دکوراسیون

بهترین گیاهان خوراکی خانگی

بهترین گیاهان خوراکی خانگی

بهترین گیاهان خوراکی خانگی
هیچ چیز مثل گیاهان تازه نمی‌تواند عطر و طعم غذای شما را دلپذیر کند. افزودن گیاهان خوراکی یک راه عالی برای بهبود طعم و مزه غذا و خوشمزه کردن آن بدون استفاده از مواد صنعتی است.

هیچ چیز مثل گیاهان تازه نمی‌تواند عطر و طعم غذای شما را دلپذیر کند. افزودن گیاهان خوراکی یک راه عالی برای بهبود طعم و مزه غذا و خوشمزه کردن آن بدون استفاده از مواد صنعتی است. اما این کار چندین مشکل دارد. اولین مشکل، برچسب قیمت روی این محصولات است. سپس با توجه به تاریخ انقضای آن‌ها متوجه خواهید شد که قبل از تمام کردن بسته، گیاهان پلاسیده و خراب خواهند شد. یکی از راه حل‌هایی که می‌توان دچار این مشکلات نشد، ساخت یک باغچه کوچک و کاشت این گیاهان است.

ساخت این باغچه آسان است. ابتدا یک فضای آفتابی را در خانه‌یتان پیدا کنید. پشت پنجره آشپزخانه بهترین فضا برای این کار است زیرا در حین آشپزی می‌توان این گیاهان را چیده و استفاده کرد. در ادامه به چندین گیاه خوراکی که می‌توان در خانه کاشت، اشاره می‌کنیم.

*ریحان

ریحان را در یک نقطه گرم و آفتابی قرار دهید و این گیاه به سادگی رشد می‌کند. وقتی می‌خواهید از این گیاه استفاده کنید، برگ‌های بالایی آن را بچینید.

*پونه

پونه یکی دیگر از گیاهانیست که با نور خورشید و کمی آب، یک چاشنی خوشمزه را برای غذاهای شما فراهم می‌کند. طعم و عطر پونه زمانی که خشک شود، بیشتر و قوی‌تر خواهد بود.

*آویشن

آویشن گیاهی است که نور خورشید کامل را ترجیح می‌دهد، اما همانند پونه اگر فقط چندین ساعت در روز نیز آفتاب داشته باشد، می‌تواند به خوبی رشد کند.

*رزماری

اگر شما به دنبال راهی هستید که آشپزخانه‌یتان همیشه بوی بی نظیری داشته باشد، کاشت رزماری بهترین روش است.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه