دکوراسیون

فرش راه پله

فرش راه پله

فرش راه پله
برای اکثر ما راه پله بدون فرش بی معنی است. با این حال انتخاب یک فرش برای راه پله کار چندان ساده‌ای نیست، زیرا راه پله فضایی است که رفت و آمد زیادی در آن شده و به شدت در معرض دید است

برای اکثر ما راه پله بدون فرش بی معنی است. با این حال انتخاب یک فرش برای راه پله کار چندان ساده‌ای نیست، زیرا راه پله فضایی است که رفت و آمد زیادی در آن شده و به شدت در معرض دید است. جدای این مسئله، یک راه پله با فرش بسیار دلنشین‌تر بوده و شما را از شر انتخاب روکش پله‌ها خلاص می‌کند.

بدین ترتیب چه فرشی برای راه پله شما مناسب‌تر است؟ برای انتخاب یک فرش راه پله باید ضخامت و جنس آن را مد نظر داشته باشید و آن را در اندازه دقیق و متناسب با راه پله خود انتخاب کنید. پس از در نظر گرفتن این مسائل نوبت به سبک و رنگ آن می‌رسد.

یک فرش راه پله خوب باید به طور کامل اطراف لبه‌های پله یا به طور منظم زیر پایه‌های نرده قرار گیرد. این امر باعث می‌شود تا راه پله شما ظاهر صاف و تمیزی داشته باشد.

سپس باید یک مدل و رنگ متناسب با فرش خانه خود انتخاب کنید. از آنجایی که راه پله جزء اولین فضاهایی است که یک مهمان از خانه شما می‌بیند، باید آن را جذاب و دلنشین طراحی کنید.

آیا قصد خرید یک فرش برای راه پله خود دارید؟ پنج مورد زیر نکاتی است که حتما باید به آن‌ها توجه کرد:

استحکام، جنس، ضخامت، الگوها و رنگهای متناسب

هنگامی که می‌خواهید رنگ این فرش را انتخاب کنید، از طیف‌های خنثی و کم رنگ استفاده کنید تا راه پله شما تنگ و تاریک به نظر نرسد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه