رنگ آمیزی

انتخاب رنگ در طراحی داخلی

انتخاب رنگ در طراحی داخلی

انتخاب رنگ در طراحی داخلی
رنگ آمیزی مجدد اتاق و انتخاب رنگ‌های مناسب برای خانه اولین گام برای ایجاد یک تغییر در دکوراسیون است. نیازی به گفتن نیست که نقاشی خرج زیادی ندارد،

رنگ آمیزی مجدد اتاق و انتخاب رنگ‌های مناسب برای خانه اولین گام برای ایجاد یک تغییر در دکوراسیون است. نیازی به گفتن نیست که نقاشی خرج زیادی ندارد، اما اگر تصمیم گرفتید آن را یک روز بفروشید، احتمال دارد که قیمت خانه شما را افزایش دهد.

*سه قانون مهم

هیچکس قانونی مشخص نکرده که در رنگ‌آمیزی خانه باید از یک رنگ استفاده کنید، اما حداکثر تعداد رنگ در طراحی خانه سه است. حتما از این مسئله اطمینان حاصل کنید که این ترکیب رنگی مناسب است؛ به عنوان مثال اگر سه رنگ انتخاب کرده‌اید و دوتای آن رنگ‌های گرم و پر جنب و جوش است، رنگ سوم را خنثی و آرامش بخش انتخاب کنید.

ابتدا رنگ گرم خود را انتخاب و سپس رنگ خنثیی که ترکیب مناسبی با آن دارد انتخاب کنید. خلاف این روند اشتباه است.

شجاع باشید و از انتخاب رنگ‌ها نترسید. رنگ به هیچ وجه ثابت نمی‌ماند و به راحتی قابل تغییر است.

*با ترکیب‌های متفاوت رنگ‌ها آشنا شوید.

یک حرفه‌ای باشید! با ترکیب‌های رنگ‌ها به خوبی آشنا باشید و یک ترکیب مناسب با حس خانه خود را انتخاب کنید. با رنگ‌های ابتدایی، ثانویه و سوم آشنا شوید و راه هایی را که می‌توان آن‌ها را با هم ترکیب کرد را بشناسید.

*گرم در مقابل سرد

راه اصلی برای تمایز بین رنگ‌ها، قرار دادن آن‌ها در گروه سرد یا گرم است. به عنوان مثال رنگ‌های قرمز، نارنجی، صورتی و زرد گرم و رنگ‌های آبی، سبز و بنفش سرد هستند. هر رنگ اثر خاصی بر خلق و خوی و احساسات دارد، و این امر می‌تواند راهنمای اصلی شما برای انتخاب رنگ مورد علاقه‌یتان باشد.

برچسب ها :

تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلیانتخاب رنگ در طراحی داخلیدکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیرازکابینت های آشپزخانهکابینتشیرازکابینت های هایگلاسکابینت های سفیداردیبهشت شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه