آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

نکاتی درباره طراحی آشپزخانه

نکاتی درباره طراحی آشپزخانه

نکاتی درباره طراحی آشپزخانه
آیا در حال ساخت اولین خانه خود هستید؟ در سال حدود هزار نفر خانه خود را طراحی کرده و می‌سازند. در حالی که این فرآیند ممکن است بسیار تنش‌زا و سخت به نظر برسد،

آیا در حال ساخت اولین خانه خود هستید؟ در سال حدود هزار نفر خانه خود را طراحی کرده و می‌سازند. در حالی که این فرآیند ممکن است بسیار تنش‌زا و سخت به نظر برسد، این مسئله را در نظر داشته باشید که خودتان فضایی که هر روز در آن زندگی می‌کنید را خواهید ساخت.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که یک آشپزخانه کاربردی و زیبا را خواهید داشت، باید شخصا بخشی از فرآیند تصمیم گیری را به عهده بگیرید. در ادامه چندین نکته اساسی را برای شما جمع‌اوری کرده‌ایم.

*نزدیکی سینک و ماشین ظرفشویی

اگر می‌خواهید روغن و چربی‌ها، مواد غذایی و مایع ظرفشویی سراسر سینکتان را پر نکند، باید مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی شما در نزدیکی سینک قرار دارد. با انجام این کار، هنگامی که غذای اضافی را از روی یک بشقاب پاک کرده، می‌توانید بشقاب را به طور مستقیم در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

*نورپردازی

آیا می‌دانستید که بیشترین تعداد حوادث خانگی در آشپزخانه رخ می‌دهد؟ جای تعجب هم ندارد، چاقو‌ها، اجاق گاز و بشقاب‌های داغ همگی در آشپزخانه هستند. به همین دلیل است که باید یک نورپردازی کامل داشته باشید تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

*فضای بین کابینت‌ها

هنگامی که شما در حال طراحی آشپزخانه خود هستید، ایده خوبی است که حداقل 42 اینچ فضای بین دو سری کابینت داشته باشید. این مسئله مقدار زیادی فضا برای شما فراهم خواهد کرد تا کابینت‌ها و کمد‌های خود را باز کرده و بتوانید در کنار ماشین ظرفشویی خود بایستید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه