رنگ آمیزی

اشتباهات رنگی در طراحی داخلی خانه!

اشتباهات رنگی در طراحی داخلی خانه!

اشتباهات رنگی در طراحی داخلی خانه!
اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، انتخاب و ترکیب رنگ‌ها بیش از آن جیزی که فکر می‌کنید اهمیت دارد. سایه‌ها و پرده‌های مختلفی از هر رنگ وجود دارد که اشتباهات مردم در انتخاب رنگ‌ها را توجیه می‌کند.

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، انتخاب و ترکیب رنگ‌ها بیش از آن جیزی که فکر می‌کنید اهمیت دارد. سایه‌ها و پرده‌های مختلفی از هر رنگ وجود دارد که اشتباهات مردم در انتخاب رنگ‌ها را توجیه می‌کند. در این بین، بعضی اشتباهات هست که بارها و بارها تکرار می‌شود.

*در نظر نگرفتن نور

شاید باورش سخت باشد، اما نور یک مسئله‌ی بسار مهم در دیده شدن رنگ‌هاست که اغلب هم نادیده گرفته می‌شود. اگر نور اتاقی را در نظر نگیرید که برای آن رنگ خاصی را انتخاب می‌کنید، ممکن است رنگ مد نظر شما به کلی عوض شده و با توجه به نور اتاق، پرده‌ای متفاوت از رنگش که در نظر داشتید را ببینید.

*رعایت نکردن تعادل

وقتی در اتاقی از چندین رنگ استفاده می‌کنید، پیدا کردن تعادل بین آن‌ها امری اساسی است. جاهایی رنگ‌های پررنگ خود را نشان داده و جایی دیگر باید از رنگ‌های خنثی برای استراحت چشم‌ها استفاده کرد. با این حال، اگر شما بیش از هر یک را استفاده کنید، با ریسک بیش از حد هیجانی یا خسته کنندگی فضا روبه‌رو خواهید بود. دست شماست تا حد وسط را پیدا کنید.

*طراحی هر اتاق به صورت جداگانه

در ابتدا ایده‌ی طراحی جداگانه هر اتاق ممکن است جالب باشد، اما در واقع این یک ایده‌ بسیار بهتر است که خانه خود را – یا حداقل هر سطح از آن را – به عنوان یک واحد یکپارچه در نظر گرفته و طراحی خود را ترکیبی انجام دهید.

برچسب ها :

دکوراسیون منزلتزئینات داخلیدکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه