد به طراحی این نوع از کابینت اقدام کنید چراکه ممکن است حتی با در نظر گرفتن استانداردها باکس ساخته شده برای دستگاه شما بزرگ یا کوچیک باشد!

کابینت ایستاده به صورت سرتا سری از زمین تا ارتفاع کابینت دیواری می‌باشد و دیگر کاشی بین کابینتی شما مشخص نیست ، البته این نوع از کابینت را بهتر است برای کل آشپزخانه اجرا نکنید چراکه منظره ای شلوغ و نا مطلوب خواهد داشت اما بسته به بزرگی آشپزخانه میتوان یک ، دو و یا سه بار از این نوع کابینت در آشپزخانه خود در جاهای مختلف بهره ببرید.ترکیبی از کشو ، باکس ، ویترین و فضاهای خالی برای دستگاه ها میتواند در این نوع از کابینت مورد استفاده قرار گیرد ؛ در این نوع مابینت نورپردازی را فراموش نکنید.

طراحی و اجرای کابینت ایستاده

طراحی و اجرای کابینت ویترین دار

برای کسانی که به دنبال جلوه بیشتری در کابینت و فضای خانه خود هستند کابینت ویترین‌دار بهترین گزینه است ، ویترین شما می تواند با درب و بدون درب طراحی شود ، گاهی هم درب های شیشه ای همراه با نورپردازی می تواند گزینه خوبی باشد و این بستگی به سبک آشپزخانه ، سلیقه صاحب خانه و کاربرد آن خواهد داشت. وسایل دکوری بسیار شیکی را برای قرار دادن در این ویترین ها انتخاب کنید و به رنگ وسایل دکوری دقت کنید تا هارمونی رنگی آشپزخانه حفظ شود.

طراحی و اجرای کابینت ویترین دار

طراحی و اجرای کابینت کانتر

از کانتر و یا جزیره خود می تواند استفاده ای دو منظوره داشته باشید ، کانتر جایی است که فضای آشپزخانه را از بقیه خانه جدا می کند ، این کانتر میتواند بسیار ساده بخشی را به عنوان کابینت کانتر برای شما طراحی کند. چرا که کابینت کانتر فضای آشپزخانه را از دیگر بخش‌های خانه جدا می‌کند.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیراز

آشپزخانه مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش یک خانه در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان در نظر گرفته می‌شود. بنابراین، باید در طراحی و اجرای آشپزخانه نهایت دقت و سلیقه را داشت و حتماً از بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز کمک گرفت. افراد هر خانواده بخشی از زمان روزانه خود را در آشپزخانه سپری می‌کنند و به همین دلیل آشپزخانه می‌تواند فضایی دوست داشتنی یا خسته کننده به حساب آید.

اگر شما هم تمایل دارید تا فضای آشپزخانه در منزل شما در اصل یک فضای خاص و منحصر به فرد دیده شود؛ باید به دکوراسیون داخلی آشپزخانه و کابینت‌های آن بسیار اهمیت بدهید و شاید کمی دست و دلباز تر باشید.

در هنگام طراحی و برای داشتن یک آشپزخانه شیک و زیبا باید اول سبک دکور داخلی آشپزخانه و نحوه چیدمان کابینت‌ها و دیگر لوازم آشپزخانه را بررسی کرد. همچنین، طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی در این مراحل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در حالت کلی، یکی از مراحل طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در زمان اجرا و ساخت و ساز ساختمان، مرحله طراحی کابینت آشپزخانه به صورت سه بعدی و گرفتن تایید از مشتری می‌باشد. این مرحله در اصل یک مرحله مهم و ضروری در هنگام طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز به حساب می‌آید. بنابراین، نباید این مرحله را بی اهمیت تلقی کرد و یا از کنار آن به سادگی گذشت.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیراز

در هنگام طراحی سه بعدی و اجرای کابینت آشپزخانه، می‌توان به راحتی با داشتن اندازه‌ها و زاویه‌های مورد نظر در فضای آشپزخانه، طراحی سه بعدی را به کمک نرم‌افزارهای معماری انجام داد.

در طراحی سه بعدی آشپزخانه، کارفرما می‌تواند درخواست‌های خود را قبل از شروع کار اعلام کرده و سپس طراح با توجه به نیازها و خواسته‌های کارفرما طراحی را بر اساس خواسته‌های کارفرما جلو ببرد. این کار به راحتی توسط بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز امکان پذیر است.

برای مثال ممکن است افرادی علاقه داشته باشند تا فضای لازم برای یخچال، فرگاز، ماشین ظرفشویی و هود از قبل در طراحی‌ها مشخص شده و با توجه به سایز و اندازه لوازم برقی منزل خودشان در اصل این فضاها در آشپزخانه مشخص شود. با طراحی سه بعدی به راحتی می‌توان اجرای کفپوش برای آشپزخانه را نیز مشخص و برنامه ریزی کرد.

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که طراحی کابینت آشپزخانه به صورت سه بعدی چگونه صورت می‌پذیرد و در حالت کلی چه اهمیتی دارد؟

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه در شیراز

طراحی کابینت آشپزخانه در شیراز به صورت سه بعدی در اصل یکی از بخش‌های ضروری و اساسی در هنگام طراحی دیزاین کلی آشپزخانه و اجرای دکور آن به حساب می‌آید. طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی یا 3D در اصل به این معناست که شما قبل از اینکه کابینت خود را انتخاب کنبد یا نسبت به خرید آن اقدام کنید، می‌توانید با مراجعه به متخصصین و طراحان حرفه‌ای در دفاتر معماری از آن‌ها درخواست کنید که طرح، رنگ و شکل نهایی کابینت مورد نظر شما را با استفاده از نرم‌افزار به شما نشان داده و سپس بعد از آن با آگاهی کامل طرح کابینت مورد نظر خود را خریداری کنید.

این فرصت بسیار عالی است! زیرا در این صورت دیگر هیچ مشکل پیش‌بینی نشده‌ای در روند اجرا و ساخت کابینت پیش نمی‌آید و در تمامی هزینه‌های ساخت و ساز نیز صرفه‌جویی چشمگیری می‌شود.

این کار باعث می‌شود تا در زمان و انرژی شما صرفه جویی شده و همچنین، قبل از شروع کار می‌توانید به راحتی مدل نهایی کابینت آشپزخانه خود را در نرم افزارهای سه بعدی دیده و تغییرات لازم را به کمک طراح اعمال کنید. بهترین و تخصصی‌ترین روند طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز در اصل به همین صورت است.

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه دارای مزایای بسیاری است. علاوه بر اینکه با طرح سه بعدی کابینت آشپزخانه می‌توانید تعداد کابینت‌ها را در مکان‌های دقیق خود در آشپزخانه مشخص کنید، همزمان نیز می‌توانید نوع کابینت آشپزخانه خود را انتخاب کرده و سپس به سراغ جزئیات موجود در طرح بروید.

در حالت کلی، بخش اصلی دکوراسیون آشپزخانه را فقط کابینت‌ها تشکیل می‌دهند. بنابراین انتخاب نوع کابینت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در مرحله آخر نیز نصب کابینت در شیراز بر اساس همین نقشه‌ها انجام می‌شود. بنابراین، اهمیت طراحی سه بعدی کابینت را در مرحله اول نادیده نگیرید!

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه در شیراز

انواع کابینت آشپزخانه 

کابینت‌های آشپزخانه به دو دسته کلی کابینت‌های مدرن و کابینت‌های کلاسیک طبقه‌بندی می‌گردند. کابینت‌های مدرن غالباً از جنس کابینت هایگلاس، ملامینه و پی وی سی هستند که دارای مزایا و معایب منحصر به فرد خود نیز هستند.

کابینت‌های کلاسیک نیز معمولاً از جنس تمام چوب، روکش چوب یا ممبران هستند. انتخاب هر کدام از انواع مختلف کابینت‌ها برای آشپزخانه در اصل وابسته به سلیقه شخصی و بودجه اختصاص داده شده برای نصب کابینت در شیراز دارد.

عامل موثر دیگری که در ایجاد یک ترکیب زیبا از کابینت آشپزخانه نقش اساسی ایفا می‌کند، روش نصب کابینت‌ها است که اگر خوب و حرفه‌ای انجام نشود، دوام و کیفیت کابینت‌ها را تحت تاثیر قرار داده و باعث کم شدن دوام آن می شود. نصب غیرحرفه‌ای و ناصحیح کابینت‌ و یا توجه نکردن به نکات کوچک و بااهمیت در مراحل نصب کابینت، همگی بر روی کابینت و طول عمر آن تاثیر بد می‌گذارد.

بنابراین، اگر می‌خواهید با خیال راحت از طول عمر و نوع کابینت آشپزخانه خود اقدام به خرید کابینت کنید؛ انتخاب بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را فراموش نکنید!

این موارد هم به ظاهر و دوام کابینت آسیب وارد می‌کند و هم هزینه و متریال مصرفی را هدر می‌دهد. در این شرایط شما مجبورید با پرداخت هزینه‌ اضافی، کابینت‌هایتان را تعمیر و یا حتی دوباره تعویض کنید. به همین دلیل بهتر است تا برای اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز حتماً از تیم متخصص و بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز کمک بگیرید. افراد متخصص در نصب کابینت آشپزخانه در شیراز می‌توانند با استفاده از ابزار دقیق و کاربردی و همچنین تخصص و تجربه خود در زمینه کابینت سازی در شیراز به راحتی بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند.

نورپردازی آشپزخانه 

نورپردازی آشپزخانه و نورپردازی خاص بر روی کابینت آشپزخانه امروزی امری حیاتی است ؛ نورپردازی مناسب برای کابینت‌ها باعث می‌گردد تا جلوه و زیبایی کابینت در آشپزخانه چندین برابر شده و زیبایی منحصر به فردی را به آشپزخانه منزل بدهد. رنگ روشن یا تیره درب‌های کابینت بر روی انتخاب نوع نورپردازی بسیار موثر هستند. نورپردازی مناسب باعث می‌شود تا فضای آشپزخانه نیز بزرگتر و روشن‌تر به چشم بیاید. تمامی این موارد بر روی قیمت کابینت و در پی آن قیمت خانه نیز تاثیر گذار باشد.

کابینت آشپزخانه از مهم‌ترین و بارزترین عنصر در طراحی دکوراسیون آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود. بهترین روش این است که قبل از انتخاب مدل، طرح و رنگ کابینت آشپزخانه، اطلاعات دقیقی از انواع مدل‌های کابینت آشپزخانه به دست آورید و با آگاهی کامل به انتخاب کابینت مناسب و عالی برای آشپزخانه منزل خود بپردازید. طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه قبل از اجرا دارای مزیت‌های بسیاری است. طرح سه بعدی کابینت آشپزخانه، باعث می‌شود تا شما درک بهتری از تعداد کابینت‌ها در آشپزخانه و نحوه قرارگیری کابینت‌ها در فضای آشپزخانه در ذهن خود داشته باشید و در صورت نیاز به ایجاد تغییرات هوشمندانه‌تر عمل کنید.

در هنگام طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه، به دلیل اینکه با توجه به اندازه‌های دقیق فضا طراحی انجام می‌شود، اطلاعات دقیقی را نیز در اختیار کارفرما و طراح قرار می‌دهد. تنها راه انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه در شیراز فقط از طریق مشورت با یک تیم تخصصی می‌باشد.

نورپردازی آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای کابینت ام دی اف در شیراز همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و در جهت جلب رضایت آن‌ها تلاش نماید. شما نیز می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

یکی از بهترین روش‌ها در هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز  از طریق بررسی و دیدن پروژه‌های اجرا شده توسط آن تیم می‌باشد. این امر به شما کمک می‌کند تا بتوانید همواره انتخابی بر اساس موارد دقیق و کاربردی داشته باشید.

ص.توکلی / سرپرست بخش محتوا ایرانادکور

برچسب ها :

بهترین شرکت طراحی کابینت در شیرازکابینت سازی در شیرازکابینت سازی خوب در شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه