دکوراسیون

اتاق‌های کمدی

اتاق‌های کمدی

اتاق‌های کمدی
اتاق کمدی آرزوی هر زنی است که یکی از آن را ندارد. دلیل این امر آن است که زنان دوست دارند لباس‌ها اطرافشان را احاطه کرده تا در قلمرو لباسی خود گام برداشته و تمام ترکیبات ممکن را امتحان کنند.

اتاق کمدی آرزوی هر زنی است که یکی از آن را ندارد. دلیل این امر آن است که زنان دوست دارند لباس‌ها اطرافشان را احاطه کرده تا در قلمرو لباسی خود گام برداشته و تمام ترکیبات ممکن را امتحان کنند. اما این اتاق‌ها تنها آرزوی زنان نیست بلکه فضایی بسیار عالی و جادار برای جا دادن وسایل و سازماندهی آن‌هاست. شما می‌توانید آن را بزرگتر یا تنها در حد گوشه‌ای از اتاق خوابتان داشته باشید. زمانی که سایز آن را انتخاب کردید، نوبت به طراحی آن می‌رسد.

اتاق‌های کمدی می‌توانند به اندازه یک اتاق یا حتی به اندازه گوشه‌ای از آن باشند. بیشتر توصیه می‌شود آن‌ها را باز گذاشته تا اتاق را بزرگتر و مرتب‌تر نشان دهد.

شکل این اتاق‌ها معمولا به سه حالت زیر است:

  • U شکل
  • L شکل
  • مربعی ساده

کمد‌های L شکل بین دو دیوار اتاق قرار می‌گیرد. از طرف دیگر کمدهای U شکل فضای بیشتری بین 3 دیوار را اشغال کرده، اما در عوض جالب‌تر هستند. تجربه نشان داده که کمدهای ساده کارآمدترین حالت هستند زیرا اطراف آن بیشترین فضای ذخیره‌سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد و همیشه فضایی برای قرار دادن یک آینه دیواری نیز وجود خواهد داشت.

توصیه نمی‌شود که از سبک کلی اتاقتان دور شوید. کمد را در همان سبک طراحی کرده و لوازم و وسایل خود را در آن جای دهید. این کار حس هماهنگی خاصی برای فضای اتاق شما بوجود آورده و این حس را القا می‌کند که گویی این فضا بخشی اصلی از اتاق شماست. هر طور آن را طراحی می‌کنید بیاد داشته باشید که این فضا باید ساده باشد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه