دکوراسیون

اصول و قوانین دکوراسیون داخلی

اصول و قوانین دکوراسیون داخلی

اصول و قوانین دکوراسیون داخلی
«هرگز این کار را انجام ندهید.» «شما هرگز نباید این کار را انجام دهید.» همه‌ی ما اصول و قوانین دکوراسیون و طراحی را درباره رنگ‌ها، مبلمان و لوازم تزئینی شنیده‌ایم.

«هرگز این کار را انجام ندهید.» «شما هرگز نباید این کار را انجام دهید.» همه‌ی ما اصول و قوانین دکوراسیون و طراحی را درباره رنگ‌ها، مبلمان و لوازم تزئینی شنیده‌ایم. اما چه تعداد از این‌ها در واقع درست هستند، و چه تعداد ممکن است در گذشته درست بوده باشند، اما دیگر قابل اجرا نیستند؟

1. آیا باید از رنگ‌های روشن در اتاق خواب اجتناب کرد؟

طبق گفته کیمبرلی شمونک، طراح داخلی شرکت فوکس بیلدرز، این قانون درست است. «من تمایل دارم به سمت یک رنگ آرامش بخش‌تر در اتاق خواب بروم، از آنجایی که این اتاق برای استراحت افراد تعبیه شده است.» اگر می‌خواهید رنگ‌های گرم و پر انرژی را به کار ببرید، توصیه می‌شود از آن در آثار هنری، بالش‌ها یا لوازم تزئینی دیگر استفاده کنید. شما می‌توانید اتاق خواب خود را به رنگ قرمز درآورید، اما اگر شب نتوانستید به راحتی بخوابید، تعجب نکنید.

2. آیا تمیز کردن استیل سخت است؟

دکوراسیون داخلی

بعضی هشدار می‌دهند که از استیل در طراحی داخلی خانه استفاده نکنید؛ زیرا اثر انگشت روی آن‌ها مانده و تمیز کردنشان کاری سخت است. اما شمونک می‌گوید اگر از محصولات مخصوص تمیز کردن استیل استفاده کنید، آن‌ها به راحتی تمیز می‌شوند.

3. آیا باید در اتاق‌های کوچک از مبلمان کوچک استفاده کرد؟

دکوراسیون داخلی

اندازه و نسبت مبلمان شما می‌تواند تاثیر زیادی بر طراحی داخلی شما داشته باشد. «من نیز پیشنهاد می‌کنم از قطعات کوچکتر در یک فضای کوچک استفاده کنید.» با این حال، پابلو سولومون، از طراحان تگزاس، می‌گوید استفاده از قطعات کمتر که دارای چندین عملکرد هستند، بهتر از استفاده از تعداد زیادی قطعات کوچک است.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه