خدمات معماری

طراحی دکوراسیون کافی شاپ | دکور کافه

طراحی دکوراسیون کافی شاپ | دکور کافه

طراحی دکوراسیون کافی شاپ

نمونه کار طراحی دکوراسیون کافی شاپ ماگ شات

طراحی میز و کانتر کافی شاپ کوچک

در طراحی دکوراسیون کافی شاپ در این پروژه سعی شده که با استفاده از ترکیب رنگ قرمز و چوب فضایی زنده و جذاب برای مشتری ایجاد شود و همچنین با توجه به محدودیت فضا در طراحی این کافی شاپ از اکسسوری و میز و صندلی مناسب و کم حجم  استفاده شده که دسترسی آسان مشتری به فضای کانتر جهت تحویل سفارش را فراهم می آورد .

متریال های به کار رفته در طراحی و اجرای کافی شاپ عبارتند از : چوب ، پلکسی گلاس ، رنگ ، لامپ های هالوژن و دکوری

رفتن به کافی شاپ برای نسل جدید فعالیتی جذاب ، تفریحی خوشایند و جزئی جدانشدنی از زندگی محسوب می شود. اصلی ترین دلیل بازگشت دوباره به یک کافی شاپ، دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رعایت مفاهیم معماری و دکور مناسب است و به طور عجیبی این موضوع حتی گاهی از کیفیت غذا و نوشیدنی اولویت بالاتری پیدا می کند !

فضاهای دنج ، حس آرامش و امنیت و لذتی سرشار به جوانان می دهد ، نوشیدن قهوه هم پس از یک روز پر درد سر و شلوغ اکسیری جادویی برای یک فرد فعال و پرکار تلقی می شود . پس اگر به دنبال راه اندازی یا بهبود کارتان در حرفه کافی شاپ هستید با اهمیت دادن به ریز فضاهای کافی شاپ ، تفکر و جسارت در دکوراسیون داخلی ، جذب مشتریان کافی شاپ و رضایتمندی آن ها را روز به روز بالاتر ببرید.

اهمیت طراحی دکوراسیون کافی شاپ

مشتریان کافی شاپ تنها برای خوردن یک فنجان قهوه و یا صبحانه نزد شما نیامده اند ، معمولا افراد می خواهد اوقات خوشی داشته باشند و از مدت زمان حضور خود نهایت لذت را ببرند ، این نهایت لذت وقتی بدست می اید که همه چیز در کافی شاپ شما لذت بخش باشد از جمله رنگ ها ، نور ، صداها و دکوراسیون داخلی.

در کافی شاپ ها همه به دنبال آزادی هستند و در عین حال می خواهند حریم خصوصی شان هم حفظ شود ، چیدمان و فواصلی که در نظر می گیرید این موضوع را بشدت تحت تاثیر قرار میدهد ، میز های بسیار نزدیک بهم یا انتخاب نا مناسب مبلمان و صندلی ها این فضا را خراب می کند.

یادتان باشد که هدف اصلی شما از طراحی دکوراسیون کافه، تنها یک چیز است سود بیشتر و این سود بیشتر تنها یک راه دارد ، جلب رضایت مشتریان و رفع نیازهای او.

اولین گام در طراحی کافی شاپ

شاید شما بخواهید بدانید که برای شروع طراحی دکوراسیون کافی شاپ باید چه کار کنید؟ اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب سبکی مشخص و زیبا برای کافی شاپ است اما این جمله دقیقا به چه معناست؟

انتخاب سبک کافی شاپ با چه عواملی در ارتباط است و چگونه تعیین می شود؟

اولین و مهمترین موضوع مشتریان هدف شما هستند. ایا کافی شاپ شما در بخش مرکزی و شلوغ شهر است یا بخش لاکچری؟ افرادی که قرار است در کافی شاپ شما جمع شوند دانشجویان هستند یا مردمی با سنین بالاتر؟ آیا قیمت ها در کافی شاپ شما می تواند گران باشد یا مردم در آن محله توان پرداخت منوهای گران را ندارند؟ رقبای شما چه کرده اند؟ کافی شاپ های نزدیک شما بیشتر چه سبکی ارائه داده اند؟ آیا شما می توانید متفاوت عمل کنید؟ و مهترین موضوع سلیقه خود شما چیست و توان پرداخت چه مقدار هزینه برای طراحی داخلی کافی شاپ را دارید؟

سوالات بسیار دیگری هم در این جا مطرح است که شما باید ابتدا به همه آن ها پاسخ دهید ، پاسخی که همراه با بررسی و تحلیل دقیق باشد و نه از روی تصورات و توهمات!

ما در ایرانادکور در این تصمیم گیری ها به شما کمک می کنیم ، کارشناسان ما در ابتدای امر تمام این موارد را مشخص می کنند تا زمان ، هزینه و انرژی شما هدر نرود.

وقتی به این پرسش ها جواب مناسب دادید حالا باید خیلی آیتم ها تعیین شود : پالت رنگی ، متریال مورد استفاده ، نورپردازی ، چیدمان ، تجهیزات و میز و صندلی ها و بسیاری موارد دیگر.

همینجا دعوت می کنیم مقاله هزینه راه اندازی و طراحی کافی شاپ را در همین سایت بخوانید ؛ ما در نوشتار حاضر مطلبی درباره هزینه های طراحی دکوراسیون کافی شاپ بیان نکرده ایم، بنابراین حتما مقاله لینک شده را بخوانید.

شناخت مشتریان کافی شاپ

اولین چیزی که باید برای دکوراسیون کافه به آن توجه کرد شناخت مشتری است . با توجه به اینکه کافی شاپ شما در چه محله و خیابانی واقع شده نوع مشتریانی که به شما سر میزنند متفاوت خواهد بود . اگر در خیابانهای قدیمی با جمعیت میان سال یا مسن کافی شاپ دارید قطعا دکوراسیون شما متفاوت خواهد بود از زمانی که در خیابان های جوان پسند پر از پاساژ و نور و هیجان کافی شاپ دارید . بنابراین در نظر گرفتن سلیقه مشتری بر سلیقه شما اولویت دارد.

گاهی هم مشتریان شما درخواست خرید انواع قهوه را دارند، شاید بتوانید با داشتن مجوز های لازم به این کار هم اقدام کنید؛ در این صورت مقاله دکورمغازه قهوه فروشی را هم بخوانید.

شناخت مشتریان کافی شاپ

سبک های دکوراسیون داخلی کافی شاپ

سبک صنعتی

که در دکوراسیون کافه با بودجه‌های کم قابل اجرا است و طرفداران خود را دارد. افراد با این طراحی آشنا هستند . لامپ های بزرگ صنعتی در کل فضا ، لوله کشی تاسیسات به وضوح دور و اطراف دیوار ها . استفاده از پیچ و مهره و سیم و … برای دکور میز ها و صندلی ها . استفاده از هر نوع مصالح برای پر کردن فضا. این سبک علاقه ی زیادی به نشان دادن تمامی عناصر و سازه‌ها به صورت خام به کاربران آن فضا دارد.

سبک صنعتی

سبک وینتج

استفاده  از وسایل عتیقه و قدیمی و نوستالژیک در فضا . که این سبک کار مورد پسند مشتریان میان سال و پیرتر است . تنها عده ای از جوانان از این سبک استقبال می کنند.

این نوع دکوراسیون کافه یادآور خاطرات در سال های گذشته می باشد. به بیانی ساده تر می توان گفت اگر وسیله ای در دوره خاص در گذشته مد شده باشد و بعد در زمانی غیر از زمان خود، مورد استفاده قرار بگیرد، وینتج محسوب می شود. اشیای قدیمی در این سبک به فراوانی یافت می شود کهنگی که بر اثر گذشت سال ها ماندگار شده باشد یک ارزش محسوب می شود و به نمایش گذاشته می شود.

سبک مدرن

استفاده از رنگهای متالیک اشکال هندسی و استفاده از جزییات غربی و خارجی . در این سبک دست شما برای استفاده از هر مصالحی باز است. تاکید این سبک بر فرم های ساده و یکپارچگی بین فضاها می باشد. همچنین اتصال فضاهای  داخلی و خارجی نیز از خصوصیات این سبک می باشد که ترکیبی از سادگی و شیک بودن را به همراه دارد. سادگی در این سبک به این معنی است که در طراحی فضای داخلی، ازمبلمانی استفاده کنیم که دارای خطوط صاف و مستقیم هستند و در آن ها هیچ گونه خطوط منحنی و جزئیات غیر ضروری به کار برده نشده است.

سبک مدرن دکور کافه

سبک روستیک

یا همان روستایی . بیشترین استفاده از چوب و ساخت فضاهای طبیعی که یادآور طبیعت و شبیه ساز محیط های نورانی و طبیعی باشد . استفاده از فرش های ایرانی گلیم ، جاجیم وسایل دکوری روستایی بسیار تاثیر گذار است.

امروزه و به دلیل ایده های جدید معماران ، استفاده از این نوع  دکوراسیون روستایی به یکی از طرح های محبوب معماری روزتبدیل شده است سبک دکوراسیون روستیک در عصر حاضر به دلیل نوع زندگی آپارتمان نشینی بسیار دلنشین بوده که با تلفیق طبیعت و مدرنیته به یک تعادل بی نظیر دست یافته است. این سبک برای دکوراسیون کافه هم بسیار مناسب است!

انتخاب تم در دکوراسیون کافه

در دنیا تم های مختلفی برای طراحی کافی شاپ استفاده می شود . کافه کتاب ، کافه گلخانه ، کافه ورزشی ، کافه راک ، کافه پیانو ، کافه گالری ، کافه سینما و … شما با افزودن المان هر کدام ازین تم ها پس از تصمیم گیری اولیه می توانید وارد آن تم شوید . مثلا ترکیب رنگ سفید و سیاه ، افزودن یک پیانو گران قدیمی دست دوم در یک گوشه زیر نور ملایم ، اضافه کردن عکس نوازندگان خاص پیانو و اجرای موسیقی آنها در فضا کافی شاپ شما را به یک کافی پیانو تبدیل میکند . افزودن قفسه کتابهای در دسترس ، محیط ساکت و آرام ، صندلی ها و میزهای ساده و راحت در قسمتی از کافی شاپ برای شما یه فضای کافه کتاب پدید می آورد. چند تم را برای نمونه مرورکنیم :

ایجاد تمی گرم و صمیم

استفاده از رنگ های سرد در دکوراسیون کافی شاپ پیشنهاد نمی‌شود، در فضای مانند کافی شاپ که به دنبال حسی از خلوص و بی آلایشی هستیم، انتخاب رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی می تواند این حس را به مشتری القا کند که به فضایی گرم و صمیمی وارد شده است، پیشنهاد می شود.قرار دادن کاناپه های بزرگتر از اندازه معمول به رنگ قرمز پررنگ یا صندلی هایی به رنگ نارنجی به کار می‌آیند.این ترکیب رنگی را دیوارها هم منتقل کنید اجرای یک نقاشی که تمام دیوار را بپوشاند و تصویری از طلوع خورشید باشد و بتواند حسی از گرمای پرتوهای خورشید را  به فضا منتقل کند ، ایده‌ای است که می‌توانیم در این جا پیشنهاد کنیم.

تم پناهگاه ادبی در دکور کافه

برای کسانی که زیاد به کافه رفت و آمد می‌کنند ، یکی از لذت های کافه می تواند مطالعه به هنگام نوشیدن باشد. می توانید روی این حس و حال ادبی سرمایه گذاری کنید تا مشتری بیشتری را جذب ک نید  برای ایجاد این حال و هوا فضایی برای مطالعه اختصاص داده و تصاویری از کتب قدیمی  و سخنان ادبی را به دیوار قسمت بیاویزید.  ایجاد یک قفسه توکار از کتاب و پر کردن آن با کتاب هایی که برای مشتریان شما جذاب است.این نوع طراحی کاردیگری است که در زمینه ی دکوراسیون کافی شاپ ها می توانید انجام دهید.

طراحی دکور کافه با تم باغ

این تم معمولا در فضاهای بزرگ قابل اجراست ، پوشش گیاهی ، صدای اب ، رد شدن آب از برخی فضاهای ورودی ، حس تازگی و طراوت را به مشتری خواهد داد و او را از شلوغی زندگی ماشینی و شهری برای مدت زمانی حتی کوتاه جدا می کند ؛ مه پاش هایی با آب خنک و نوشیدنی هایی از جنس باغ و طبیعت می تواند مشتریان را به کافی شاپ شما سرازیر کند.

طراحی دکور کافه با تم باغ

طراحی دکوراسیون کافی شاپ با تم هنری

حتما شما هم وارد کافی شاپ هایی که انواع و اقسام هنر از در و دیوار آن می بارد شده اید بلافاصله پس از ورود به شما احساس ظرافت و نشاط درونی دست می دهد ، برای هر بخش کوچک از فضا برنامه ریزی دقیق و هنری شده تا آن بخش از ذهن و خاطرات هنری شما محیط را بپسندد. این هنر می تواند صنایع دستی باشد ، نقاشی ، موسیقی و هر هنری که شما و مردم دوست دارید باشد. بنابراین برای دکور کافه می توانید از هنر بهره بگیرید!

طراحی دکوراسیون کافی شاپ با تم هنری

طراحی دکوراسیون کافه با تم بازی و گیم

نوجوانان و جوانان امروز همگی دستی بر گیم و بازی دارند ، شما هم می توانید از این موضوع استفاده کرده و تم کافی شاپ خود را به سمت بازی و گیمینگ سوق دهید ، می توانید خیلی تخصصی بازی هایی را داشته باشید و افرادی استخدام کنید که بازی ها را توضیح می دهند و برای مشتریان باز و بسته می کنند و کنترل میز ها را بر عهده دارند و یا بصورت عمومی بازی های همه پسندی را در محیط کافی شاپ بصورت آزادانه در اختیار مشتریان قرار دهید ، مثلا اگر فضای مناسبی دارید میز بیلیارد داشته باشید و یا اتاقی با پی اس فایو و ایکس باکس!

طراحی دکوراسیون کافی شاپ بر اساس مد روز

این ایده هم می تواند برای دکوراسیون کافه جذاب باشد و بسیار جدید است ، در این کافی شاپ ها عکس هایی از هر انچه مد روز است بر روی در و دیوار ها نصب می شود اگر شما یک مد گرا هستید و از فشن را دنبال می کنید می توانید چنین کافی داشته باشید ، از مد روز لباس و مو و ارایش گرفته تا مدهای رفتاری و معاشرتی همه را می توانید در کافی شاپ خود داشته باشید و مدام آن را به روز کنید ، البته قرار نیست زیادی هزینه کنید ، شما حتی با چاپ ارزان عکس هم می توانید این کار را انجام دهید ؛ مزیت این کافی شاپ پویا بودن آن است ، مشتریان هر بار با چهره ای جدید از فضای کافی شاپ رو به رو می شوند و قطعا با تغییراتی که شما بوجود می اورید باز هم دوست دارند مشتری شما بمانند.

نکته : در دکوراسیون کافه اسباب و لوازم باید تکمیل کننده حال و هوایی باشد که  در و دیوار و نورپردازی منتقل می‌کند . برای مثال اگر فضای دکور کافه سنتی می باشد استفاده از لوازم مدرن و یا فلزی پیشنهاد نمی شود.

فضای خارجی در دکوراسیون کافی شاپ

توجه به فضای خارجی کافی شاپ هم بسیار حایز اهمیت است . اگر از بیرون مشخص نباشد که درون کافی شما چه خبر است شما مشترین گذری را از دست خواهید داد . افراد باید بتوانند از روی فضای خارجی پی به فضای داخلی ببرند . این کار جذب مشتری کافی شاپ را افزایش میدهد . تابلو و دکور بیرون باید دارای همان المان های فضای درونی باشد . نوشته و لوگوی کافی شاپ باید به وضوح دیده شود و همان تفکراتی که دکوراسیون داخلی کافی شاپ را ساخته و همان ریز فضای کافی شاپ باید از محیط بیرون هم مشتریان را جذب کند .

اهمیت کانتر بار در دکوراسیون کافی شاپ

وجود خوراکی در معرض دید مشتری در کانتر بار می تواند تمایل خوردن خوراکی های خوشمزه را افزایش دهد و اگر فضای گذاشتن یخچالی پر از میوه و کیک و شیرینی خامه ای ندارید ، حداقل در ظروف شیشه ای پهن و بزرگ کیک های شکلاتی و کاپ کیک های رنگی و گل محمدی و کلوچه های خوش مزه ، بطری های رنگ رنگی سیروپ و آب میوه در معرض دید مشتری بگذارید تا به سمت کانتر بار جذب شود .

انتخاب میز و صندلی برای دکور کافه

در انتخاب میز و صندلی مهمتر از زیبایی ، راحتی است . جذب مشتری کافی شاپی که میز های کوچک که سفارش مشتری به سختی روی آن جا می شود یا میز های بلند یا خیلی کوتاه ، صندلی های بدون پشتی برای تکیه دادن ،  که سر و صدا دارند را در فضای خود دارد بسیار سخت است و مشتری بار دیگر کافی شاپ دیگری را امتحان خواهد کرد.

پس از موضوع راحتی ، مسئله زیبایی مبلمان مطرح است ، هارمونی و نظم ویژه ای هم در محل قرار دادن میز و صندلی ها و هم رنگ و طرح ان باید وجود داشته باشد . نحوه چیدمان مبلمان باید به گونه ای باشد که در مسیر گارسون ها یا مسیر های ورودی و خروجی کافی شاپ نباشند چراکه بسیار ناکارآمد و آزار دهنده خواهند بود . قرار دادن مبلمان تمام چرم در فضایی تمام چوبی اشتباهی رایج است . میز و صندلی های چوبی با رنگهای مختلف در فضای مدرن هم اشتباهی دیگر است . در طراحی فضاهایی که از چوب استفاده شده  سعی کنید تمام ریز فضاهای کافی شاپ با آن هماهنگ باشد و اگر سبک مدرن را برای دکور کافه در نظر گرفته اید انتخاب مبلمان چرم را در طراحی کافی شاپ فراموش کنید.

انتخاب میز و صندلی کافی شاپ

تزئینات سقف و دیوار کافی شاپ

سقف و دیوار ها جزو ریز فضای کافی شاپ هستند . کسی دوست ندارد در محیطی خیلی ساده و خالی به در و دیوار خیره شود . بنابراین محیطی که قرار است برای سرگرمی و گذران وقت و لذت در نظر گرفته شود باید پر از تزیین و اکسسوری های جذاب باشد . استفاده از عکس ها ، تابلو ها وسایل هندسی ، کاغذ دیواری ها و تزیینات چوبی میتواند باعث شود مشتریان با آنها سرگرم شوند  ، کنجکاوی کنند ، عکس بگیرند و پس از اشتراک گذاری آن در فضای مجازی باعث تبلیغ مستقیم برای شما شوند .

نور پردازی در کافی شاپ

این روزها اهمیت لایه های نورپردازی در طراحی داخلی بسیار زیبا و  خیره کننده است . نورهای ملایم حس دنج بودن را به همراه دارند و در جذب مشتری کافی شاپ خصوصا جوانان تاثیر دارد . اجازه دهید خلاقیت شما در نورپردازی در گوشه گوشه کافی شاپ حتی در ریز فضاهای کافی شاپ نمایان شود . در این زمینه می توانید با متخصصین ایرانادکور هماهنگ باشید .

اهمیت استفاده از نور طبیعی فاکتوری است که حتی می تواند شما را از رقبایتان که هزینه های هنگفت برای نورپردازی کرده اند جلو بیاندازد . اگر پنجره در کافی شاپ دارید ، نور طبیعی را از محیط خود دریغ نکیند . استفده از لوستر های زیبا مطابق تم کافی شاپ هم ایده بسیار خوبی است.

دعوت می کنیم مقاله اصول نورپردازی کافی شاپ را بخوانید و اطلاعات خود را کامل کنید.

انواع نورپردازی در دکور کافی شاپ

نورپردازی در کافی شاپ ها به طور کلی به چهار صورت انجام می شود: نورپردازی کلی، تاکیدی، کاربردی و دکوراتیو. برای اجرای یک نورپردازی قابل کنترل راحت و کاربردی باید استفاده از همه این حالت ها به صورت انفرادی یا ترکیبی اولویت بندی شوند.

نورپردازی کلی: این نوع نورپردازی اصلی‌ترین حالت است که به نورپردازی محیطی نیز معروف است و در حقیقت جایگزین نور طبیعی روز می شود. این نوع روشنایی می تواند از طریق چراغ های سقفی، دیواری، رومیزی و لوستر ها و همچنین ترکیبی از سه نوع نورپردازی دیگر به وجود آید.

نورپردازی کاربردی: نورپردازی کاربردی یعنی تامین نور کافی و مناسب به تناسب کاربرد محیط؛ می توان به نورپردازی مناسب برای آشپزی در محیط  به عنوان نمونه ای از نورپردازی با دیدگاه کاربردی اشاره کرد. چراغ های رومیزی و آویزهای سقفی نمونه های خوبی برای این نوع پردازی هستند.

نورپردازی تاکیدی : از این نوع پردازی برای تاکید بر حضور عنصری مهم و زیبا در دکور کافه ها مانند تابلوهای هنری، مجسمه ها و غیره و همچنین برای ایجاد احساسی دراماتیک در فضا استفاده می شود.  این نوع نورپردازی حتما باید در کنار نورپردازی کلی و برای ارتقاء حال و هوای فضا و نیز برجسته ساختن پارامترهای مهم محیط به کار گرفته شود .نورپردازی شناور، نورهای نقطه ای و نورپردازی خطی از انواع مهم این نوع پردازی هستند که می‌توانند در ایجاد سایه- روشن در دکور کافی شاپ ها و جلب نظر ها به سوی قسمتی خاص در چیدمان کمک کند.

نورپردازی دکوراتیو: در این نوع نورپردازی ویژگی های فیزیکی چراغ ها به اندازه نوری که از آنها منتشر می شود اهمیت دارد و می تواند سبک دکوراسیون را تعریف کند نورپردازی دکوراتیو بیشتر دارای جنبه دکوراتیو است و به تعیین سبک دکور کافه و تولید هماهنگی میان اجزای محیط کمک می کند.

انواع نورپردازی در دکور کافی شاپ

انتخاب رنگ در طراحی دکوراسیون کافی شاپ

ما برای طراحی دکوراسیون کافی شاپ به انتخاب رنگ، اهمیت زیادی می دهیم؛ 10 نکته مهم زیر را بخوانید :

  1. استفاده از رنگ های گرم (شامل طیف رنگی قرمز و مشتقات آن) یا سرد (شامل طیف رنگی آبی و مشتقات آن) به صورت تک رنگ برای سقف کافی شاپ سبب القای حس طراحی هنری و خلاقانه در مشتریان می گردد.
  2. استفاده از تک رنگ سفید برای سقف سبب القای هیجانات مثبت در مشتری می‌شود.
  3. استفاده ترکیبی از رنگ های گرم و رنگ های سرد به نسبت ۲به ۱ برای سقف کافی شاپ سبب حس صمیمیت و دوستی در مشتری می گردد.
  4. استفاده از چند رنگ گرم برای سقف کافی شاپ سبب القای حس صمیمیت و دوستی می گردد.
  5. استفاده از چند رنگ سرد برای سقف کافی شاپ سبب به القای حضور در محیط هنری و خلاقانه می گردد.
  6. استفاده از تک رنگ سفید برای دیوار کنار میز و صندلی های کافی شاپ سبب القای حضور در محیطی هنری و خلاقانه می گردد.
  7. استفاده از چند رنگ گرم برای دیوار کنار میز و صندلی های کافی شاپ سبب القای حس صمیمیت و دوستانه در محیط می گردد.
  8. استفاده ازچند رنگ گرم برای کانتر کافی شاپ سبب القای حس دوستانه در محیط می گردد.
  9. استفاده ترکیبی از رنگهای گرم و رنگهای سرد به نسبت ۲ به ۱ برای کانتر کافی شاپ را به صمیمیت و دوستی در کاربران می گردد.
  10. استفاده از رنگ های خنثی به صورت تک رنگ برای مبلمان راحتی کافی شاپ سبب القای حس حضور در محیط کار هنری و خلاقانه می گردد.

اهمیت منوی کافی شاپ

آماده کردن منو خوب و یافتن تامین کنندگان مناسب ، بخشی از کافی شاپ داری است که می تواند به صرفه جویی در زمان و پول شما منجر شود . جایی که می‌توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید و طعم‌ها و حس و حال‌های هیجان انگیزتری اضافه کنید در منو است .

داشتن منویی متنوع از انواع کافی ها از سراسر دنیا ( ترک و فرانسوی و عربی و … ) نوشیدنی های سرد و گرم و فصلی ، عرقیجات و نوشیدنی های محلی و سنتی ، ساندویچ های گرم و سرد و بسیاری موارد دیگر را که با سر زدن به انواع کافی شاپ ها حتی هنگام سفر یا با سرچ ساده در اینترنت می توانید به آن برسید بسیار مهم است . همیشه سعی کنید بصورت نوآورانه چند نوع غذا یا نوشیدنی با نام اختصاصی کافی شاپ خودتان و متفاوت از منو های تکراری در دسترس داشته باشید . لیست کردن تعداد زیادی نوشیدنی و غذا و اسنکی که توان ارائه آنرا به مشتری ندارید از جذب مشتری به کافی شاپ شما خواهد کاست.

نشیمن های VIP و خاص

در دکور کافه میتوانید در گوشه ای دنج فضایی بسیار رمانتیک و یا خاص را برای مشتریان ویژه کافی شاپ در نظر بگیرید برای آن قسمت ولخرجی کنید و اجازه دهید آن عده از افرادی که حس خاص بودن دارند در گوشه لاکچری کافی شاپ شما حس خود را ارضا کنند یا احترام ویژه ای به مهمان عزیز خود بگذراند . بوی چرم طبیعی ، فنجان های متفاوت ، نورپردازی خاص و وسایل مارک و لاکچری این حس با بی نظیر تر می کند . حتی می توانید منوی خاص تری برای این قسمت از کافی شاپ خود در نظر بگیرید.

چند پیشنهاد ویژه برای دکور کافه

  • مشتریان اصلی کافی شاپ ، جوانان هستند که بدون اینترنت نفس نمی کشند . پس سرویسی پرسرعت و رایگان برای مشتریان خوب کافی شاپ خود در نظر بگیرید.
  • از شاخه های خشکیده درخت فضایی برای آویزان کردن ماگهای زیبا درست کنید.
  • از فنجان های بزرگ برای حباب لوستر استفاده کنید.
  • از تخته سیاه برای نوشتن منو استفاده کنید.
  • از انواع کاغذ دیواری برای فضاهای مختلف کافی شاپ بهره بگیرید.
  • رومیزی های از عکس دیوار های کافی شاپ بر روی میز ها پهن کنید.
  • در گوشه های دنج از نیم کتهای پشتی دار با کوسن های نرم و رنگی زیاد استفاده کنید.
  • اگر اسموک فری هستید در کنار پنجره زیر سیکاری های جذاب بگذارید.
  • از عود های خوشبو خصوصا بوهای تلخ برای کافی شاپ استفاده کنید.
  • موسیقی خود را مطابق تم کافی شاپ انتخاب کنید. در فضای راک که گیتار الکتریک به دیوار وصل شده و رنگ دیوار ها قرمز و مشکی است ، پیانو پخش نکنید!

و در پایان برای داشتن کافی شاپی زیبا پر از مشتری های دائم با مشاوران حرفه ای ایرانادکور در تماس باشید تا بهترین  طراحی دکوراسیون کافی شاپ را پس از بازدید از محل به شما پیشنهاد دهند . کارشناسان ما با سالها تجربه و تسلط بر روی اصول طراحی دکوراسیون کافه ،  آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما هستند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه