رنگ آمیزی

ترکیب‌های زیبای رنگ بنفش

ترکیب‌های زیبای رنگ بنفش

ترکیب‌های زیبای رنگ بنفش
اگر شما هم به دنبال ترکیب‌های رنگی زیبای بنفش بوده‌اید، باید بگوییم خوش شانس هستید! زیرا رنگ‌های زیادی هستند که به زیبایی با این رنگ ترکیب می‌شوند.

اگر شما هم به دنبال ترکیب‌های رنگی زیبای بنفش بوده‌اید، باید بگوییم خوش شانس هستید! زیرا رنگ‌های زیادی هستند که به زیبایی با این رنگ ترکیب می‌شوند. در ادامه جندین مورد از آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

*بنفش و نقره‌ای

اگر تا بحال بدنبال ایده‌های طراحی داخلی گشته باشید، قطعا نمونه‌هایی از ترکیب رنگ بنفش و نقره‌ای را دیده‌اید. برای دوستداران طراحی مدرن، این ترکیب فوق‌العاده است. البته اگر نقره‌ای را دوست نداشته باشید، می‌توانید آن را با خاکستری نیز جایگزین کنید.

*بنفش و مشکی

ترکیب دیگر زیبایی که می‌توان از آن استفاده کرد، بنفش و مشکی است. به عنوان مثال می‌توان یک مبل بنفش با کوسن‌های مشکی داشت که تمام توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

*بنفش و زرد

ممکن است فکر کنید این دو رنگ زیادی روشن و چشمگیر خواهند بود، اما در عمل این دو رنگ یکدیگر را به زیبایی تکمیل می‌کنند. بنفش و زرد در دو نقطه مقابل یکدیگر در طیف رنگی هستند و ترکیب آنها در هنگام تزئین یک اتاق می‌تواند فضایی زیبا و پر جنب و جوش ایجاد کند که شاد و سرزندگی را به محیط شما القا می‌کند.

*بنفش و صورتی

صورتی یک رنگ مکمل بنفش است. این ترکیب رنگی برای اتاق‌های کودکانه و دخترانه ایده‌آل است.

*بنفش و برنزی

اگر شما اتاقی با رنگ بنفش تیره دارید، با افزودن برخی عناصر برنزی رنگ فضایی کاملا استثنایی ایجاد کرده و دکوراسیون بسیار زیبایی خواهید داشت. در مقابل ترکیب برنزی با بنفش روشن و کم رنگ، فضایی کلاسیک ایجاد خواهد کرد.

برچسب ها :

دکوراسیون داخلی در شیرازطراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیرازمعماری در شیرازاجرای دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه