رنگ آمیزی

دکوراسیون مرجانی زنده، رنگ سال 2019 !

دکوراسیون مرجانی زنده، رنگ سال 2019 !

دکوراسیون مرجانی زنده، رنگ سال 2019 !
یک قانون کلی در خصوص مد وجود دارد ، چیزی که مد می شود به چشم زیبا می آید ، تبعیت از مد گرچه مضراتی دارد اما نشان از سرزندگی و اهمیت دادن فرد به زندگی است . مد در همه چیز وارد می شود از پوشش گرفته تا طرز آرایش مو و صورت ، سبک زینت آلات خانمها و آقایان و حتی نحوه و رنگ چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه . همانطور که همه می دانید هر ساله رنگی از سوی شرکت پنتون در نیوجرسی که تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال است و برای اینکار شهرت جهانی دارد اعلام می شود . شرکت پنتون رنگ سال 2019 را مرجانی زنده اعلام کرد و باعث شد این رنگ زیبای جذاب محبوب تر از قبل شود . از آنجا که دکوراسیون داخلی منزل هم از رنگ تاثیر می پذیرد ، بسیاری از خوش سلیقه ها به دنبال آوردن این رنگ در محیط زندگی خود هستند . این نوشتار به همین سبب توسط تیم ایرانادکور تهیه شده تا داستان خانه ای به رنگ مرجان های زنده را برایتان بگوید . همراهمان باشید .

تاریخ مقاله : 1398/5/17

ایرانادکور ، با در اختیار داشتن کارشناسان خبره ، به روز و هنرمند ، خانه و محل کار شما را با ارائه ایده های خلاق می آرایند ، تا هر روز در رویای مجسم شده تان زندگی کنید و سرشار از لذت، شادمانی و رضایت شوید . بهترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون خانه ، در نهایت رنگی است که شما می پسندید .

خانه ای به رنگ مرجانی زنده

رنگ یکی از تاثیر گذارترین فاکتور های هر خانه ایست . برای داشتن یک دکوراسیون زیبا باید بتوانیم از ترکیب رنگهای درست و به جا استفاده کنیم . رنگ مرجانی که امسال مد است رنگی شاد ، هیجان انگیز و خیره کننده است . رنگ مرجانی، رنگی گرم است و در خانواده رنگ اصلی قرمز قرار می گیرد. رنگ مرجانی از ترکیب دو رنگ نارنجی و صورتی بدست می اید. این رنگ بسیار خوش ترکیب است. که استفاده حتی مقدار کمی از آن در خانه چشم را به سمت خود فرا می خواند و به قدرت خودنمایی می کند ، تاثیر عمیقی بر دکوراسیون می گذارد و به جلوه و احساس محیط ، پویایی و نشاط خاصی می بخشد . در ادامه به بررسی دکوراسیون مرجانی زنده و انواع ترکیب های آن خواهیم پرداخت .

رنگ مرجانی مبلمان و نارنجی

رنگ مرجانی را می توان با رنگ های سرد مثل سفید ، طوسی و آبی ترکیب کرد تا خوب جلوه کند و یا با تناژ تیره مثل قهوه ای و سیاه کنتراست ایجاد کرده و جذابیت دیداری به دکوراسیون هدیه دهد . رنگ هلویی در طراحی داخلی همیشه زیبا بوده که یکی از طیف های مرجانی است .

اگر فضای خانه شما کلاسیک است و مثلا عتیقه جات در خانه دارید این رنگ در کنار آنها حس تازگی و شفافیت دارد و سردی و رسمیت دکوراسیون کلاسیک را تلطیف می کند .

اگر از نظر فصول بسنجیم ، رنگ مرجانی در دکوراسیون داخلی منزل برای فصل پاییز در ترکیبی با خرمالویی و شکلاتی و یا طیف هایی از رنگ نارنجی در طراحی داخلی ترکیبی اعجاز انگیز برای روزهای جادویی پاییز است . از آنجا که رنگ مرجانی رنگی است از دل طبیعت با عناصر و رنگهای طبیعی به خوب هماهنگ است با گلهای خشک با انواع رنگ چوب ، با گیاهان مختلف و … در نهایت اگر به دنبال یک ترکیب رنگی رمانتیک و عاشقانه هستید ، مرجانی را با تناژ هایی از صورتی در دکوراسیون منزلتان ترکیب کنید. این ترکیب خصوصا برای اتاق خواب بسیار دلنشین است.

وارد کردن رنگ مرجانی در دکوراسیون خانه

اینکه هر سال با تغییر رنگ ، بخواهیم تغییرات عمده ای در دکوراسیون داخلی خانه بوجود آوریم ، شاید برای عده ای ممکن و برای بسیاری غیر ممکن باشد . اما همیشه می توان به صرف کمترین هزینه و کمترین تغییرات به روز بود و سلیقه داشت .

رنگ سال 2019

یکی از راه های تغییر دکوراسیون خانه قطعا مبلمان است ، اگر مبلمانی دارید که دارای پاف ، صندلی های تک نفره ، عسلی و … است و یا پشتی های قابل تعویض دارد . می توانید هر سال یا حداقل هر از چند سالی یکبار با تغییر رنگ آنها ، دکوراسیون داخلی منزل خود را از حس تکراری شدن رها کنید و به بقیه رنگها هم اجازه ورود به زندگی شیرینتان بدهید . حتی گاهی تعویض کوسن ها که خرج زیادی هم ندارد ، تا مدتها تاثیر شاد خود را در خانه خواهد داشت .

کوسن رنگی رنگی

همچنین برخی از پرده ها را می توان براحتی و با هزینه پایین تعویض کرد . وسایل دکوری ، شمع ، مجسمه ، گل ها ، تابلوهای دیواری ، رومیزی ها ، روتختی ها طبقاتی از کتابخانه ، پارتیشن ، حباب چراغها و آباژورها از عناصر دکوراتیو قابل تعویض حتی با تغییر فصول هستند .

پرده نارنجی و مرجانی

فرش هم یکی دیگر از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی است . فرشهای دست بافت زیبایی به رنگ مرجانی بافته شده که در ترکیب با رنگ کرم و سورمه ای چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و جس تحسین را از شکوه در وی متجلی می نماید .

فرشها و قالیچه های زیبا که با سبک طراحی خانه مدرن شما جور می شود هم در بازار موجود است .

پس چرا شما ازین تغییرات اندک و ارزان استفاده نکنید و سلیقه خود را در تغییر دکوراسیون خانه  امتحان نکنید ؟

رنگ مرجانی برای اتاق کودک

طیف های مختلف رنگ مرجانی از روشن تا تیره قابل استفاده در اتاق کودکان است . چراکه رنگی شاد و زنده است و با دنیای شاد و زنده کودکان هماهنگ می شود . خوب است از قالب های ذهنی در مورد رنگها بیرون بیاییم . نوزاد بدون هیچ پیش زمینه ای از رنگها چشم به جهان می گشاید این ما هستیم که با آبی کردن اتاق پسرها و صورتی کردن اتاق دختران رنگ ها را هم تفکیک جنسیت می کنیم . مرجانی رنگی مناسب برای ایده دکوراسیون اتاق کودک است چرا که رنگهای گرم و شاد باعث تقویت خلاقیت می شوند و این موضوع دختر و پسر ندارد !

اتاق خواب کودک نارنجی و آبی

المان های دریای در کنار رنگ مرجانی

علت انتخاب رنگ مرجانی در سال 2019 ، وجود صخره های مرجانی هستند که نقش زیادی در اکوسیستم زمین داشته ولی آنقدرها که باید مورد توجه قرار نمی گیرند و در معرض از بین رفتن هستند . رنگ مرجانی را بدلیل نزدیکی آن به عناصر دریایی می توانید در کنار المان های دکوراتیو دریایی مثل مرجان ها ، صدف ها ، ماهی ها ، تابلوهای درست شده از صدف ها و … استفده کنید . اگر کمی خلاق باشید با هزینه های بسیار پایین می توانید در گوشه ای از خانه شور وهیجانی از رنگها و پدیده ها بیافرینید و اعلام کنید که همچنان زندگی زیباست .

رنگ سال 2018 مرجانی

پیشنهاد ایرانادکور

اگر قصد دارید از رنگ شگفت انگیز مرجانی در دکوراسیون خانه استفاده نمایید و شک دارید که با آن چه احساس خواهید داشت از اتاق خواب تان شروع نمایید. سرویس خواب شما و وسایل دکوری که در اتاق خواب تان قرار داده اید، می تواند نمادی از رنگ سال در خانه شما باشد. قرار دادن آباژورهای کوچک  در کنار این رنگ نیز فضای شما را بسیار جذاب و شگفت انگیز خواهد کرد. پیشتر در همین سایت انواع ترکیب رنگ برای اتاق خواب بررسی شده است .

روتختی نارنجی

یک ایده کم هزینه و بسیار راحت دیگر، استفاده از گل های طبیعی و مصنوعی با رنگ مرجانی است. رنگ مرجانی، ترکیبی زیبا و جذاب از سه رنگ نارنجی، صورتی و سفید است. بنابراین می توانید گل هایی که با این سه رنگ هماهنگی دارد را در خانه خود استفاده نمایید.

دیوار مرجانی و نارنجی

بعد اگر احساستان با این رنگ همراه شد و حس بهتری داشتید اجازه خروج از اتاق و نشستن بر روی مبل و آویخته شدن از دیوار و گام گذاشتن بر کف خانه را هم به مرجان های عزیز بدهید .

ایرانادکور ، پیشرو در معماری و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی خانه مدرن ، محیط های کاری و فضاهای روباز ، با اهمیت دادن به نظر و سلیقه شما رویای شما را عینیت خواهد بخشید . به رویاهایتان رنگ حقیقت بزنید .

نویسنده  : ص . توکلی / عضو تیم تحریره ایرانادکور

برچسب ها :

رنگ سالرنگ مرجانیخانه مدرنرنگ سال 2019دکوراسیون مرجانیرکوراسیون داخلی شیرازمرجانیتزیینات مرجانیدکور مرجانیمرجانی زندهشرکت پنتونزیباترین دکوراسیوندکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه