دکوراسیون

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری
بدون شک هر محیط کاری و اداری نیاز به طراحی مناسب فضا دارد و به دلیل حجم بالای فعالیت ها و استرس های شغلی ، نیاز است که کارمندان و پرسنل یک مجموعه اداری بتوانند فعالیت های روزانه خود را در یک فضای شاد ، زیبا و لذت بخش انجام دهند . به همین دلیل طراحی دکوراسیون اداری یک نیاز ضروری برای هر مجموعه اداری است .در طراحی دکوراسیون اداری باید به نکات مهمی توجه داشت تا بتواند نیازهای آن شرکت و مجموعه اداری را تامین نماید

enlightenedموضوع: طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

enlightenedمدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

enlightenedتاریخ: 5 فروردین 98

بدون شک هر محیط  کاری و اداری نیاز به طراحی مناسب فضا دارد و به دلیل حجم بالای فعالیت ها و استرس های شغلی ، نیاز است که کارمندان و پرسنل یه مجموعه اداری بتوانند فعالیت های روزانه خود را در یک فضای شاد ، زیبا و لذت بخش انجام دهند . به همین دلیل طراحی دکوراسیون اداری  یک نیاز ضروری برای هر مجموعه اداری است .در  طراحی دکوراسیون اداری باید به نکات مهمی توجه داشت تا بتواند نیازهای آن شرکت و مجموعه اداری را تامین نماید

دکوراسیون داخلی اداری و محیط کار

  1. توجه به رنگ مناسب در طراحی فضا : معمولاً هر مجموعه اداری دارای یک برند و استاندارد مربوط به خود است که این مورد میتواند در انتخاب رنگ مناسب در هنگام طراحی آن فضا در نظر گرفته شود البته باید توجه داشت که استفاده از رنگهای خنثی مانند سفید ، طوسی ، کرم و از این قبیل میتواند با هنرمندی طراح ، با رنگهای استاندارد آن شرکت و مجموعه اداری تلفیق شده و نتایج رضایت بخشی را در زمان اجرا به وجود آورد . در نظر داشتن موارد دیگر در انتخاب رنگها نیز بسیار مهم است مواردی از قبیل روشن بودن فضای کار ، توجه به تاثیر روانی رنگ بر پرسنل و محیط کار ، انتخاب رنگ بر اساس نوع فعالیت مجموعه اداری و سایر موارد نیز باید  در نظر گرفته شود .

دکوراسیون داخلی محیط کار

  1. توجه به تاثیر نور مناسب در طراحی محیط  کار : استفاده از نور مناسب و کافی در هر مجموعه اداری از الزامات طراحی دکوراسیون اداری است زیرا استفاده بیش از حد از نور و یا بلعکس ، نبود نور کافی در یک مجموعه اداری می تواند باعث خستگی مفرط در اثر نور زیاد و اتلاف انرژی به دلیل عدم نور کافی در ساعات اداری گردد . به همین دلیل در طراحی فضای اداری میزان شدت نور باید به اندازه کافی و لازم باشد .

فضای سبز محیط کار و اداره

  1. استفاده از مبلمان و اکسسوری اداری مناسب : یکی از مواردی که در راندمان کاری افراد تاثیر زیادی دارد توجه به طراحی مبلمان و میزها و صندلی های اداری است و باید به گونه ای باشد که ضمن حفظ راحتی و داشتن ارگونومی مناسب ، از لحاظ زیبایی و رنگ بندی نیز دارای هارمونی خوبی با محیط شرکت و فضای اداری باشند .
  2. تقسیم بندی درست فضای کار : ایجاد پارتیشن بندی بین پرسنل شرکت در صورت لزوم با هدف ارتقای راندمان کار و ارتباط سریع و کارآمد پرسنل سازمان با یکدیگر بر اساس استاندارد ها و قوائد شرکت . توجه به سلسله مراتب اداری در شرکت از موارد مهم در طراحی فضای اداری شرکت است . مانند جانمایی صحیح میز مدیریت ، اتاق جلسات، بخش مالی ، حسابداری ، روابط عمومی ، ارباب رجوع و مشتریان ، منشی و سایر زیر مجموعه ها و پرسنل اداری شرکت .

لابی محیط کار و اداره

  1. توجه به بودجه و برآورد صحیح هزینه اجرا :  در پروسه اجرای دکوراسیون اداری معمولا هزینه ها از سوی کارفرما تا سقف مشخصی تایین شده و نیاز است که طراح در هنگام طراحی فضای اداری این مورد را در نظر داشته باشد و بر اساس میزان بودجه ای که برای اجرای آن پروژه در نظر گرفته شده طراحی انجام گردد .

صندلی و میز اداری

  1. ماندگاری و به روز بودن طرح : با توج به هزینه های سنگین اجرای دکوراسیون داخلی در شرکت ها طرح باید به گونه ای باشد که  ضمن رعایت استاندارد های شرکت و حفظ زیبایی و اصالت طرح از ماندگاری مناسبی برخوردار بوده و اصطلاحاً یک طرح به روز و مدرن باشد .

جهت طراحی و اجرای دکوراسیون اداری در شیراز می توانید از کارشناسان ایرانا دکور کمک بگیرید .

برچسب ها :

اجرای دکوراسیون اداری در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون دفتر کاردکوراسیون اداریایرانا دکورمیز اداریصندلی اداریطراحی دفتر کار شیرازطراحی اداری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه