دکوراسیون

ایده‌های فنگ شویی در طراحی داخلی

ایده‌های فنگ شویی در طراحی داخلی

ایده‌های فنگ شویی در طراحی داخلی
فنگ شویی فرآیندی است که در آن انرژی به شیوه‌هایی مولد و سالم‌تر هدایت می‌شود. این شیوه مربوط به چین باستان است که خود را با محیط اطراف هماهنگ می‌کند.

فنگ شویی فرآیندی است که در آن انرژی به شیوه‌هایی مولد و سالم‌تر هدایت می‌شود. این شیوه مربوط به چین باستان است که خود را با محیط اطراف هماهنگ می‌کند. ایده‌های فنگ شویی در اتاق خواب می‌توانند در زندگی بسیار تاثیر گذار باشند.

فنگ شویی کمک می‌کند تا چی، به معنی انرژی، خود را حفظ کنید و زندگی سالم، عاطفی و آرامی را برای شما تضمین می‌کند.

تخت خواب:

*تخته چوبی بالای تخت

یک تخته چوبی مستحکم بهترین انتخاب از منظر فنگ شویی است.

تخت خواب مورد مهمی است زیرا انرژی شما را بعد از یک خواب طولانی مدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. این امر کمک می‌کند تا انرژی صرف شده در تمام روز، به واسطه‌ی خواب آرامش بخش احیا شود.

اتاق خواب:

*منظم و مرتب باشید

داشتن فضایی باز که جای تنفس و عبور هوا دارد، می‌تواند جریان چی اتاق خواب شما را بهبود بخشد. بعلاوه این امر انرژی مثبت اتاق شما را نیز افزایش می‌دهد.

دور انداختن مبلمان اضافی و افزودنی‌های ناخواسته می‌تواند اتاق خواب شما را به یک اتاق خواب فنگ شویی تبدیل کرده و شیوه زندگی شما را بهبود بخشد.

*نور طبیعی

خورشید بزرگترین منبع انرژی موجود در سیاره است. بنابراین، استفاده از این منبع بزرگ در سبک فنگ شویی امری ضروریست.

خورشید و داشتن خانه‌ای باز با دسترسی فراوان به نور طبیعی آن کمک می‌کند تا یک جریان متعادل و خالص انرژی ایجاد کنید که ایده اصلی اتاق فنگ شویی است و همه باید در زندگی خود این امر را رعایت کرده و از خورشید نهایت استفاده را ببرند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه