نور پردازی

لوستر های زیبا !

لوستر های زیبا !

لوستر های زیبا !
یک لوستر زیبا و مدرن در اتاق پذیرایی، همیشه یک ایده عالی در بحث طراحی داخلی است، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما به دنبال روشن کردن اتاق نشیمن، ورودی، سالن غذاخوری یا منطقه غیر منتظره ای مانند آشپزخانه و حمام هستید!

enlightenedموضوع: معرفی انواع لوستر ها و خصوصیات آن ها

enlightenedمدت زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک لوستر زیبا و مدرن در اتاق پذیرایی، همیشه یک ایده عالی در بحث طراحی داخلی است، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما به دنبال روشن کردن اتاق نشیمن، ورودی، سالن غذاخوری یا منطقه غیر منتظره ای مانند آشپزخانه و حمام هستید! ایده هایی که برای انتخاب لوستر در ادامه ذکر شده است، باعث می شود تا طراحی داخلی خانه شما بی نظیر و متفاوت شود. در ادامه قصد داریم تا انواع مختلف لوستر را شرح دهیم.

* لوستر های ردیفی

ردیف ها در یک لوستر باعث می شوند تا لوستر از نظر بصری بزرگتر به نظر بیاید. لوستر های ردیفی را می توان در انواع سبک های خانه استفاده کرد و آن ها به راحتی با همه سبک های دکوراسیون داخلی زیبا به نظر می رسند.

* لوستر سنتی

لوسترهای بزرگ و زیبا با جزئیات، معمولاً به عنوان لوستر سنتی در نظر گرفته می شوند. این لوسترها را به راحتی می توان از تزئینات و جزئیات زیاد و رنگ و طرح های قدیمی که دارند، تشخیص داد.

* لوستر کریستال

لوسترهای شبیه کریستال یا کریستال نقش مهمی را در جای دادن یک جادوی لوکس و پیچیده ایفا می کنند و به خانه شما زیبایی و درخشش خاصی می بخشند. با وجود قیمت های غیر منتظره ای که دارند، لوسترهای کریستال هنوز هم در میان جذاب ترین گزینه نورپردازی هستند، جایی که هر قطعه درخشش نور را بازتاب می دهد و یک جادوی عاشقانه و پر زرق و برقی ایجاد می کند که از هیچ راه دیگری قابل دستیابی نیست.

* لوستر قرون وسطی ساخته شده از فلزات

در دوران قرون وسطی، مردم تازه به کشف هنر نورپردازی و طراحی پرداخته بودند و بسیاری از لوازم تزئینی که ما امروزه استفاده می کنیم را طراحی کردند و ساختند. در آن دوران، تمرکز بر روی طرح های مینیمالیستی و اشکال ارگانیک بود، اما ایده اصلی این بود که تا حدودی نورپردازی سنتی را زنده نگه دارند. لوسترهای قرون وسطی معمولاً چوبی یا فلزی بودند و هر لوستر نام مخصوص به خود را داشت، مانند: معجزه، اتم، ماه و غیره.

* لوسترهای دوره گذرا !

لوسترهای دوره انتقال در اصل برای گذر از دوره سنتی به مدرن در نظر گرفته می شوند که هم دارای طراحی نیمه مدرن هستند و هم دارای تزئینات نیمه سنتی. این مدل از لوسترها را می توان با هر سبک طراحی و در هر خانه ای استفاده کرد. استفاده از این لوسترها در فضای اتاق پذیرایی، نشیمن و اتاق ها باعث می شود تا فضا جلوه خاصی را به خود بگیرد.

* لوستر کوچک

طراحان از این مساله کاملاً آگاه بودند که لوسترهای بزرگ و با جزئیات زیاد مناسب تمام فضا ها و خانه ها نیست. بنابراین با طراحی لوستر های کوچک و در ابعاد متفاوت با جزئیات کمتر تلاش کردند تا برای فضاهای کوچک تر هم لوسترهای ظریف تر اما شیک و زیبا را طراحی کنند. از این لوسترهای کوچک می توان در اتاق خواب ها، آشپزخانه، اتاق کودکان و کمد ها استفاده کرد.

* لوستر مدرن

هیچ اصول و قاعده جهانی برای اینکه طرح یک لوستر مدرن باید چگونه باشد، وجود ندارد! اما هنگامی که شما به دنبال یک لوستر مناسب برای فضای ناهارخوری خود می گردید، توصیه میکنیم یک لوستر مدرن با نور و خطوط طراحی خیره کننده و با کمترین جزئیات خریداری کنید. یک ایده عالی این است که از طرح های منحصر بفرد و تک استفاده کنید تا فضای شما شیک و خیره کننده به نظر برسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از مشاورین و طراحان حرفه ای ایرانادکور، می توانید با دفتر معماری و طراحی دکوراسیون داخلی ایرانادکور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تخصصی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای دکورهای حرفه ای بهره مند شوید. ایرانادکور مرجع کامل معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور است.

برای آشنایی با پروژه های حرفه ای ایرانادکور می توانید از پروژه های اجرا شده در سایت دیدن فرمایید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه