دکوراسیون

نوسازی منزل در شیراز

نوسازی منزل در شیراز

نوسازی منزل در شیراز
نوسازی منزل در شیراز موضوعی است که در این محتوا از ایرانادکور قصد داریم به آن بپردازیم و نکات جالبی در این باره را با شما مرور کنیم با ما همراه باشید.

نوسازی منزل در شیراز موضوعی است که در این محتوا از ایرانادکور قصد داریم به آن بپردازیم و نکات جالبی در این باره را با شما مرور کنیم با ما همراه باشید.

همه ما خواستار یک خانه راحت و دنج با دکوراسیون زیبا و دلنشین هستیم. برخی افراد در کار بازسازی و نوسازی مهارت بسیار دارند و بدون ذره ای شک و تردید و خستگی خانه شان را نوستزی می کنند اما این موضوع برای همه براحتی امکان پذیر نیست.

هزینه بازسازی و نوسازی را که به کنار بگذاریم ، حجم زیادی از بی نظمی و کثیفی و بهم ریختگی در زندگی حاصل بازسازی فقط قسمت کوچکی از خانه است.

پس چگونه میتوانیم خانه مان را بدور از هرگونه تعمیر اساسی بروز کنیم؟ما به دنبال آن دسته از نوسازی هستیم که براحتی بتووان انجام داد با صرف هزینه و وقت کمتر. نوسازی منزل در شیراز را به ما بسپارید تا در اسرع وقت به بهترین شکل نتیجه را ببینید.

در ادامه ما در شرکت بازسازی منزل در شیراز با بررسی  آیتم هایی به خواسته شما پاسخ خواهیم داد. این آیتم های بسیار جالب برای نوسازی منزل در شیراز بدون خراب کردن دیوارها و صرف مبالغ زیاد در نظر گرفته شده اند در مقاله بعدی ، نوسازی با تخریب زیاد را بررسی خواهیم کرد.

enlightened توصیه می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را حتما در کنار این محتوا مرور کنید تا با نکات مهم و اصولی دکوراسوین داخلی آشنا شوید.

بازسازی خانه در شیراز

ایجاد فضای باز در خانه

نقشه های با فضاهای باز یا پلان باز وقتی قرار است خانه بخریم در صدر لیست قرار دارد. صاحبان خانه خواستار داشتن یک نقشه با فضای باز و دلبازند تا در آن آشپزخانه، اتاق نشیمن و غذاخوری فضای باز و گسترده را به اشتراک بگذارند. به نظر میرسد اتاقهای غذاخوری رسمی در چشم خریداران ، دیگر زیبا نیستند.

فضاهای باز و بدون دیوار و ستون موقع ورود به خانه بسیار زیبا و جذاب هستند.

آینه ها المانی هستند که باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شوند. خصوصا اگر آینه ها مقابل پنجره باشند، باعث انعکاس نور میشوند و فضای اتاق را بازتر جلوه خواهند داد. اگر شما یک اتاق غذاخوری رسمی دارید که از آن استفاده نمیکنید، بهتر است آن را به یک اتاق دنج، اتاق کار یا کتابخانه به همراه یک میز مطالعه تبدیل کنید.

نورپردازی در شیراز

نور مناسب می تواند یک فضا را به فضایی برای زندگی بهتر تبدیل نماید. یک اتاق کم نور، کوچک، تاریک و گرفته بسیار دلگیر است اما یک اتاق روشن دارای فضای باز، مطبوع و دلنشین خواهد بود. روش های مختلفی برای روشن کردن خانه با چراغ ها وجود دارد. شما می توانید با خرید چند آباژور و یا افزودن شلنگ ها و نوار های نور و حتی ریسه های نور این منبع را تامین کنید.

از نظر استراتژیکی میتوانید یک آباژور بلند در گوشه تاریک خانه خود بگذراید و شاهد زیبا شدن آن قسمت از فضای خانه باشید. همچینین از آباژورهای رومیزی استفاده کرده تا فضای اتاق را جذاب و ریبا کنید.

تعویض دستگیره های درها

اگر توان مالی برای تعویض کابینت و یا درب کابینت ندارید ، حداقل دستگیره ها را نو کنید، هیچ چیز به اندازه ی دستگیره های فرسوده، کهنه و کثیف حال آشپزخانه را بد نمی کند. تعویض دستگیره کاری بسیار آسان است که خودتان هم می توانید براحتی آنرا انجام دهید.

علاوه بر آن، برای انتخاب دستگیره ها قانون خاصی وجود ندارد. درواقع، یک آشپزخانه قدیمی میتواند با دستگیره های مدرن و ضدزنگ زیبا و به روز به نظر برسد درحالی که یک آشپزخانه مدرن با دستگیره های به سبک سنتی زیبا باشد.

نوستزی منزل در شیراز

نوسازی پنجره ها در شیراز

هنگام نوسازی منزل در شیراز  می توانید پنجره ها را هم بازسازی کنید، پنجره های پوسیده و خراب را حذف کرده و پنجره های ساده و سالم را جایگزین کنید و سپس بر روی آن حتما از پرده استفاده نمایید. پنجره ها می بایست با پرده پوشانده شوند. عدم نصب پرده ها در اصل به این معناست که بخش مهمی از دکوراسیون خانه را از دست داده اید.

پرده ها میتوانند کاملا متناسب با سلیقه و سبک مورد نظر شما طراحی و خریداری شوند. بعضی مواقع ساده ترین راه، ست کردن رنگ پرده ها با دیوارهای فضاست . این کار ظاهری را ایجاد میکند‌ که با هر سبکی سازگار خواهد بود.

ما نیز در بهترین شرکت بازسازی منزل در شیراز در کنار شماییم تا خلاقانه ترین پیشنهاد ها را در خصوص نوسازی منزل در شیراز به شما ارائه دهیم.

 محوطه سازی در شیراز

اینکه فقط چند درخت در حیاط یا محوطه بکارید جذابیت خاصی به خانه شما نمی دهد اما ما در شرکت بازسازی دکوراسیون داخلی در شیراز به شما پیشنهاد می کنیم که محوطه سازی را جدی بگیرید و برای ان هزینه کنید، داشتن تکه ای از طبیعت می تواند بر کل زندگی شما اثر مثبت داشته باشد.

اجرای پروژه کاغذ دیواری در شیراز

تنوع در طرح و رنگ کاغذ دیواری های امروز باعث شده که تمام سلیقه ها در بر گرفته شود ، انواع و اقسام کاغذ ها در بازار وجود دارد و حتی با هزینه های کم می توان خانه را از این رو به آن رو کرد.

کاغذ دیواری ها میتوانند خانه شما را آنچنان زیبا کنند که گویی شما برای اینکار یک طراح دکوراسیون داخلی استخدام کرده اید. کافیست موقع خرید و اجرای آن سلیقه به خرج داده و برترین را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

بازسازی ساختمان قدیمی در شیراز معمولا با اجرای کاغذ دیوار همراه است، ما در دفتر ایرانادکور آخرین آلبوم های روز دنیا را گرد آوری کرده ایم تا بتوانید براحتی انتخاب خود را انجام دهید.

نوسازی خانه شیراز

بازسازی سرویس بهداشتی در شیراز

بازسازی ساختمان در شیراز همیشه با تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی همراه است.

دستگیره ها، لامپها، میزتوالت، شیر آب و پرده حمام و همچنین روشویی ها می توانند تعمیر یا تعویض شوند. با تعویض یک یا دو آیتم خیلی فرسوده، میتوانید سرویس بهداشتی را نوسازی کنید. قرار دادن شمع و گل در تابلوهای زیبا در سرویس های بهداشتی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

اجرای نوسازی منزل در شیراز را به ما در تیم حرفه ای ایرانادکور بسپارید و از نتیجه کار لذت ببرید.

تعمیر و رنگ آمیزی بخش های فرسوده در شیراز

با تمیز کردن، تعمیر و رنگ آمیزی قسمت های فرسوده حال و هوای خانه شما عوض شده و روحیه شما بهتر می شود ، تمام اعضای خانواده قطعا از فضاهای تمیز و نو شده لذت بیشتری می برند و لحظات شادی را کنار هم تجربه خواهید کرد.

واضح است که رنگ تمیز دیوار ها میتواند زیبایی فضای خانه را افزایش دهد. میتوان با یک لایه رنگ بر روی دیوار ها کل فضا را تحت تاثیر قرار داد.

همانطور که مشاهده کردید، راه های زیادی برای نوسازی منزل در شیراز وجود دارد که ما در شرکت دکوراسیون داخلی در شیراز می توانیم در کنار شما آن ها را اجرا کنیم ، ایرانادکور مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همیشه در کنار شما خواهد بود تا در فضایی رویایی و زیبا زندگی کنید.

enlightened پیشتر در مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن شیوه های خلاقانه ای برای طراحی آپارتمان های مدرن را نیز ارائه داده این که پیشنهاد می کنیم سری به مقاله لینک شده هم بزنید!

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه