رنگ آمیزی

طرح‌های رنگی در اتاق خواب

طرح‌های رنگی در اتاق خواب

طرح‌های رنگی در اتاق خواب
چه رنگی باید انتخاب کرد؟ چگونه با توجه به آن دکوراسیون را طراحی کرد؟ جواب‌ها و انتخاب‌ها زیاد است. هرکس انتخاب خاص و منحصر بفردی برای رنگ ایده آل خود دارد.

چه رنگی باید انتخاب کرد؟ چگونه با توجه به آن دکوراسیون را طراحی کرد؟ جواب‌ها و انتخاب‌ها زیاد است. هرکس انتخاب خاص و منحصر بفردی برای رنگ ایده آل خود دارد. هر زمان که وارد اتاقی می‌شوید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند رنگ دیوار هاست که بر روی حالت کلی شما نیز تأثیر گذار است. در ادامه چندین طرح رنگی اتاق خواب را بررسی می‌کنیم:

*سفید، مشکی و قرمز

رنگ سفید و مشکی یک ترکیب کلاسیک است. اضافه کردن رنگ قرمز به این ترکیب، به فضای شما حس جدیدی را القا کرده و به شما کمک می‌کند حس یکدستگی و خسته کنندگی این ترکیب را از بین ببرید. قرمز یک رنگ پویا است که به راحتی با ترکیب سیاه و سفید اتاق هماهنگ می‌شود.

*خاکستری

در حالی که یک اتاق کاملا خاکستری سبک مدرنی دارد اما اضافه کردن مقداری رنگ دیگر، فضا را سرزنده‌تر می‌کند.

*سفید و آبی

آسمان تابستان! چه کسی دوست ندارد لحظه‌ای که وارد اتاقی می‌شود احساس تازگی و انرژی بگیرد؟ و چه ترکیب رنگ دیگری بهتر از آرامش آسمان است؟ هر دو این رنگ‌ها باعث می‌شوند که اتاق جذاب‌تر شود.

*خاکستری و صورتی کلاسیک

یکی از ترکیب‌های پر طرفدار برای اتاق خواب خاکستری و صورتی است. این مورد در مورد هر اتاقی مناسب است، اما زمانی که برای مهد کودک استفاده می‌شود، شگفت انگیز خواهد بود. یک اتاق خواب با رنگ لطیف خاکستری به اضافه مبلمان صورتی بسیار زیبا و جذاب است.

برچسب ها :

دکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیرازکابینت های آشپزخانهکابینتشیرازکابینت های هایگلاسکابینت های سفیدطراحی دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه