طراحی باغ و فضای سبز

دوش حمام در فضای باز

دوش حمام در فضای باز

دوش حمام در فضای باز
یک حمام در فضای باز می‌تواند جالب و کارآمد باشد. به عنوان مثال اگر نمی‌خواهید کودکان و حیوانات خانگی حمام داخلی خلنه را کثیف کرده و گل و خاک را وارد خانه کنند، داشتن یک حمام در فضای باز بسیار مفید است.

یک حمام در فضای باز می‌تواند جالب و کارآمد باشد. به عنوان مثال اگر نمی‌خواهید کودکان و حیوانات خانگی حمام داخلی خانه را کثیف کرده و گل و خاک را وارد خانه کنند، داشتن یک حمام در فضای باز بسیار مفید است. حمام در فضای باز به شما کمک می‌کند چیزی که متعلق به بیرون است را بیرون از خانه نگه دارید. در ادامه به بررسی چندین ایده و نکته درباره این مدل حمام‌ها می‌پردازیم.

*نکاتی برای نصب دوش در فضای باز

جرت سوده، مهندس و مالک شرکت لوله کشی و گرمایشی سوده می‌گوید: «حمام‌های فضای باز برای خانه‌هایی که دارای استخر هستند یکی از الزامات است.» البته باید به افت دمای هوا در زمستان نیز توجه ویژه‌ای کرد. باید مواظب یخ‌زدگی لوله‌های آب در هواهای سرد نیز بود.

*تمیزکردن و نگه‌داری از حمام فضای باز

در ساخت حمام توجه به جنس مواد مصرفی اهمیت زیادی دارد. از موادی استفاده کنید که کثیفی و خاک را نشان نداده و فضا را در ظاهر تمیز نشان دهد. به سیستم‌های آب و فاضلاب حمام توجه داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که آب در فضای حمام شما باقی نمی‌ماند.

توصیه می‌شود از شامپوها و صابون‌هایی استفاده کنید که دوستدار محیط زیست بوده و باعث تخریب آن نمی‌شود، زیرا حمام شما در فضای باز و طبیعت قرار داشته و این مسئله بسیار مهم است.

همچنین از دوش‌هایی استفاده کنید که آب کمتری مصرف کرده و باعث هدر رفت آب نمی‌شود.

برچسب ها :

طراحی باغ و فضای سبزدوش حمام در فضای بازطراحی خاص و خلاقانهدکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیرازکابینت های آشپزخانهکابینتشیرازکابینت های هایگلاسکابینت های سفیداردیبهشت شیرازحمامحمام فضای باز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه