دکوراسیون

چیدمان داخلی آپارتمان کوچک

چیدمان داخلی آپارتمان کوچک

چیدمان داخلی آپارتمان کوچک
آیا یک اتاق نشیمن کوچک دارید؟ هیچ مشکلی وجود ندارد. زندگی در شهر محدودیتهای خاص خود را دارد و به همین دلیل است که طراحان اغلب در تلاش هستند که الگوهایی طراحی کرده تا محدودیت فضا را از بین ببرند

آیا یک اتاق نشیمن کوچک دارید؟ هیچ مشکلی وجود ندارد. زندگی در شهر محدودیتهای خاص خود را دارد و به همین دلیل است که طراحان اغلب در تلاش هستند که الگوهایی طراحی کرده تا محدودیت فضا را از بین ببرند. در ادامه چندین مورد را بررسی میکنیم.

*آیینه آویزان کنید.

استفاده وسیع طراحان از آیینه در فضاهای کوچو اتفاقی نیست، افزودن آیینه به فضا، آن را از نظر بصری بزرگتر نشان میدهد. آیینه ها در آپارتمان های کوچک اغلب به عنوان نقاط کانونی در پشت نورپردازی استفاده میشوند تا نور را منعکس کرده و فضای آرام تری بوجود آورد.

*از سقف استفاده کنید.

توجه بسیار زیاد ما به عناصر افقی باعث شده تا از عناصر عمودی غافل شویم؛ از جمله این موارد سقف است که میتوان آن را به زیبایی دکور کرد.

*محدود کردن انتخاب رنگ به رنگهای خنثی

متاسفانه در اکثر آپارتمانهای کوچک استفاده از رنگهای شاد و سنگین باید محدود شود، مخصوصا در رابطه با رنگ مبلمان، دیوارها و سقف. رنگهای سبک باعث بازتاب بیشتر نور شده و فضا را از نظر بصری بزرگتر نشان میدهد.

*گیاهان یک الزام هستند.

گیاهان حتی از آیینه ها نیز برای بزرگتر جلوه دادن اتاق های کوچک مهمتر هستند. آن‌ها میتوانند به فضا عمق داده و چشم‌ها را به خود جذب کنند. بهترین مکان برای قرار دادن آنها در گوشه اتاق و پشت مبلمان بزرگ است. اتاق نشیمن جایی است که ما بیشتر وقت خود را در آن صرف می‌کنیم و بنابراین باید به همان اندازه به شکل بصری راحت باشد که در معنای فیزیکی کلمه از آن برمیاید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه