دکوراسیون

شلف دیواری

شلف دیواری

شلف دیواری
شلف دیواری به شما این اجازه را می دهد تا بیشتر از فضاهای خانه خود استفاده کنید و حتی ایده های جدیدی برای استفاده از لوازم تزئینی در خانه به شما می دهد.

ایده های قفسه بندی برای سازمان دهی به خانه شما

قفسه بندی و استفاده از شلف دیواری یکی از مفید ترین مواردی است که می توانید برای دیوارهای خانه خود ایجاد کنید. شلف دیواری به شما این اجازه را می دهد تا بیشتر از فضاهای خانه خود استفاده کنید و حتی ایده های جدیدی برای استفاده از لوازم تزئینی در خانه به شما می دهد. شما می توانید این قفسه ها را در بخش های مختلفی از خانه خود استفاده کنید و این شلف های دیواری در مرتب نگه داشتن خانه به شما نیز کمک می کند. در ادامه ایده های زیبا و شیکی از استفاده از شلف های دیواری در خانه برای شما بیان می کنیم.

* ایده های قفسه بندی در حمام

_ حمام ها معمولاً اتاق های کوچکی هستند و فضای زیادی برای ذخیره سازی ندارند. با این حال آن ها باید فضای زیادی برای ذخیره حوله های اضافی، شامپو، صابون و دستمال توالت داشته باشند. همچنین فضای حمام به دلیل اینکه باید مدام تمیز شود، نمی توان ایده های دکوراسیون زیادی برای آن در نظر گرفت. شلف دیواری بهترین انتخاب برای شماست زیرا به شما این امکان را می دهد تا از فضای حمام به خوبی استفاده کنید.

_ قفسه های روباز را به فضای حمام خود اضافه کنید تا فضای لازم برای اضافه کردن لوازم دکوری و تزئینی در حمام را داشته باشید.

_ قفسه ها و شلف های دیواری روباز از بهترین و کم هزینه ترین عناصری هستند که می توانید به فضای خانه خود اضافه کنید.

_ از این شلف های دیواری می توانید برای قرار دادن شامپو و صابون ها استفاده کنید، با این کار هم دسترسی به این لوازم آسان می شود و هم می توانید از فضای کنار شامپوها برای قرار دادن لوازم تزئینی استفاده کنید.

_ اگر لوازم تمیز کننده و موادی دارید که دوست ندارید در معرض دید باشد، می توانید آن ها را در کمد های دیواری کوچک خود در حمام جای دهید و در عوض شامپوها، صابون ها و حتی حوله های شیک را در شلف های دیواری خود در حمام جای دهید.

_ اگر تصمیم گرفتید تا اط شلف های دیواری در فضای حمام خود استفاده کنید، مطمئن شوید که جنس چوب آن ها در برابر رطوبت و گرما مقاوم است و دما و رطوبت دائمی حمام به آن ها صدمه ای نمی رساند.

* ایده های قفسه بندی در آشپزخانه

به نظر می رسد هیچ وقت فضای کافی برای ذخیره سازی ظروف در آشپزخانه ها وجود ندارد. همیشه لازم است بعضی از ظروف را در جایی قرار داد که به راحتی قابل دسترسی باشند و همیشه هم در معرض دید باشند؛ این نکته هم نا گفته نماند که بسیاری از ظروف نیز شکستنی هستند.

کابینت های آشپزخانه در چیدمان ظروف در یک جای مناسب کمک زیادی به شما می کنند، اما قطعاً فقط کابینت در آشپزخانه کافی نیست. شلف های دیواری با ظاهر خاص و شیک خود، فضای مناسبی را هم برای جا دادن ظروف شکستنی و هم برای قرار دادن لوازم تزئینی جالب در آشپزخانه برای شما فراهم می کنند.

برای انتخاب رنگ و مدل شلف های دیواری در آشپزخانه خود، می توانید با توجه به تم رنگی و لوازم الکتریکی در آشپزخانه، یک رنگ مناسب را از بین رنگ بندی های متنوع شلف های دیواری انتخاب کنید.

همچنین شما می توانید در یکی از کابینت های بزرگ خود، فضای بالایی کابینت را برای قرار دادن شلف ها و قفسه ها در نظر بگیرید. این قفسه ها به شما برای جا دادن ادویه جات و لوازم اشپزی ضروری کمک می کنند.

* ایده های قفسه بندی در کمد

کمد ها کاملاً به منظور ذخیره سازی و دسترسی آسان به لوازم در نظر گرفته شده است. شلف های مختلفی برای طبقه بندی فضای داخلی کمد طراحی شده است؛ اما نکته مهم در تمام این طراحی ها این است که این شلف ها و قفسه ها به شکل فضای روباز در نظر گرفته شوند تا دسترسی به لوازم به سادگی انجام پذیرد.

طبقه بالای هر شلف و قفسه در کمد که دسترسی به آن معمولاً سخت می باشد، برای لوازم دکوری یا وسایلی که کمتر از آن ها استفاده می شود، در نظر گرفته می شود.

می توان از شلف های چوبی براق برای تقسیم بندی فضای داخلی کمد استفاده کرد تا بتوان حتی قسمتی از کمد را برای آویزان کردن لباس ها اختصاص داد.

اگر کفش های زیادی دارید، می توانید با تقسیم بندی فضای داخلی کمد به وسیله شلف ها نیز یک فضا را برای کفش های خود کنار بگذارید و متناسب با هر فصل، کفش های مورد استفاده خود را در این طبقات قرار دهید.

برچسب ها :

شلف دیوارینظم دهنده کابینتجدیدترین مدل کابینتدکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه