دکوراسیون

حمام سنتی در خانه شما !

حمام سنتی در خانه شما !

حمام سنتی در خانه شما !
در هنگام طراحی حمام سنتی معمولا از دوره‌های تاریخی و با توجه به طرح‌های پرطرفدار، دکوراسیون و مواد، الهام گرفته می‌شود.

در هنگام طراحی حمام سنتی معمولا از دوره‌های تاریخی و با توجه به طرح‌های پرطرفدار، دکوراسیون و مواد، الهام گرفته می‌شود. معمولا سبک‌هایی که در طراحی سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، سبک‌های استعماری و ویکتوریا هستند. هرچند که نیازی نیست یک سبک به یک دوره خاص مربوط باشد. در کل، هنگام بحث در مورد طرح های حمام کلاسیک، این موضوع مطرح نیست چطور است، بلکه چطور نباید باشد و آن مدرن، معاصر یا براق است.

در ادامه به جزئیات در ایده های حمام و دکوراسیون سنتی می‌پردازیم.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در طراحی حمام سنتی به آن توجه کرد، سطح حمام است. مواد طبیعی مانند سنگ، گرانیت یا چوب بهترین مواد برای طراحی سطح حمام سنتی هستند. اگر از کاشی‌ها در کف و دیوار حمام استفاده می‌کنید، کاشی‌ها باید شش ضلعی، مربعی، دایره‌ای و در کل طرح‌های قدیمی باشند.

وقتی صحبت از ویژگی‌های مهم طراحی حمام سنتی است، فلزات در آن بسیار مهم هستند، چرا که می‌توانند برای لامپ، شیر آب و حتی مبلمان استفاده شوند. بهترین انتخاب‌ها برنز آهن و مس هستند.

هنگام صحبت در مورد بافت‌ها و بقیه لوازم جانبی که می‌توانید در ایده های طراحی حمام سنتی خود استفاده کنید، حوله های ساده و پرده‌های دوش مواردی هستند که همیشه جزء الزامات هستند.

رنگ‌هایی که معمولا در این سبک استفاده می‌شوند، سفید، قهوه‌ای، آبی، قرمز و سبز است.

طرح های جذاب زیادی وجود دارد که می‌توانید در میان سبک های سنتی پیدا کنید و انتخاب این موضوع تنها به سبک خانه شما بر می‌گردد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه