آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

طراحی آشپزخانه به سبک اسکاندیناویایی

طراحی آشپزخانه به سبک اسکاندیناویایی

طراحی آشپزخانه به سبک اسکاندیناویایی
اگر به آشپزخانه‌ها در سراسر جهان نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که کشورهای مختلف روش‌های مختلفی را برای طراحی استفاده می‌کنند. اگر بخواهید آشپزخانه خود را طراحی کنید، ایده خوبی است که به دنبال ایده‌های خارجی باشید

اگر به آشپزخانه‌ها در سراسر جهان نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که کشورهای مختلف روش‌های مختلفی را برای طراحی استفاده می‌کنند. اگر بخواهید آشپزخانه خود را طراحی کنید، ایده خوبی است که به دنبال ایده‌های خارجی باشید، و اسکاندیناوی یکی از بهترین انتخاب هاست. چند ویژگی خاص در این سبک وجود دارد که به کارگیری و پیاده سازی آن‌ها کار چندان دشواری نیست.

آشپزخانه در منطقه اسکاندیناوی اغلب بر پایه یک زمینه سفید ساده طراحی شده و شاید با چندین جزئیات (مانند قفسه یا کابینت) ساخته شده از چوب و فلز ساده همراه باشد؛ این عناصر ساده و منحصر به فرد توسط سبکی چشمگیر جبران می‌شود. عناصر رنگی برای این رسیدن به این هدف ایده آل هستند؛ وسایل آشپزخانه یا لوازم خانگی را در رنگ های شاداب و سرزنده انتخاب کنید تا آن‌ها در برابر رنگ سفید قرار گرفته و تقابل هنری زیبایی بیافرینند.

آشپزخانه یکی از مهمترین اتاق‌های منزل شما است که روز خود را با قهوه یا صبحانه آغاز کرده، با خانواده‌یتان گپ می‌زنید، با مهمانان ملاقات کنید و برای آنها غذا درست می‌کنید و جاییست که همه غذاهای خوشمزه‌ای که افراد خانه عاشقشان هستند، تهیه می‌شود.

همانطور که می‌توان حدس زد، آشپزخانه باید محیطی دلنشین و کاربردی باشد که این دو، از ویژگی‌های اصلی سبک اسکاندیناویایی است. ایده‌های طراحی آشپزخانه اسکاندیناوی، بر استفاده گسترده از سطوح سفید، جزئیات چوبی و عناصر جسورانه و واضح مانند بافت های منحصر به فرد تاکید داشته و احساس تازگی و مدرنی را به نمایش می‌گذارد. آشنایی با نمونه سبک های اسکاندیناویایی!

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه