دکوراسیون

تخت‌های دو طبقه

تخت‌های دو طبقه

تخت‌های دو طبقه
ساخت تخت‌های چند طبقه امری بسیار سخت است، اما در عین حال، می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای بچه‌های شما باشد. این تخت‌ها می‌توانند بسیار کاربردی و گاهی اوقات الزامی باشند.

ساخت تخت‌های چند طبقه امری بسیار سخت است،  اما در عین حال، می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای بچه‌های شما باشد. این تخت‌ها می‌توانند بسیار کاربردی و گاهی اوقات الزامی باشند. اگر مجبورید که یک اتاق را به دو نفر اختصاص دهید و فضای کمی در اختیار دارید، ساخت یک تخت دو طبقه بهترین راه حل مشکل شکا خواهد بود. در ادامه به بررسی چندین مدل از این تخت‌ها می‌پردازیم.

*پیچ و تاب مدرن در تختخواب

اگر چند فرزند دارید و تنها یک اتاق به آن‌ها اختصاص داده‌اید، این ایده تخت خواب پیچ و تاب خورده بسیار خلاقانه و جذاب خواهد بود. این مدل بسیار کارآمد بوده و می‌توانید کل فضای اتاق را به بهترین شکل مورد استفاده قرار دهید.

*تخت دو طبقه آلاسکایی

اگر می‌خواهید جذابیت حس کلاسیک و قدیمی یک کابین زیبای آلاسکا را به اتاق خود بیاورید، این ایده کاملا مختص شماست. این تخت دو طبقه با چوبکاری‌های پیچیده خود، برای زمانی که کودکان شما کمی بزرگتر شده و فضای بیشتری احتیاج دارند، ایده‌آل است.

*تخت دو طبقه بدون پله از چوب درخت کاج

در فضاهای محدود، این مدل تخت دو طبقه واقعا می‌تواند به کار شما بیاید، نه فقط به دلیل طراحی ساده بلکه به دلیل طراحی چشمگیر و زیبای آن. با کنار گذاشتن نردبان و صرفا استفاده از خود تخت برای بالا رفتن، می‌توانید فضای زیادی را در اتاق‌های کوچک‌تر برای خود ایجاد کنید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه