دکوراسیون

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی اتاق خواب
اتاق خواب یک پناهگاه است، مکانی برای از بین بردن خستگی‌ها و دوباره شارژ شدن. این فضا، جایی است که در آن می‌خوابیم و هم در روزهای خوب و همدر روزهای بد در آن بیدار می‌شویم.

اتاق خواب یک پناهگاه است، مکانی برای از بین بردن خستگی‌ها و دوباره شارژ شدن. این فضا، جایی است که در آن می‌خوابیم و هم در روزهای خوب و همدر روزهای بد در آن بیدار می‌شویم. به همین دلیل، دکور اتاق خواب بسیار مهم و همچنین انتخاب آن بسیار دشوار است. اتاق خواب یک فضای بسیار شخصی است؛ بیشتر از هر اتاق دیگر در خانه شما و دکوراسیون اتاق باید انعکاسی از فردی که در آن می‌خوابد باشد.

در ادامه برخی از ایده‌ها، نکات و ترفندهایی را بررسی می‌کنیم که به ما در دکوراسیون هرچه بهتر اتاق خواب کمک می‌رساند.

*از رنگ‌های لطیف استفاده کنید.

رنگهای اصلی پررنگ وسوسه انگیز هستند اما برای دکور اتاق خواب مناسب نیستند. پرده‌های آرامش بخش‌ برای طراحی اتاق خواب بهتر است. آن‌ها کمک می‌کنند تا اتاق به یک مکان آرام تبدیل شود. رنگ‌های سبز، بنفش و آبی کم‌رنگ آرامش بخش و ساکت هستند.

*سقف را فراموش نکنید!

سقف شما مانند دیوار پنجم اتاق شماست. هر زمان که در رختخواب هستید، دست کم یک نگاه به آن می‌اندازید و احتمالا در حال حاضر سطح صاف و ساده‌ای را می‌بینید. اما سقف نباید اینطور باشد. همانند دیوار‌های اتاق، سقف نیز باید رنگ آرامش بخش و متناسب با فضای اتاق داشته باشد.

*ساده باشید!

اتاق‌های خواب، به طور معمول، فضاهای پیچیده‌ای نیستند. طراحی اتاق شما باید ساده و راحت باشد. مبلمان اتاق خواب فقط باید شامل چیزهایی باشد که شما واقعا نیاز دارید به عنوان مثال یک تخت، یک میز آواژر، یک میز آرایشی و صندلی.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه