رنگ آمیزی

آبی کمرنگ در دکوراسیون داخلی

آبی کمرنگ در دکوراسیون داخلی

آبی کمرنگ در دکوراسیون داخلی
دقیقاً مانند هر عامل دیگری در دکوراسیون داخلی، زمانی که نوبت به انتخاب رنگ می رسد، یک روند مشخص وجود دارد که هر طراح باید از آن پیروی کند. اخیراً رنگ آبی کمرنگ به یک رنگ محبوب میان مردم تبدیل شده است و طراحان هم از این رنگ در طراحی های خود بسیار استفاده می کنند. اما رنگ آبی کمرنگ دقیقاً چه رنگی است؟ مردم معمولاً این رنگ را با نام آبی ساحلی یا آبی فیروزه ای می شناسند.

تاریخ به روز رسانی : 1399/01/24

در مطالب قبل درمورد اصول کاربرد رنگ و الگوی رنگ در دکوراسیون داخلی توضیح داده شد. همچنین مطالب کاملی در مورد رنگ های متفاوت و ترکیب آن ها در دکوراسیون داخلی توسط تیم ایرانادکور به تفصیل بیان شد که عبارتند از:

انواع ترکیب رنگ ها با خاکستری، رنگ هلویی در طراحی داخلی، رنگ نارنجی در طراحی داخلی، رنگ بنفش در طراحی داخلی و رنگ قرمز در طراحی داخلی. در ادامه به معرفی رنگ آبی کمرنگ و انواع ترکیب های آن در دکوراسیون داخلی می پردازیم.

آبي كمرنگ براي مبلمان

دقیقاً مانند هر عامل دیگری در دکوراسیون داخلی، زمانی که نوبت به انتخاب رنگ می رسد، یک روند مشخص وجود دارد که هر طراح باید از آن پیروی کند. اخیراً رنگ آبی کمرنگ به یک رنگ محبوب میان مردم تبدیل شده است و طراحان هم از این رنگ در طراحی‌های خود بسیار استفاده می کنند. اما رنگ آبی کمرنگ دقیقاً چه رنگی است؟ مردم معمولاً این رنگ را با نام آبی ساحلی یا آبی فیروزه ای می شناسند.

طراحي داخلي با آبي كمرنگ

هر چند رنگ های ذکر شده در بالا در اصل ترکیب های متفاوتی از رنگ آبی و سبز دارند، ولی هیچ کدامشان در اصل آبی کمرنگ نیستند. رنگ آبی کمرنگ غالباً یادآور صلح و آرامش است، به عنوان مثال اقیانوس و آسمان روشن. این مساله یک امر طبیعی است که همه ی انسان ها دوست دارند در محیطی آرامش بخش و صمیمی زندگی کنند. زمانی که بحث دکوراسیون داخلی خانه و محل زندگیمان به میان می آید، کارهای بسیاری را می توان انجام داد. اما یک حرکت ساده مانند رنگ کردن دیوارهای خانه می تواند تاثیری چشمگیر بر فضای داخلی خانه و دکوراسیون داخلی آن داشته باشد.

طراحي شيك و لاكچري با آبي كمرنگ

یکی از بزرگترین مزایای این رنگ این است که برخلاف رنگ های خاص دیگر که فقط برای مدت کوتاهی هیجان انگیز و متفاوت هستند، رنگ آبی کمرنگ یک رنگ شیک و دلنشین است که می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد. با توجه به اینکه تصمیم دارید تا آبی کمرنگ را به چه رنگ دیگری ترکیب کنید، می توانید زیبایی خاص و منحصر بفردی را به محیط زندگی خود ببخشید. در ادامه به بعضی از ترکیبات بی نظیر رنگ آبی کمرنگ می پردازیم.

ترکیب آبی کمرنگ با قرمز _ ترکیبی بی نظیر

ترکیب رنگ فیروزه ای با قرمز یک ترکیب بی نظیر است که از زمان های دور همیشه مردم در خانه های خود از آن استفاده می کردند. فرقی نمی کند که شما طرفدار یک سبک سنتی یا مدرن هستید، ترکیب این دو رنگ برای هر سلیقه ای دلنشین است. نه تنها این دو رنگ با یکدیگر یک ترکیب زیبا را می سازند، بلکه انسان از نگاه کردن به آن نیز خسته نمی شود. تنها دلیل این موضوع هم این است که این دو رنگ با وجود تفاوت بسیاری که با یکدیگر دارند، مکمل یکدیگر هستند و احساس سبکی و آرامش دلچسبی را به هر بیننده حاضر در خانه اعطا می کنند.

تركيب آبي كمرنگ با قرمز

ترکیب رنگ آبی کمرنگ و قهوه ای

ترکیب رنگ آبی کمرنگ و قهوه ای نمایانگر آب و زمین است؛ یا به عبارتی دیگر دریا و ماسه! انتخاب این ترکیب رنگ برای اتاق خواب همیشه یک ایده ی هوشمندانه است زیرا اثری آرامش بخش دارد و انرژی از دست رفته انسان را به او باز می گرداند. مقالات زیر پیشنهاد ما به شما برای مطالعه بیشتر است:

enlightenedانواع ترکیب رنگ ها با خاکستری
enlightenedرنگ هلویی در طراحی داخلی
enlightenedرنگ نارنجی در طراحی داخلی

تركيب آبي كمرنگ با قهوه اي

سخن پایان ایرانادکور

رنگ آبی یکی از زیباترین و محبوب ترین رنگها برای دکوراسیون داخلی منزل است. اگر شما هم به آبی علاقه مندید اما برای اجرای آن در سبک خانه خود ابهام دارید با ما از طریق شماره های اعلام شده در سایت در تماس باشید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، ایده های ناب و خلاقانه ای را به شما ارائه نماییم. ما در کنار شماییم تا بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را معزفی نماییم.  خلاقیت و تفکر خلاق در معماری سرلوحه تیم ما در ایرانادکور است.

به روز رسانی : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه