دکوراسیون

طراحی فضای ناهارخوری کوچک

طراحی فضای ناهارخوری کوچک

طراحی فضای ناهارخوری کوچک
داشتن خانه‌ای کوچک دلیل بر نداشتن اتاق ناهار خوری نیست بلکه با همان فضای کوچک نیز شما می‌توانید اتاق ناهارخوری بسیار شیکی داشته باشید.

داشتن خانه‌ای کوچک دلیل بر نداشتن اتاق ناهار خوری نیست بلکه با همان فضای کوچک نیز شما می‌توانید اتاق ناهارخوری بسیار شیکی داشته باشید. کار با یک فضای ناهار خوری کوچک می‌تواند سخت باشد، اما با کمی برنامه‌ریزی و دور‌اندیشی، شما می‌توانید از تمام فضای یک اتاق ناهارخوری استفاده کنید.

*فضا را تعریف کنید

اولین قدم برای هر کاری تعریف آن است. اگر اتاق ناهارخوری شما قسمتی از آشپزخانه یا سالن است، ابتدا باید این فضا را مشخص و جدا کنید. راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد، به عنوان مثال: آویزان کردن یک لوستر که نور بیشتری به فضا داده و آن را جذاب‌تر می‌کند، یا انداختن یک فرش زیر میز ناهارخوری.

*در چینش صندلی‌ها خلاقیت به خرج دهید

اگر فضای کوچکی دارید، الزامی وجود ندارد که حتما از میز ناهارخوری بزرگی که در دو طرف آن صندلی‌های زیادی است استفاده کنید. شما باید در چیدمان صندلی‌ها خلاقیت داشته و مدلی که با فضای شما به خوبی ترکیب می‌شود، انتخاب کنید. لازمه‌ی چیدن صندلی در فضایی کوچک خلاقیت است.

*از مبلمانی سبک استفاده کنید

زمانی که مبلمان باز بوده و نور از لا‌به‌لای آن عبور کند، به اصطلاح از نظر دیداری مبلمان سبک نامیده می‌شود و این کار حس داشتن فضای بیشتر القا می‌کند.

*راحتی را فراموش نکنید

این فضا مخصوص آن است که افراد در آن به راحتی نشسته، صحبت کرده و غذا بخورند. ساده‌ترین راه برای این کار اضافه کردن بافت به فضاست. چندین کوسن یا بالشتک به مبلمان اضافه کنید. همچنین افزودن آثار هنری به دیوار و تزئین دیوارهای اتاق نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه